Spring naar bijdragen

Spotnet (tijd en datum)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heb eergister spotnet gedownload en wilde graag wat downloaden maar toen kwam ik erachter dat mn computer nog leefde in 2010 heb dat nu dus aangepast, maar spotnet blijft maar denken dat ik in 2010 leef ipv 2011.

Ik krijg dus telkens de melding:

Kan de NZB (nog niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging

kan iemand mij hierbij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer Spotnet eens opnieuw te installeren. Maar wat is de retentie van je newsserver? Als die heel laag is kan bijna geen oude bestanden downloaden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Probeer Spotnet eens opnieuw te installeren. Maar wat is de retentie van je newsserver? Als die heel laag is kan bijna geen oude bestanden downloaden....

Heb wel 1 spel kunnen downloaden rtc3 ben ik die dan kwijt als ik spotnet opnieuw ga installeren?

en wat bedoel je met retentie van mijn newsserver?

Bedankt voor je snelle reactie trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je Spotnet opnieuw installeert zal je RCT 3 gewoon blijven houden (maar je kan hem voor de zekerheid back-uppen).

Retentie is het aantal dagen dat jouw newsserver kan downloaden. Heeft jouw newsserver een retentie van (bijvoorbeeld) 25 dagen, dan kan die alles onder de 25 dagen compleet downloaden. Alles wat ouder is dan 25 dagen lukt (waarschijnlijk) niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...