Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

PC €400,-

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hee,

Mijn broertje zou graag een pc kopen om te gamen, de spellen die hij speelt vereisen erg weinig, maar hij moet er wel 3 jaar mee vooruit kunnen.

Hij zou graag ongeveer 400 euro uit geven met een max van 500 euro.

Als het budget assemblage toelaat, is zal ik dit bij azerty laten doen.

Ik had het volgende zelf samengesteld, maar ik denk dat dit goedkoper kan, kom er alleen niet helemaal uit.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B206835%5D=1&product%5B63315%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B248867%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B84028%5D=1&product%5B404300%5D=1&product%5B252924%5D=1

De pc is dus voorlopig alleen bedoeld om spellen te spelen waar een pentium 4 pc ook zou volstaan.

Graag zou ik jullie op of aanmerking op mijn samenstelling horen, want het is al een tijdje terug dat ik me hiermee bezig heb gehouden;.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 25
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

goedkopen kan niet;)

je kan de Voeding verader in: http://azerty.nl/0-1073-239785/be-quiet-pure-power-bqt-l7-530w-.html

en je kan de Processoren verader in:

http://azerty.nl/8-1127-251552/amd-phenom-ii-x4-955-3-2-ghz-socket-am3-l3-6-mb-box.html

en de vidoekaart is slecht;)

die zij ik verader in HD 6850

maar dan ben je wel veel meer kwijt;)

en ik zij de Cooler Master CM 690 II Advanced nemen

en

een snelen Geheugen PC.

en je ben klaar

krijg je dit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B225309%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B84028%5D=1&product%5B252897%5D=1&product%5B386917%5D=1&product%5B272219%5D=1&product%5B341966%5D=1&product%5B251552%5D=1

zekker als hij er 3 jaar mee wil doen;)

als iemand wat beter weet wat vast zo is zeg je het maar:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Snel geheugen heb je geen reet aan. Daarnaast, heb je de prijs gezien? 600 is toch wel wat anders dan 400.

@VXL: Mocht je het echt nog wat goedkoper willen, ga dan voor een Athlon X3 systeem en unlock eventueel de 4e core. Het mobo zal dan ook nog wat goedkoper uitvallen. Ik zou zeker een andere kast nemen. Xigmatek heeft de Asguard als goede oplossing en Thermaltake de V3. Mijns inziens zeker betere behuizingen dan die goedkope Cooler Master kasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  

is de Sapphire RADEON HD 6570 niet te zwak voor game?

en ik lees niet veel goed over de ASUS P7P55 LX ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

...de spellen die hij speelt vereisen erg weinig...

Je kunt nu eenmaal niet een HD6850 in een systeem van 400 euro kwijt. Dat gaat naast het budget ook de CPU niet leuk vinden, zeker als je op lagere resoluties speelt. En, zoals je ziet in de bovenstaande quote, is een zware graka ook nergens voor nodig. Plus dat je altijd de videokaart gemakkelijk kunt upgraden indien nodig.

@VXL: mocht je nog wat anders willen, kijk dan eens hier op Tweakers V&A. Daar staan prima systemen voor niet al te veel geld. Wel tweedehands natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Sorry voor de onduidelijk, het gaat momenteel alleen om het spel warrock, wat dit spel vereist is hier te vinden: http://www.gamersfirst.com/warrock/?q=en/Requirements.

Ik zal vanavond even kijken hoe duur ik uit kom met een x3 systeem, en een andere kast, een amd systeem heb ik namelijk nog niet eens naar gekeken. De videokaart is verder wel prima dus?

Btw, zoals te zien is, vereist het spel dus helemaal niks, mijn broertje wil puur voor het bovenstaande spel een pc aanschaffen, maar aangezien hij een budget van 500 euro aangaf, wil ik hier het beste uithalen.

Verder bedankt voor de reacties tot nu toe.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

In principe wel, maar ik zou voor die paar euro meer de HD6670 niet laten liggen. Ik heb alvast even een mandje voor je klaargezet:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B225309%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B276460%5D=1&product%5B260663%5D=1&product%5B34787%5D=1&product%5B403168%5D=1&product%5B358913%5D=1&product%5B309188%5D=1

Optimaler kan het volgens mij niet. 't Is wel een systeem op micro-ATX. ATX kan ook, laat maar weten als dat gewenst is. Let op: in de kast zitten blauwe fans. Mocht 't voor z'n slaapkamer zijn, dan raad ik dat niet zomaar aan. Kan zeer irritant zijn als je wilt slapen.

Nog een andere mogelijkheid: een mini-DTX-systeem met Intel-CPU. Nieuwe form-factor, houdt in dat je een mini-ITX mobo pakt met een andere behuizing, zodat het geheel wat kleiner is. In tegenstelling tot het echte mini-ITX past in zo'n DTX-systeem een volwaardige videokaart en gewone voeding. Nadeel is het inbouwen: dat is gewoon verschrikkelijk. Maar met zo'n klein mobo, een standaard CPU, een niet al te grote videokaart en een beperkte voeding is het wat beter te doen dan met een hele gaming-rig die mensen soms in zo'n kastje proberen te krijgen. 't Is wel iets duurder.

Je gebruikt dan de Lian Li PC-Q08B, PC-Q07 of PC-Q11B of de Silverstone SG05 of SG05BB-450W. Die laatste is met een 80+ voeding van 450W, ook prima in plaats van de huidige voeding dus. In de samenstelling heb ik voor de Lian Li PC-Q08B gekozen, maar de Silverstone SG05BB maakt het geheel wat goedkoper. Ook goedkoper is de PC-Q07, die is zonder blauwe fan die wel in de PC-Q08B zit.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B225309%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B34787%5D=1&product%5B403168%5D=1&product%5B309188%5D=1&product%5B285072%5D=1&product%5B394408%5D=1&product%5B364199%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het bovenste systeem is in mijn ogen geschikt, namelijk: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B225309%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B276460%5D=1&product%5B260663%5D=1&product%5B34787%5D=1&product%5B403168%5D=1&product%5B358913%5D=1&product%5B309188%5D=1.

Het enige nadeel is misschien de kast, de blauwe fans, en is dit systeem een beetje stil?

Ik had zelf graag meegedacht aan het systeem, maar ik zie veel te veel onbekende componenten voorbij komen, daarom mijn vraag, kan er een grote verandering gedaan worden met een bedrag van 450 euro, 65 euro meer dus. Zoja, welke?

Ik neem aan dat ik dit systeem zonder enige ervaring zelf kan assembleren, indien je dit mij niet aanraadt, dan wordt de bovenstaande 65 euro gebruikt voor assemblage.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Voor 65 euro meer kun je ook heel wat meer, ja. Maar de vraag is of je dat ook wilt. Is het voor de prestaties echt nodig? Zo nee, dan zal ik de kast aanpassen en that's it. En stil... ja, dat is een veelgestelde vraag. Stiller dan een plaatstalen kast van 5 jaar terug, maar luidruchtiger dan het gemiddelde op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het ligt er helemaal aan wat er kan worden veranderd voor die 65 euro, als er grote veranderingen mogelijk zijn in het moederbord, processor of de behuizing is die laatste 65 euro in mijn ogen geen probleem.

Verder alsnog de vraag of ik zelf zonder ervaring dit systeem kan assembleren.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Moet lukken. Wat is het gebruik naast gamen en op welke resolutie wordt gewerkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De monitor die de komende tijd nog gebruikt gaat worden is al een aantal jaar oud, er word dus waarschijnlijk een max resolutie van 1280 bij 1024 gebruikt.

Naast gamen wordt hij alleen gebruikt voor internet en tekstverwerking.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dit is niet een "even" reactie. Morgenmiddag ben je, als mijn laatste hard-studerendagen het toelaten, de eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Dit is niet een "even" reactie. Morgenmiddag ben je, als mijn laatste hard-studerendagen het toelaten, de eerste.

Oké, had het idee dat je hier alleen nog een korte opmerking over had, maar het heeft geen haast, ik wacht geduldig af, al denkt mijn broertje daar iets anders over.:P

In ieder geval bedankt tot nu toe, en succes met je studie.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Aangezien je 'm toch zelf in elkaar gaat sleutelen, hoef je niet per se bij Azerty te bestellen (winkelmandje). Zie hier mijn wensenlijstje op Tweakers voor een beter idee. De eerste winkelcombinatie (Afuture, 4Launch) is prima: met Afuture heb ik hele goede zaken gedaan en 4Launch is over het algemeen betrouwbaar, al heb ik daar wel een aanvaring mee gehad. Totale kosten: 446 euro.

Ik heb nog wel één tip: als het eraf kan, neem dan de Fractal Designs behuizing in plaats van de CM, neem er een paar ventilatoren bij zoals gespecificeerd staat in het artikel en sluit ze op een goede fancontroller aan. Dan kun je zelf de luidheid van het systeem instellen en de temperaturen in de gaten houden. Kost wel iets meer, rond de 50 euro schat ik. Zonder fancontroller ben je alleen geld aan de fans kwijt: 2 of 3 voor een euro of 7 per stuk. Dan nog kun je kijken wat stille ventilatoren zijn (ik heb een test liggen, kan het je zo vertellen) en of je eventueel nog een kleurtje wilt of zo. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zal dan gaan voor het systeem zonder de fractal designs behuizing en fans, namelijk: winkelmandje

Ik neem aan dat dit zo besteld kan worden, zo niet dan hoor ik dat graag.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

• Actief:  

Oké heel erg bedankt, ook namens mijn broertje, pc wordt vandaag bestelt.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Pc is inmiddels geassembleerd, morgen zal ik gaan kijken of hij het doet:p

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Nice, heb jij het gedaan? :P En was het een beetje te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het viel me wel een beetje tegen, maar toch de volgende keer zal stukken beter gaan denk ik.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Dat zul je altijd zien met dingen die je de eerste keer doet. Maar toch nu je het achter de rug hebt, was het die 60 euro besparen waard of kies je volgende keer toch voor een fabrieks assemblage?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nee die 60 euro besparen is het sowieso wel waard, achteraf bekeken was het ook niet zo moeilijk, hij doet het nu overigens prima, dit bericht typ ik namelijk vanaf de pc:

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Netjes VXL!

Alleen het Moederbord was zeker lastig? Als het moederbord eenmaal zit is het voor de rest wel makkelijk. Ikzelf had alleen nog wat moeite met de processor koeler omdat de handleiding niet helemaal duidelijk was, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Normaal gesproken pak je het mobo, plaats je de CPU + koeler + geheugen en laat je het even liggen. Dan pak je de kast en plaats je spacers waar het mobo moet komen. Dan leg je het bord erin, videokaart erop en HDD('s en optische schijven) erin met waar mogelijk alvast kabels in de componenten bevestigd. Daarna pak je de voeding en sluit je alles aan. Tenminste, dat is hoe ik het doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil graag wat games spelen die uit een andere regio komen op mijn Playstation. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat? Alvast thanks! Expert_Johnny: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Het is mogelijk om games uit andere regio’s op je Playstation te spelen, maar er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden. Hier zijn de opties: Regionale Lock: De meeste Playstation consoles zijn regionaal geblokkeerd. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld een PS4 uit Europa hebt, je geen games van de Amerikaanse of Japanse markt kunt spelen. Maar er zijn manieren om dit te omzeilen. Regionale Account: Je kunt een nieuw account aanmaken met een regio die overeenkomt met de game die je wilt spelen. Ga naar de instellingen van je Playstation en maak een nieuw account aan. Zo kun je games kopen die speciaal voor die regio zijn gemaakt. Fysieke Games: Als je een fysieke disc hebt, kan het zijn dat je nog steeds geblokkeerd bent. Maar er zijn ook sommige consoles die het toestaan om met discs uit andere regio’s te spelen. Zoek even op of jouw console dat kan. Digitale Downloads: Voor digitale games kun je misschien een prepaid giftcard van die specifieke regio kopen en daarmee de game downloaden via je nieuwe account. Let Op! Dit kan wel risico’s met zich meebrengen, zoals dat je niet altijd toegang hebt tot updates of DLC’s die voor jouw originele regio bedoeld zijn. Hopelijk helpt dit je verder! Mocht je nog vragen hebben, let me know! NinaSwitch: Thanks voor het uitleggen, Johnny! Dus als ik een game uit de VS wil, moet ik echt een nieuw account maken? Dat klinkt als extra werk. GamePeter: Haha thanks, Johnny! Ik had geen idee dat dat kon! Ga ik zeker proberen. KeesDeSpelboer: Ik heb ooit zo’n nieuwe account gemaakt met een Amerikaanse regio en het werkte prima voor mij! Maar je moet wel goed kijken naar de prijzen, die kunnen verschillen! Soms zijn ze goedkoper in de andere regio. Jasmine99: Ik heb een vraagje over die giftcards. Waar kan je die halen? En werken ze gewoon op elk account? Expert_Johnny: Dat is een goede vraag, Jasmine99! Giftcards kun je vaak online kopen, bijvoorbeeld op sites als Amazon of specifieke game shops. Ze werken alleen als je account op de juiste regio staat. Dus als je een Amerikaanse giftcard hebt, moet je account ook op de VS staan! Bij twijfel kun je ook even bij de klantenservice van de winkel navragen. KeesDeSpelboer: Ik denk dat je die giftcards ook bij lokale winkels kunt vinden. Gewoon even vragen aan personeel, die helpen je vaak goed! NinaSwitch: Ik heb ooit een giftcard gekocht online en ik kreeg m’n code direct in de mail. Super makkelijk! Ik zou dat aanraden. Stefan2023: Als je trouwens een fysiek spel gaat kopen uit een andere regio, zorg ervoor dat je geen versie koopt die met je PS4 niet compatible is. Ik heb dat ooit gehad en het was zo frustrerend! Jasmine99: Haha ja, dat lijkt me echt een nachtmerrie! Die dingen kunnen echt duur zijn. Maar thanks voor de tips iedereen! Ik ga het eens uitproberen! GamePeter: Jullie zijn de besten, dank voor alle hulp! Ik laat weten hoe het gaat. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Welmoed heeft een heel andere zomer dan verwacht en Winston prijst zijn ‘lekkere ding’ Gebruiker: Linda123 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Welmoed een heel andere zomer heeft dan ze dacht. Heeft iemand meer info hierover? En wat is die “lekkere ding” van Winston? Iemand die dat weet? Expert: Janneke_Helfer Hey Linda! Goede vraag! Welmoed dacht dat ze deze zomer lekker zou ontspannen op het strand, maar dat is totaal anders gelopen. Soms gebeuren er namelijk onverwachte dingen die je plannen omver gooien, zoals een ziekte, werkproblemen, of zelfs persoonlijke drama’s. Welmoed had het er in een recente post over. Ze vertelde dat ze meer tijd moest doorbrengen met haar familie omdat er in haar omgeving wat speelde. Over Winston en zijn “lekkere ding” gesproken, dat gaat over een gerecht dat hij recent heeft gemaakt. Hij had het over het maken van een echt lekker recept – hij postte het op zijn sociale media. Iedereen was helemaal enthousiast en vroeg om meer details! Het was een soort pizza met bijzondere ingrediënten die hij zelf had bedacht. Dingen als deze maken het leven interessanter, hè? Iedereen heeft wel eens een zomer die anders uitpakt dan gepland, en soms is dat juist leuk! Het gaat er ook om wat je er zelf van maakt. De zomer is een mooi moment om te experimenteren, of dat nu met voeding is of met ervaringen. Gebruiker: Mark88 Ah, dus Welmoed had wat minder vakantiepret dan verwacht. Kan ik me voorstellen. Weet je iets meer over wat haar plannen waren? Zo benieuwd! Expert: Janneke_Helfer Ja, Mark! Welmoed had plannen om met vrienden op vakantie te gaan, en ze wilde ook wat festivals bezoeken. Dat waren echt haar highlights. Maar het leven is soms gewoon onvoorspelbaar. Gelukkig deelt ze haar ervaringen wel, zodat we allemaal van haar kunnen leren. En wat betreft Winstons pizza, ik heb het zelf ook gemaakt! Echt een aanrader! Gebruiker: SophieLovesFood Haha, die pizza van Winston klinkt goed! Maar ik vind het ook sneu voor Welmoed. Wat heeft ze nu eigenlijk gedaan? Gewoon thuis blijven? Expert: Janneke_Helfer Ja, precies Sophie. Welmoed heeft inderdaad meer tijd thuis doorgebracht. Ze heeft wat nieuwe hobby’s geprobeerd, zoals schilderen en lezen. Dat kan soms verrassend leuk zijn! En ook een kans om met anderen te connecten, zelfs als je niet weg bent. Gebruiker: JensSprint Sommige zomers zijn gewoon niet wat je ervan hoopt. Maar wie weet, misschien vindt ze deze periode ook wel heel waardevol! En die pizza… moet ik dat recept echt eens proberen! Gebruiker: MariskaOnFire Ik ga de pizza ook maken! Maar ik moet ook zeggen dat ik het stiekem wel tof vind dat je zo’n onverwachte zomer kan hebben. Het klinkt als een kans om even stil te staan en te reflecteren. Dat doen we vaak te weinig. Gebruiker: Tom123 Kun je een link naar dat recept van Winston delen? Ik ben serieus in voor pizza! Expert: Janneke_Helfer Natuurlijk, Tom! Hier is de link naar Winstons recept: WinstonsPizzaRecept.com (let op, het is fictief). En ja Mariska, dat is inderdaad een goede manier om over dingen na te denken. En soms ontdek je dat minder gepland zijn ook fun kan zijn! Gebruiker: Linda123 Thanks allemaal voor de info! Goed om te horen dat ook onverwachte dingen soms leuk kunnen zijn. Ik ga binnenkort die pizza maken! Gebruiker: YaraDreamer Oh, en vergeet niet om je eigen twist aan de pizza te geven! Experimenteer met toppings. Wie weet wat je ontdekt. Hebben jullie ooit pizza met ananas geprobeerd? Gebruiker: Mark88 Ananas op pizza? Nope, dat is een no-go voor mij. Maar leuk dat je jouw ideeën deelt, Yara! Gebruiker: SophieLovesFood Leuke discussie, iedereen! Zomer is wat je er zelf van maakt. En ja, ik ga hier echt van leren! Tot de volgende keer! En zo zijn de gebruikers druk in discussie over de onverwachte wending in Welmoeds zomer en Winstons lekkere pizza. Gewoon een gezellige chat tussen vrienden! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe Deel Je Mappen op Mega.nz met Vrienden? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en vroeg me af hoe je mappen die je op Mega.nz hebt opgeslagen kunt delen met vrienden. Ik heb wat bestanden die ik wil laten zien, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Kan iemand me helpen? Bedankt! ExpertUser123: Hey RetroDL! Welkom op het forum! Het is eigenlijk heel simpel om mappen op Mega.nz te delen. Hier is hoe je het doet: Ga naar je Mega-account: Log eerst in op je Mega.nz account. Selecteer de map: Zoek de map die je wilt delen. Klik met de rechtermuisknop op de map. Selecteer “Deel”: In het menu dat verschijnt, klik je op “Deel”. Kopieer de link: Er verschijnt een venster met een link die je kunt kopiëren. Dit is de link die je met je vrienden wilt delen. Verander de instellingen (optioneel): Als je wilt, kun je ook instellen of je vrienden de bestanden kunnen bekijken of ook kunnen downloaden. Dit doe je door de instellingen aan te passen onder “Linkinstellingen”. Stuur de link: Plak de link in een bericht of e-mail en stuur het naar je vrienden. Let op dat, als je wilt dat ze bestanden kunnen bewerken, je dit specifiek aanzet. Anders kunnen ze alleen de bestanden zien. Veel succes! DannyMIRC: Thanks voor de duidelijke uitleg, ExpertUser123! Kan je ook een map delen met meerdere mensen tegelijk? Of moet je dus voor elke vriend een aparte link maken? ExpertUser123: Geen probleem, DannyMIRC! Ja, je kunt één link maken en die met iedereen delen. Iedereen die die link heeft, kan toegang krijgen tot de map. Je hoeft dus niet voor elk persoon een aparte link te maken. Handig, hè? SophieB: Ja, heel handig! Heb nog nooit van Mega.nz gehoord, maar dit klinkt echt cool. Ik denk dat ik het ook ga proberen! MarkFan99: Ik deel altijd films met vrienden op deze manier. Mega.nz heeft een goede opslagruimte en is makkelijk in gebruik. Echt een aanrader! RetroDL: Super, bedankt allemaal! Heb net mijn eerste map gedeeld. Dit is echt makkelijker dan ik dacht! DannyMIRC: Leuk om te horen, RetroDL! Maak je ook gebruik van de mobiele app, of doe je alles via de desktopversie? RetroDL: Tot nu toe alleen de desktopversie. Maar misschien ga ik ook de app uitproberen! ExpertUser123: Als je de app gebruikt, werkt het eigenlijk hetzelfde. Gewoon de map selecteren, delen en de link kopiëren. Perfect voor als je onderweg bent! SophieB: Wat als je je link kwijt bent? Kan je hem opnieuw krijgen, of moet je het allemaal opnieuw instellen? ExpertUser123: Goede vraag, SophieB! Je kunt altijd de link opnieuw genereren via dezelfde stappen, dus je verliest het niet. Zorg er gewoon wel voor dat je de juiste instellingen behoudt als je iets verandert! MarkFan99: Iemand al issues gehad met de opslaglimiet? Hoelang blijven je bestanden eigenlijk opgeslagen als je niets doet? ExpertUser123: Ja, dat kan een probleem zijn! Mega.nz heeft een limiet, en als je inactief bent, kunnen files na een tijdje verwijderd worden. Dus altijd een backup maken als je doodgeruimd hebt! RetroDL: Bedankt voor de info! Dit forum is echt een goudmijn voor tips. Toppers! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• bertje22 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...