Spring naar bijdragen

game pc 1300 euro


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Wat is uw budget? 1330 euro

Wat is het einddoel van uw pc? game,filmbewerking,film kijken,download

Heeft u verder specifieke eisen? beetje goed geluidkaart wil een Harman-Kardon aan doen en liefst  Intel Core i7 

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? assembleren

Randapparatuur

Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? full hd monitor.

Wat houd randapparatuur in?

Monitor

Toetsenbord

Muis

Boxen

Kaartlezer

Overige vragen

Maakt u gebruik van draadloos netwerk? nee heb draad hier is ook beter voor download

Gaat u overclocken? nee

Wilt u een m-ATX of ATX systeem? weet niet

Indien in het bezit van een monitor, welke resolutie heeft de monitor? -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735
  • Reacties 45
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Weet je het nu wel zeker? (http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39977.msg246693#msg246693)

Ik kan je best helpen, geef het ~ 30 minuten en dan heb ik een concept van wat je kunt hebben. Met 1300 euro moet dat lukken.

Nog één vraagje - Wil je gaan overclocken of in de toekomst?

Naja goed heb op dit moment even snel een systeem in elkaar gezet:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B252897%5D=1&product%5B286252%5D=1&product%5B364091%5D=1&product%5B386917%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B302251%5D=1&product%5B394462%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B280465%5D=1&product%5B385595%5D=1

Even kort wat het in houd, zal later wat extra informatie eraan toevoegen. Ik ben er even van uit gegaan dat je niet ging overclocken. Ik heb vooral HWI Game PC advies toegepast op deze assemblage.

Scherm - 24" LED beeldscherm en werd als één van de http://nl.hardware.info/productinfo/103339/iiyama-prolite-e2472hd-b1#tab:testresultaten]snelste getest wat het een perfecte game monitor maakt.

SSD - Één van de http://www.guru3d.com/article/ocz-vertex-2-ssd-review/13]snellere SSD op dit moment. 60GB is ruim voldoende voor een Windows 7 installatie en wat games die je primair gebruikt.

HDD - Genoeg voor opslagruimte en als je wilt kan je er 2 TB in hangen.

Videokaart - Ik zat te dubben tussen de HD 6950 en de GTX 570. De GTX 560 is iets http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-6950-1gb-vs-geforce-gtx-560-ti-review/13]langzamer dan de HD 6950, maar de GTX 570 doet daar weer een stapje bovenop. Het paste in je budget. Daarnaast is de kaart ook nog eens erg stil. Je kan ook voor 90 euro minder HD 6950 gaan.

Processor - De nieuwe i7 van Intel en ze zijn daar heel http://www.guru3d.com/article/core-i5-2500k-and-core-i7-2600k-review/23] enthousiast over. Dat de processor bijna perfect is. Dat is iets wat je Guru3D niet snel hoort zeggen. De i7 past prima in je budget dus er geen één reden om niet daarvoor te gaan. De (K) achter de i7 betekent dat je beter kan overclocken maar ik ben nu even ervan uitgegaan dat je dat niet ging doen.

Moederbord - Beschikt over de nodige aansluiting en extra features die je graag wilt hebben. Er is nog ruimte voor een 2e videokaart en de geluidskaart is van hogere kwaliteit dan je normaliter ziet bij geïntegreerde geluidskaarten. Je kunt eventueel een losse geluidskaart erbij zetten als je dit heel graag wilt. Dit kost zo'n ~ 30 euro.

De rest zou ik op een later tijdstip uitleggen, zit nu even krap met de tijd. Maar dit is even een concept van wat je kunt verwachten. Er zijn altijd nog verbeteringen in dit systeem en nog misschien wat veranderingen waar jouw voorkeur naar toe gaan.

- wow gaat even wat fout met de links. Zal het veranderen maar blijkbaar doet die nu opeens heel moeilijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ja ik weet zekker hij dat ik beter kon door sparen tot 1300;)

maar is goed;)

ik weet niet hoe ik moet overclocken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

...wil een Harman-Kardon aan doen...

Zo zo, dat is nogal wat. :P Wat is 't voor één? 2.1, 5.1, 7.1?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

5.1 :P(kost bijna 550 euro :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Prima systeem JFK, alleen zou ik voor een 120GB SSD gaan en de HD6950 nemen. :) Verder... is die voeding modulair? Kan daar niet veel over vinden. Ik vrees ook dat ik me moet gaan inlezen in de nieuwe CPU's (2e gen Core's) want ik weet daar gewoon nog echt helemaal niks van, maar ik weet zeker dat 't goed zit. ;)

Een geluidskaart is eigenlijk wel nodig voor zo'n audiofiel. :P Ik weet dat de Asus Xonar D2X een hele goede kaart is, maar Auzentech heeft het laatste jaar ook een paar kaarten uitgegeven. De D2X is voornamelijk geschikt voor muziek en video, de Auzentech Forte voor gaming en als je echt de ultieme geluidskaart voor spellen wilt hebben, neem je de Asus Xonar Essence ST. En ja, wil je echt iets fantastisch voor het afspelen van multimedia, neem dan nog wat duurders... De Auzentech HomeTheater HD of zo... Dan heb je het eerder over pre-amps dan over geluidskaarten, maar goed. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat kan. Op zich ziet het er goed uit, ik snap alleen de keuze voor die monitor niet zo goed. Heb je die alleen uitgekozen op basis van de resolutie en de grootte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

daarom ja;)

weet jij er 1.

dezen beter: http://azerty.nl/0-1056-198090/iiyama-pro-lite-e2407hds-1-.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ligt er echt aan wat het belangrijkste voor je is... Gamen of video/fotobewerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou ik weet niet wat er met de links aan de hand is maar het wil niet werken :s .

In ieder geval de HD 6950 is inderdaad ook een prima keuze met meer dan voldoende kracht om je games aan te sturen en andere grafische programma's te draaien. Hier is trouwens nog een leuke test van de GTX 570 wil je die eventueel overwegen: http://nl.hardware.info/reviews/2071/5-nvidia-geforce-gtx-570-videokaarten-vergelijkingstest / HD 6950 - http://nl.hardware.info/reviews/2070/4-amd-radeon-hd-6950-videokaarten-vergelijkingstest

Er zijn trouwens 2 varianten van de voeding:

- De geen met Plug-in in de naam is modulair - http://nl.hardware.info/productinfo/104361/scythe-chouriki-2-plug-in-750w

- Die zonder Plug-in is niet modulair - http://nl.hardware.info/productinfo/104018/scythe-chouriki-2-750w

Prijs voor modulair gaat €20 omhoog.

Je kunt ook voor de Corsair AX750 gaan, die is nog efficiënter -

http://nl.hardware.info/productinfo/vergelijk/#tab:group_21

Prijs is echter wel wat hoger (logischerwijs).

@ Ferrariking - Wat was er mis met de monitor die ik in het systeem had staan? Die is als één van de beste getest uit de 22 / 24" monitoren. Prijs valt mee in verhouding met de andere 24" monitoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Jep, krijg je gewoon binnen.

[A]JFK: er wordt vrijwel alleen gekeken naar de reactiesnelheid bij het bepalen wat de beste game-monitor is. Ik heb niet de hele test doorgelezen, maar ik zou er niet direct conclusies aan verbinden. Onder de 10 tot 12ms zie je eigenlijk nooit ghosting en aan die snelheid voldoen zelfs veel IPS-monitoren. Vandaar ook mijn vraag: is het video/fotobewerken heel belangrijk? Zo ja, dan wil je een hoger statisch contrast, geen backlight bleeding, wellicht een groot kleurenspectrum (wide gamut), etc. De belangrijke punten liggen dan compleet ergens anders. :)

Is 650W trouwens niet zat, met een HD6950? Ik dacht dat die dingen steeds zuiniger werden... Btw, er staat nog steeds een GTX570 in de samenstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ehm... je mag je Nederlands wel even aanpassen... Ik heb geen idee meer wat je nu precies bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik het goed begrijp, wil je later een monitor erbij doen? Of zie ik het nu verkeerd?

In ieder geval, even de aanpassingen op een rijtje:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B252897%5D=1&product%5B286252%5D=1&product%5B364091%5D=1&product%5B386917%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B340425%5D=1&product%5B279863%5D=1&product%5B383035%5D=1&product%5B232936%5D=1&product%5B294116%5D=1

- 120 GB SSD

- 650 watt voeding (is inderdaad meer dan voldoende)

- HD 6950

- 24" beeldscherm

Maar nu nog één vraag -

Wil je die geluidskaart er nou wel of niet bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik denk eerder dat het gaat om later een geluidskaart en wel nu de monitor. Ik heb je samenstelling even aangepast, want de voeding kon een stuk goedkoper (en even goed!) en de HDD vond ik een wat vreemde keuze.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B252897%5D=1&product%5B286252%5D=1&product%5B364091%5D=1&product%5B386917%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B279863%5D=1&product%5B383035%5D=1&product%5B294116%5D=1&product%5B260613%5D=1&product%5B319838%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

tom klopt;)

geluidkaart koop ik laten wel;)

--------------------------------------------------------------

video en film bewerken niet zo veel gebruik.

en dat ik laten een videokaart bij wil doe of een nieuwe;)

-------------------------------------------------------------

ik heb nog 2 vragen:$

1. kan ik laten een 2 de videokaart in doen?

2. word die dan niet te warm?

--------------------------------------------------------------

en bedankt :D

ik weet hoe veel werk het is';)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, dat kan. Lukt allemaal prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

oke ik zij overmorgen bestellen.

en bedank!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vergeet de DukeN actie code niet. Bij het bestellen klik op opmerkingen en typ "Actie duken, korting 10 euro."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De actiecode is bekend? Invoeren in het vakje "Opmerkingen" als je gaat bestellen en je krijgt 10 euro terug. :)

"Actie DukeN, korting 10 euro"

Dat dus. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ja zij wel goed komen :P

maar bedankt:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik heb bestel ik zij zeggen waarneer ik hem heb:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Mooie pc wordt het!

Veel plezier ermee!.

Ik denk dat nederlands jouw goedste vak is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...