niekerd Geplaatst Mei 8, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 8, 2011 Hallo allemaal, ik zit met het volgende probleem. Ik heb een film + de ondertiteling (.srt) gedownload en wil deze graag afspelen via een usb stick op de tv. Ik kan de ondertiteling + de film openen in vlc media player en de film op de computer met ondertiteling bekijken, maar het zijn nog steeds 2 losse bestanden. Hoe sla ik de film via vlc op met ondertiteling, zodat ik hem op een usbstick kan zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
kaasbroodje Geplaatst Mei 8, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Mei 8, 2011 Zo ver ik weet gaat dat niet met VLC je zult de subs moeten inbakken. Ik heb daar zelf geen ervaring mee dus daar kan ik je niet mee helpen maar misschien heb je hier iets aan http://www.duken.nl/na-het-downloaden/film-voorzien-van-ondertiteling-en-branden-op-een-dvd-met-virtualdub.html http://www.duken.nl/na-het-downloaden/ondertiteling-toevoegen-aan-dvd.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
niekerd Geplaatst Mei 8, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 8, 2011 Ik zal er naar kijken, bedankt voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Duken Geplaatst Mei 8, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25058 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 13:33 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 8, 2011 Het is overigens best veel werk en soms lopen de ondertitels dan ook niet gelijk. Ik raad aan films te downloaden die al voorzien zijn van ondertitels of de volledige DVD zoals hij te huur is. Scheeld veel frustratie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Convertjosh Geplaatst Mei 9, 2011 Delen Geplaatst Mei 9, 2011 Tegenwoordig heb je ook al MKV's met ondertiteling. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
svenholtman Geplaatst Mei 9, 2011 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 9, 2011 waarom komt er toch niemand met de handleiding van convertxdvd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast Convertjosh Geplaatst Mei 9, 2011 Delen Geplaatst Mei 9, 2011 Dat is een commercieel progamma ,ik schrijf nu alleen voor gratis progamma's .Convertx dopt zijn eigen boontjes maar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robbert Geplaatst Mei 9, 2011 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 9, 2011 [A]ConvertJosh, je weet dat ConvertXtoDVD makkelijk te kraken is met een serial van bijvoorbeeld serials.ws? En hier niet gevraagd wordt of iemand een handleiding wil schrijven, maar een probleem heeft. Laten we nu weer ontopic gaan: [A]Niekerd, ik raad je net zoals DukeN aan, om films te downloaden waar de ondertiteling al in zit. Hierdoor heb je later geen problemen als je de ondertiteling er in gaat 'bakken'. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Gast Convertjosh Geplaatst Mei 11, 2011 Delen Geplaatst Mei 11, 2011 Kan wel wezen ,maar ik ga voor The FilmMachine . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie