Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

[DS] Muziek en films afspelen op DSTWO: wat heb ik nodig?

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Hallo

Ik heb sinds kort dit kaartje voor mij dsixl

maar werke software moet er op voor filmpjes te bekijken

en in welk bestand moet dat zijn???

En welke software moet er op voor muziek te luisteren

en in welk bestand moet de muziek dan zijn?

Groetjes en thanks vast Dieneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Gebruik deze plug-in om films en muziek af te spelen: http://eng.supercard.sc/manual/dstwo/plugin/dstwo-iplayer.htm

Dit kan die afspelen: RMVB/AVI/FLV/MP3/APE/FLAC en misschien nog wat meer maar dat is gewoon ff proberen.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Dank u!!

weet je ook heel toevallig nog of ie ook dpg afspeeld.

Groetjes :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dat weet ik niet, je kan het proberen. Als het niet werkt, probeer dan moonshell eens  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Met moonshel kun je gewoon je hele kaartje doorkijken en de meeste film en muziek bestanden op je nds bekijken of beluisteren.

Je moet gewoon even googlen op moonshell dsixl en kijk maar of je iets vind  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: iCloud Opslag Vol? Wat Nu? iRonnie: Hey allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iCloud-opslag is vol! Ik weet niet echt wat ik moet doen om dit op te lossen. Hebben jullie tips? Moet ik gewoon wat dingen verwijderen of zijn er andere manieren? Alvast bedankt! AppleExpert: Hoi iRonnie! Geen paniek, dat gebeurt veel. Hier zijn een paar dingen die je kan doen om je iCloud-opslag te beheren: Check wat ruimte in beslag neemt: Ga naar je iPhone/iPad en naar Instellingen > [jouw naam] > iCloud > Beheer opslag. Hier zie je een overzicht van wat het meeste ruimte gebruikt. Vaak zijn het foto’s of back-ups. Verwijder onnodige foto’s: Als je veel foto’s hebt, kun je overwegen om oude of dubbele foto’s te verwijderen. Gebruik ook de ‘Optimaliseer opslag’-functie in de Foto’s-app. Dit zorgt ervoor dat alleen de nodige kwaliteitsfoto’s op je apparaat blijven, terwijl de rest in iCloud wordt opgeslagen. Back-ups beheren: Kijk na of je back-ups van apps of oude apparaten hebt staan die je niet meer gebruikt. Deze kun je verwijderen. Ga naar Instellingen > [jouw naam] > iCloud > Beheer opslag > Back-ups en verwijder wat je niet nodig hebt. Extra opslag bijkopen: Als je echt veel ruimte nodig hebt, kun je altijd een paar euro per maand betalen voor extra opslag. Dit gaat heel eenvoudig in de instellingen. Verdeel je bestanden: Overweeg om een deel van je bestanden (zoals documenten) naar een andere cloudoplossing te verplaatsen, zoals Google Drive of Dropbox. Zo blijft je iCloud minder vol. Ik hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je nog vragen hebt! Jochem1988: Zeer nuttige tips, AppleExpert! Ik had ook laatst dit probleem en het verwijderen van oude back-ups deed wonderen. Scheelt echt veel ruimte. SophieSays: Ik vind dat iCloud soms een beetje verwarrend is. Is het echt veilig om daar allemaal bestanden op te zetten? Wat als je iCloud bijvoorbeeld ‘per ongeluk’ leegloopt? AppleExpert: Goede vraag, Sophie! Over het algemeen is iCloud veilig. Apple heeft goede beveiligingsmaatregelen. Maar het blijft wel slim om altijd een backup te maken van belangrijke documenten op een andere plek, just in case. Een extra schijf of een ander cloud systeem kan nooit kwaad! iRonnie: Thanks voor de tips, AppleExpert! Ik ga eerst die foto’s maar eens doorlopen. Had niet gedacht dat dat zo’n ruimte in beslag nam! PietP: Ik vond het ook handig om mijn muziek en films wat te stylen in plaats van alles in iCloud te houden. Spotify en Netflix doen de rest. EmmaVlogs: Als je echt veel miesto’s hebt, zou je ook naar een andere cloud-dienst kunnen kijken. Er zijn goedkope alternatieve diensten die een hoop bieden voor een lagere prijs. Jochem1988: Hoop dat we niet allemaal daarheen moeten! iCloud is toch zo handig als je alles bij Apple hebt. Maar wie weet! SophieSays: Ik heb gekeken naar Google Drive. Was best fijn! Maar ik ben zo gewend aan die Apple interface. Keuzes, keuzes! iRonnie: Haha, ik snap het… het is een beetje als kiezen tussen appel en sinaasappel! Goede discussie hier, guys! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe kan ik de Grand Prix van Bahrein in Sakhir gratis en met een VPN kijken? MarkNL Hey allemaal! Heeft iemand een idee hoe ik de Grand Prix van Bahrein kan kijken, vooral als ik in het buitenland ben of niet lekker bij die officiële streams kan komen? Ik wil het graag gratis doen als dat kan. Any tips? F1Fan88 Hey Mark! Goede vraag! Je kunt heel makkelijk kijken met een VPN! Een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te verbergen, zodat je vanuit een ander land lijkt te streamen. Dit betekent dat je toegang hebt tot streams die normaal misschien niet beschikbaar zijn voor jou. Ik gebruik zelf altijd PIA VPN (Private Internet Access). Het is echt een topkeuze! Het werkt goed met zowel Nederlandse als buitenlandse streams, en de snelheid is prima, dus je kunt lekker genieten zonder haperingen. En je kunt ’t makkelijk op je laptop, smartphone of tablet installeren! Als je je aanmeldt, kun je gewoon de server van een land kiezen waar de race wordt gestreamd, en hoppa, je hebt toegang! Laat het me weten als je meer vragen hebt! SophieF1 Ik gebruik PIA ook, en ik ben er zeer tevreden over! Het werkt prima met Viaplay en F1TV – echt een topspul voor de races! Jasper1985 Cool, dat klinkt goed! Maar werkt PIA ook op smart TV? Ik wil het op een groot scherm kijken. F1Fan88 Ja, dat kan zeker! Je kunt PIA op veel smart TV’s installeren, of je kunt je telefoon/laptop als hotspot gebruiken om je TV ermee te verbinden. Genoeg opties! JeroenF1 Waarom zou je niet gewoon een gratis VPN gebruiken? Is dat niet makkelijker? SophieF1 Gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen uitvallen, vooral tijdens een race. Ik had er slechte ervaringen mee, en blijf nu gewoon bij PIA. Het is het geld echt waard! Marktovenaar Heb gehoord dat je met PIA ook toegang hebt tot streams in andere landen. Klopt dat? F1Fan88 Precies! Je kunt overal zijn virtueel. Dus als je bijvoorbeeld een paar weken naar Spanje gaat en je wilt de Nederlandse race-nuances, dan zet je PIA aan, kies je Nederland en voilà! LisaF1 Maar zijn er extra kosten aan verbonden ofzo? Of is het een vast bedrag? F1Fan88 Het is meestal een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding, maar ze hebben vaak kortingen als je voor een langere periode betaalt! Je krijgt veel waar voor je geld, trust me! MarkNL Thanks allemaal voor de tips! Ga PIA zeker proberen, klinkt als de oplossing! Veel plezier met de race! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe maak ik mijn telefoon simlock vrij zonder gedoe? Gebruiker: SmartphoneLiefhebber Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb een telefoon die nog een simlock heeft van de provider. Ik wil ‘m graag simlockvrij maken, maar ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Iemand tips of trucs? Of moet ik naar de winkel? Alvast bedankt! Expert: TechGuru99 Hey SmartphoneLiefhebber! Goed dat je vraagt, het kan soms een beetje ingewikkeld zijn, maar ik kan je helpen. Hier is een stap-voor-stap uitleg om je telefoon simlock vrij te maken: Check je contract: Vaak zit er een periode aan je contract vast waarin je telefoon simlock heeft. Kijk of je daar al vanaf bent! Je kunt je provider hiervoor bellen of de website checken. Vraag een ontgrendelcode aan: Veel providers geven je een ontgrendelcode als je aan bepaalde voorwaarden voldoet (bijv. dat je je contract hebt afgerond). Dit kan meestal online via hun klantenservice of gewoon via de telefoon. Gebruik de code: Zet de telefoon uit en haal de simkaart eruit. Plaats een simkaart van een andere provider in je telefoon. Zet je telefoon weer aan. Je krijgt nu een melding om de ontgrendelcode in te voeren. Voer de code in die je van de provider hebt gekregen. Check of het werkt: Na de code in te voeren, zou je telefoon gewoon moeten werken met de nieuwe simkaart. Probeer even te bellen of internetten. Geen gedoe?: Als het lukt is het helemaal chill! Maar als je er niet uitkomt, kun je een lokale reparatiewinkel proberen. Zij kunnen het ook voor je doen, maar daar betaal je vaak wat meer voor. Dat was het zo’n beetje! Succes en laat even weten of je hulp nodig hebt! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: JeroenK Oh, goede info! Heb ik ook gedaan met mijn oude telefoon. Werkt prima! Gebruiker: TechniekTijger Ik weet dat sommige apps ook helpen om simlocks te verwijderen, maar dan moet je wel voorzichtig zijn. Goede kans dat je sommige apps moet betalen en niet altijd werkt het. Beter via je provider gaan dacht ik. Gebruiker: Anja_Mobil Super handig die stappen! Dankje TechGuru99. Ik ben nu overgestapt naar een andere provider, dus dit komt echt op het juiste moment! Gebruiker: Basje Een lokale winkel lijkt me ook handig. Heb je misschien een idee van de kosten? Ik heb geen zin om het zelf te doen en wil ook geen risico lopen. Gebruiker: TechGuru99 @Basje, de prijzen kunnen echt verschillen. Soms vragen ze 20 euro, maar ik heb ook wel eens gehoord van 50 euro. Dus even rondkijken kan geen kwaad! Gebruiker: LindaLovesTech Ik heb het zelf laten doen bij een winkel en ze waren heel behulpzaam! Maar kan je het ook online zelf regelen? Ik ben niet zo goed met al die gedoe. Gebruiker: Rickster Ja, dat kan ook dus. Gewoon goed lezen wat de stappen zijn en dan gaat het zeker lukken. Ik had ook meer geluk op de website van mijn provider dan in de winkel zelf. Gebruiker: SmartphoneLiefhebber Thanks allemaal! Ik ga het meteen proberen. Hopelijk werkt het zoals jullie zeggen. Duim voor me! Gebruiker: Melvin87 Succes! Mocht het niet lukken, laat het weten. We denken mee! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Xairox heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...