Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

FIFA 12 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

C.K7
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Mooiste goal tot nu toe  ;D

Neymar:

http://www.xfire.com/video/4ec732/

Nice, leuk om eigen goals te zien trouwens. Kan je ze vanuit fifa uploaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 186
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Mooiste goal tot nu toe  ;D

Neymar:

http://www.xfire.com/video/4ec732/

Nice, leuk om eigen goals te zien trouwens. Kan je ze vanuit fifa uploaden?

Als je de officiële hebt wel maar niet met de gedownloade want dan moet je aanmelden bij EA en zo'n registratiecode gebruiken. Ik gebruik nu Xfire ervoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Actief:  

Hallo Allemaal,

Ik kom meteen ter zake:

Ik wil zeer graag Fifa 12 legaal spelen.

Nu vond ik het volgende: http://www.ebay.de/itm/FIFA-12-PC-EA-Origin-Version-TOP-EA-Sports-NEU-/330630883251?pt=de_entertainment_games&hash=item4cfb22e7b3.

Kan iemand mij vertellen wat ik nou in feite koop, als ik daarop bied?

Alvast Bedankt! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

"Artikel, dessen Originalverpackung (sofern zutreffend) nicht geöffnet oder entfernt wurde. Der Artikel ist noch in der Originalfolie eingeschweißt (sofern zutreffend)."

Hier staat dat je gewoon een hoesje krijgt die nog in seal is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Actief:  

Oke...

Ik snap het niet helemaal, qua prijs.

Ik verwacht meer een mailtje met activatiecode.

Zoiets staat ook in de beschrijving:

Der Verkäufer erhält nach Eingang der Zahlung eine Email mit einem CD-Key / Schlüsselnummer um das Spiel seinem EA Origin Account hinzuzufügen.

Es handelt sich um einen Original CDKey, der Sie dazu berechtigt das Spiel über die Software EA Origin herunterzuladen, zu installieren und zu spielen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Deze kan denk ik dicht want de ebay link werkt niet meer.

maar probeer is tweakers.net, kun je de goedkoopste prijs vinden  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Je hebt nog meer van dat soort aanbiedingen op Ebay. In zo'n geval krijg je inderdaad een code via de mail gestuurd, werkt prima.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  

Heb eindelijk wat andere spellen uitgespeeld, dus nu eindelijk ook wat tijd voor Fifa.

Nu wil ik dus van jullie even weten of jullie al gewend zijn aan het verdedigen en of jullie gewoon weer normaal kunnen spelen op hetzelfde niveau als dat je op Fifa 11 deed.

Alvast bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  164
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb eindelijk wat andere spellen uitgespeeld, dus nu eindelijk ook wat tijd voor Fifa.

Nu wil ik dus van jullie even weten of jullie al gewend zijn aan het verdedigen en of jullie gewoon weer normaal kunnen spelen op hetzelfde niveau als dat je op Fifa 11 deed.

Alvast bedankt :)

Ik vind het totaal anders spelen, ik speel nu zo'n 2,5 week en raak wel gewend aan het spelen. Voor mijn gevoel is fifa weer echt een "voetbalgame" geworden. Hetzelfde spelen als fifa 11 lukt denk ik dus niet. De verdediging is wat moeilijker ingesteld evenals de keepers. Met fifa11 kon ik gemakkelijk op Legendarisch spelen, terwijl ik nu op Wereldklasse soms gelijk speel en niet heel gemakkelijk win. Het verdedigen mag dan wel wat lastiger zijn, maar het plezier wat ik in fifa 12 is zeker beter dan in fifa 11.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  242
  • Actief:  

Ik was in Fifa 11 echt goed, online verloor in nauwelijks en op legendarisch won ik vrijwel alles met gemak...

Maar met 12 lukt me dat echt niet meer, online is het spannend en gaat het vaak gelijk op

En de computer biedt nu ook goede tegenstand, erger me wel aan het constant terug lopen van de CPU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Jullie spelen dan op legendarisch met top teams denk ik?

Ben eergisteren een carriere gestart op professioneel met Heereveen en ik verlies de eerste 3 wedstrijden  ???

Terwijl ik met Fifa 11 toch wel makkelijk won op pro.

Zoals al aangegeven vooral het verdedigen valt vies tegen, maar is wel veel realistischer, maar ook gelijk een stuk moeilijker...

Waar ik me ook aan erger zijn de penalty' s die erg makkelijk gegeven worden, en ook van die ontzettend lompe hands-ballen die ik al heb gemaakt. Geen tegenstander in de buurt en kan dus op het gemakje aannemen, en dan maakt die hands.... (maar gelukkig kan je dit uitzetten ;) )

Maar verder een top game waar je best wel wat plezier aan zult beleven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat je zegt is precies mijn ervaring. Maak gebruik van het nieuwe verdedigen, leer het desnoods op semi-pro. Als dat eenmaal goed gaat zul je vaker de nul houden. Blijf op het middenveld goed passen en loop ook stukken met de bal. Lange passes geven en in de diepte spelen is er niet makkelijker op geworden.

Meer weet ik ook nog niet, misschien dat anderen nog tips hebben. Zelf speel ik iig met Hereford (1 ster) en op semi-pro lukt het met oplettend verdedigen om van clubs als Arsenal te winnen. Met een topclub op pro spelen is dan denk ik even moeilijk.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

vandaag ben ik ziek thuis dus dacht ga maar weer eens fifa doen. Leuke wedstrijdjes met be a pro mode. Alleen waar ik me aan erger, is dat je niet kan aanvragen of je gewisseld mag worden. Ik ben helemaal kapot geen blauw balkje meer te zien, en nog moetk de wedstrijd uitspelen. Enig idee hoe ik mijzelf kan wisselen?  :s (ben geen manager)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Niet, als je daar nog niet aan toe bent. Tenminste, in Fifa 11 was het zo dat je eerst die "rechten" moest vrijspelen om in Team Management te komen en spelers te wisselen als je Be A Pro deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dankje, nog ff door gaan met vrijspelen dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.138
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik win nu bijna alles in Professioneel, vroeger won ik bijna alles op Legendarisch in Fifa 11 :) Alleen was het zo dat ik toen bijna alleen Online speelde verder. Om te wisselen moet je Captain worden van het team volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hmm oke ik zal dan nog ff mijn best doen om captain te worden.

En om nog even terug te komen op die handsballen, je kan ze ook uitzetten in strafschop gebied!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Hmm oke ik zal dan nog ff mijn best doen om captain te worden.

En om nog even terug te komen op die handsballen, je kan ze ook uitzetten in strafschop gebied!  O0

Ja dat had ik al gedaan, want de eerste wedstrijd kreeg ik gelijk 2 pingels tegen  :-[

Maar nu wil het ook nog wel eens gebeuren dat er echt "lompe" handsballen gemaakt worden.

Bijvoorbeeld: Een bal wordt weg gerost uit het strafschopgebied van de tegenstander en mijn laatste man neemt die bal aan zonder iemand in de buurt bij hem en dan maakt die hands ...  :s

Dus misschien wel helemaal uit zetten, maar dat is ook weer niet leuk  :P (DILEMMA!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Een mooi spel dit, wel een stuk moeilijker net zoals er in de vorige posts werd aangegeven maar wel weer leuk om te spelen. Ik speel het iets minder nu, maar als ik weer op een paar andere games ben uitgekeken ga ik deze zeker weer spelen.

Ik ben nu zeker op pes uitgekeken, ik ga ook niet meer de moeite doen om het spelen.

Fifa vind ik gewoon veel leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8 maanden later...

• Actief:  

Kun je het spel al online spelen? of is daar geen crack voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Actief:  

ik heb dus net fifa 12 gekocht via orgin, en zodra ik op spelen druk gebeurd er niks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Net fifa gekocht via orgin, maar hij wilt niet starten.

als ik hem start via orgin moet ik via taakbeheer bij fifaconfig.exe komen en als ik hem daar start gebeurt er ook niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nu staat er dat ik ingelogd moet zijn als administrator..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Je kan je post ook editen..

Rechtermuisknop, run as Administrator.

Als dat niet werkt doe dan eens een reïnstall van Origin en de game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je kan je post ook editen..

Rechtermuisknop, run as Administrator.

Als dat niet werkt doe dan eens een reïnstall van Origin en de game.

Ja sorry de eerste was een dubbel post me google chrome crashte en hij gaf niet aan of die gepost word.

Een re-install van fifa heb ik net gedaan, nog steeds hetzelfde probleem.

maar zal orgin eens proberen

Edit : hij zegt dat die runt maar ik zie hem niet in me processen?

Edit : Nu wel maar met alt-tab krijg ik niks te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik makkelijk tv kijken met mijn Android box? Gebruiker: TVlover1987 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een Android box, maar ik weet niet zo goed hoe ik er makkelijk tv mee kan kijken. Kan iemand me helpen? Wat moet ik downloaden en instellen? Dankjewel! Expert: TechTovenaar Hey TVlover1987! Geen zorgen, het is helemaal niet zo ingewikkeld. Ik zal je een paar stappen geven zodat je snel aan de slag kunt. Instellen van de Android Box: Zorg ervoor dat je box is aangesloten op je tv en dat je internetverbinding goed werkt. Tijdens de setup moet je je aanmelden met een Google-account. Dit is nodig om apps te kunnen downloaden. Apps downloaden: De eerste app die ik aanraden is Kodi. Dit is een gratis mediaplayer die je kunt gebruiken om tv-zenders en films te streamen. Ga naar de Google Play Store op je Android box, zoek naar Kodi en installeer het. Add-ons voor Kodi: Na het installeren van Kodi kun je add-ons toevoegen. Dit zijn extra functies die je helpen om tv-programma’s en films te bekijken. Je kunt bijvoorbeeld de add-on "PVR IPTV Simple Client" gebruiken. Hiermee kun je live tv bekijken. Zoek naar tutorials op YouTube over hoe je deze add-ons installeert – dat helpt vaak veel! Alternatieve apps: Als Kodi niet helemaal jouw ding is, probeer dan apps zoals Netflix, Disney+ of de NPO Start app voor Nederlandse content. Deze zijn eenvoudig te gebruiken en werken goed met de meeste Android boxes. Problemen oplossen: Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zijn forums zoals deze heel handig. Vaak hebben anderen dezelfde vragen en kun je daar de antwoorden vinden. Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Rob1975 Hey, goede tips! Heb zelf ook Kodi, maar het installeren van die add-ons kan een hoop gedoe zijn. Heeft iemand een aanrader voor een goede tutorial? Gebruiker: JufMarianne @Rob1975 Ik heb laatst een fijne video gevonden op YouTube. Gewoon ‘Kodi add-ons installeren’ en je hebt heel wat opties. Er zijn echt goede tutorials die het stapsgewijs uitleggen. Succes! Gebruiker: KevinCool Ik zweer bij de NPO Start app! Gewoon lekker terugkijken. Geen gedoe met add-ons. Vond het altijd vervelend als je ineens alles weer moest updaten ofzo. Plus: de interface is super. Gebruiker: TVlover1987 Bedankt, iedereen! Heb nu Kodi en de NPO app gedownload. Het werkt al een stuk beter. Die add-ons ga ik binnenkort ook proberen. Gebruiker: SlimmeRia Hee, hebben jullie ook een goede VPN aanbevolen voor als je buitenlandse zenders wilt kijken? Soms heb je die nodig, geloof ik! Gebruiker: BennyB @SlimmeRia Ja! Ik gebruik ExpressVPN en dat werkt prima. Gewoon de app download en je kan lekker streamen zonder dat je geblokkeerd wordt. Het is een beetje duur, maar het werkt top! Gebruiker: GeenZorgen Persoonlijk gebruik ik NordVPN en dat is ook heel goed. Maar let wel op, soms is de snelheid een beetje traag. Gewoon even testen welke voor jou het beste werkt! Gebruiker: Lucie2k Dank voor de tips, mensen! Ik heb een Android box voor mijn ouders gekocht en ze zijn niet zo tech-savvy. Moet ik dan voor de NPO app gaan, of zou Kodi ook te doen zijn voor hen? Gebruiker: TechTovenaar @Lucie2k Als je ouders niet zoveel ervaring hebben, zou ik echt voor de NPO app gaan! Die is super gebruiksvriendelijk. Kodi is leuk als je zelf een beetje wilt knutselen, maar NPO is echt plug-and-play. Gebruiker: TVlover1987 Jullie zijn de beste! Dit forum is goud waard. Heb nu een plan en kan mijn box eindelijk gebruiken. Tot de volgende keer! Zo zie je, het kan echt simpel zijn om tv te kijken met je Android box. Heb je nog meer vragen of tips? Laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super enthousiast voor de Grand Prix van Miami op 2-4 mei, maar ik vraag me af hoe ik het kan kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee Mark! Geen zorgen, ik heb je dekking! Als je het veilig en gratis wilt kijken, is een VPN de oplossing. Maar wat is een VPN eigenlijk? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een beveiligde verbinding tussen jouw apparaat en het internet. Het helpt je om je locatie te verbergen, zodat je kunt doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je ergens anders bent! Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams zoals Viaplay of F1TV. Een aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Dit is mijn favoriet omdat het super stabiel en snel is. Je kunt het makkelijk installeren op bijna al je apparaten, van je telefoon tot je laptop. En geloof me, het werkt geweldig met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Zeker de moeite waard om te proberen! Hopelijk lukt het je! RacingFan220: Hee F1Fan88, dat klinkt goed! Ik gebruik zelf ook PIA, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! De verbinding is altijd goed en ik heb nog nooit problemen ondervonden. F1Grootste: Werkt PIA ook op smart TV? Wil het graag op mijn tv zien! SpeedyD: Ja! PIA heeft een vette app voor smart TV’s. Je kunt het gewoon installeren, en dan kijk je zonder geklooi alles in topkwaliteit. DaniF1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Lekker sceptisch, Dani! Maar eerlijk, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. PIA is gewoon betrouwbaarder, en je betaalt een paar euro per maand voor een solide ervaring. Ik vind het die investering echt waard! MaxHolland: Daar sluit ik me bij aan! Heb een gratis VPN geprobeerd en dat was echt een ramp. Altijd verbinding kwijt, dus nu blijf ik bij PIA. JasFreak: Heb je tips om het in te stellen op je telefoon? Ik ben niet zo tech-savvy! F1Fan88: Zeker! De PIA-app is heel gebruiksvriendelijk. Gewoon downloaden, inloggen en dan de juiste server kiezen (bijv. Nederland). En klaar, je kan beginnen met kijken! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hoop dat het lukt! Kan niet wachten om de race te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hoi allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iTunes wil mijn muziek gewoon niet meer synchroniseren met mijn iPhone. Het was eerder geen probleem, maar sinds een paar weken… niets meer. Iemand tips of oplossingen? Ik word er gek van! AppleExpert99: Hey iRonnie! Dat is vervelend, maar geen paniek, hier zijn een paar dingen die je kunt proberen. Controleer je kabel en verbinding: Gebruik je de originele Apple-kabel? Soms kan een slechte kabel problemen veroorzaken. Probeer het met een andere kabel of USB-poort. iTunes- en iOS-versies: Zorg ervoor dat je de nieuwste versies van iTunes en iOS hebt. Ga naar "Software-update" op je iPhone en "iTunes"-instellingen op je computer om dat te checken. Synchronisatie-instellingen: Kijk in iTunes onder het tabblad van je apparaat naar de synchronisatie-instellingen. Zeker weten dat je muziek hebt aangevinkt om te synchroniseren. Soms kan er iets veranderd zijn in de voorkeuren. Herstart alles: Het klinkt simpel, maar probeer je computer en iPhone eens opnieuw op te starten. Dat lost vaak onverklaarbare problemen op. iTunes opnieuw installeren: Als niets helpt, kan het een optie zijn om iTunes opnieuw te installeren. Je verliest je muziek niet, maar het kan een goede laatste stap zijn. Hopelijk werkt het! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. AppleEva: Dank voor je tips, AppleExpert. Ik had hetzelfde probleem een tijdje terug en het lag bij mij aan de kabel! Het is zo raar hoe zo’n klein ding zo’n groot effect kan hebben. Hopelijk lost iRonnie dit ook snel op! iRonnie: Bedankt voor je hulp, AppleExpert! Ik ga het gelijk even proberen. Die kabel was trouwens wel de originele, maar ik ga het zeker checken. Zal je laten weten of het werkt! JanDeMan: Ik had ook een tijd geleden dat probleem, maar toen lag het aan mijn audiobook. iTunes kon de muziek niet synchroniseren omdat er een fout in dat bestand zat. Heb je zoiets ook? Probeer eens je muziek in delen te synchroniseren! ixlRocker: Goede tip, Jan! Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om dat zo te moeten doen. Waarom kunnen ze dit niet gewoon fixen, haha? bloempje94: Naast dat je misschien je muziek in delen moet synchroniseren, kan het ook helpen om je iPhone eens te resetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan ben je wel alles kwijt, dus dat zou ik alleen als laatste optie doen. iRonnie: Goeie suggestie, bloempje94! Maar dat wil ik inderdaad proberen te vermijden. Ik hoop dat het met de andere tips lukt! Timmetje: Hey iRonnie, ik weet zeker dat je het zelf kan oplossen. Dat soort dingen zijn vaak echt frustrerend, maar meestal is het iets kleins! Laat ons weten hoe het gaat! iRonnie: Zal ik doen! Ik probeer het vanavond en post hier de updates. Fingers crossed! AppleExpert99: Proost op de vingers die gekruist zijn! Laat maar weten als je vragen hebt terwijl je bezig bent. Veel succes! iRonnie: Yes, bedankt allemaal! Hopelijk heb ik snel weer muziek op mijn iPhone! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• gigamen heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...