Spring naar bijdragen

WBFS Manager en de USB HDD


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik heb een hdd gehaald van 2TB en met Partition Master de hdd verdeeld in 3 partities: 50 GB FAT32, 1TB NTFS en 750 GB NTFS.

Ik ben van plan om 1TB en 750 GB te formatteren naar WBFS. Via WBFS manager krijg ik de melding: schijf kan niet geformatteerd worden.

Als ik de pc opnieuw opstart en de hdd aansluit dan start de hdd niet automatisch.

Ik zie wel de 3 partities.

Type hdd is Western digital Elements Desktop 2.0TB

Zou er iets niet goed zijn gegaan tijdens het indelen van partities?

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik zou een ander programma gebruiken daarvoor.

Wii-Backupmanager. http://downloadtutorial.nl/download/view.download/12/533 kan je daar downloaden

Formatteer dan 1 partitie (bijv die van 750 mb, Heb je namelijk meer dan genoeg aan!) die formatteer je naar Fat32. Als je wiibackupmanager gebruikt die zet het dan automatisch om, maar ik moest m eerst naar FAT32 zetten ;)

hier staat hoe het werkt;)

http://downloadtutorial.nl/nintendo-wii/80-usb-loader/929-spellen-op-een-externe-schijf-plaatsen-en-afspelen

Stap 2

grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor uw reactie.

Maar de indeling die ik nu hebt staan, dat zou toch ook voldoende moeten zijn? 1 TB NTFS , 750 NTFS en 50 GB Fat32?

WBFS Manager heb ik altijd al gebruikt, geen problemen gehad bij een hd van 500 GB.

ivm met uitbreiding heb ik een 2 tb aangeschaft.

Zou WBFS Manager er niet goed overweg kunnen?


Post samenvoeging: maart 24, 2011, 13:19:58

ik zou een ander programma gebruiken daarvoor.

Wii-Backupmanager. http://downloadtutorial.nl/download/view.download/12/533 kan je daar downloaden

Formatteer dan 1 partitie (bijv die van 750 mb, Heb je namelijk meer dan genoeg aan!) die formatteer je naar Fat32. Als je wiibackupmanager gebruikt die zet het dan automatisch om, maar ik moest m eerst naar FAT32 zetten ;)

hier staat hoe het werkt;)

http://downloadtutorial.nl/nintendo-wii/80-usb-loader/929-spellen-op-een-externe-schijf-plaatsen-en-afspelen

Stap 2

grt

Ik heb de tutorial doorgenomen, nergens staat vermeld dat de disk geformatteerd moet worden naar WBFS,.

Ik heb namelijk een Loader CFG en geen Gx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

dat zal geen verschil maken in de loader.

ik raad u aan om 1 NTFS partitie te formateren naar FAT32 en dan wiibackupmanager te gebruiken ;)dat zal wel lukken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor je reactie :)

Dus op zich hoef ik naar 1 Fat32 partities te maken (5TB) en de rest kan ik NTFS laten.

Nadeel van deze methode is wel dat je schijf eerder volraakt in vergelijking als je de schijf formatteer naar WBFS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...