roelvvv Geplaatst Maart 14, 2011 Bijdragen: 128 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/28/10 Status: Offline Actief: Mei 20, 2012 Delen Geplaatst Maart 14, 2011 Hoi, Gister had ik besloten bioshock 2 te downloaden met nieuwsgroepen. Bleek er eigenlijk een fking grote trojan in te zitten die malware bytes bij me had geinstalleerd en er voor zorgde dat ik blauw scherm kreeg. Dus probeerde ik windows 7 opnieuw te installeren ik doe de cd erin staat er toen ik de pc had opgestart (weet je wel als het nog zwart is met van die witte letters weet niet hoe je het noemt) en kon ik kiezen uit windows opstart herstel. Heb ik dus gedaan heeft hij hersteld op het laatst stond er dat er een fout was opgetreden. Ik weer window opstarten om windows 7 opnieuw te installeren opeens is gewoon die malware bytes weg en alles weer hoe het 3 dagen geleden was?! Ik dacht nou leuk ben ik er van af dus even naar mijn computer gegaan en nu zie ik die mappen een soort van doorzichtig.. fototje: Je kan zien dat het een beetje doorzichtig is. Wat betekent dit precies? Want hij is nog steeds best wel sloom. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 128
Rikkert. Geplaatst Maart 14, 2011 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 14, 2011 Die mappen zijn verborgen. Dus je mag ze eigenlijk niet zien. Maar omdat je admin bent (denk ik) krijg je ze wel te zien. Volgens mij weet ik niet zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
IfElse Geplaatst Maart 14, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 14, 2011 Om het weg te krijgen moet je bij Mapopties kijken en dan iets uitvinken weer zo ff niet hoe het heet. Iets met verborgen mappen en bestanden was het :/ Post samenvoeging: maart 14, 2011, 18:23:25 Oh, staat hier prima uitgelegt: http://www.websonic.nl/pctips/windows7/verborgenbestandenweergeven.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
roelvvv Geplaatst Maart 14, 2011 Bijdragen: 128 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/28/10 Status: Offline Actief: Mei 20, 2012 Auteur Delen Geplaatst Maart 14, 2011 oh ok ik dacht het zijn temporary files ofzo maar dat verklaart het. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 128
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie