Spring naar bijdragen

Handeiding - Ondertiteling samenvoegen.


Gast Convertjosh

Aanbevolen reactie

Gast Convertjosh

Ondertiteling samenvoegen voordat je de avi's samenvoegd, met subtitle workshop 2.51-> http://www.mediafire.com/file/9cjkb175r2fj8uw/SubtitleWorkshop251.rar

Klik op bestand en laad je eerste ondertitel op,de film start gelijk mee op als die in de zelfde map staat, en de zelfde naam heeft.Ik gebruik kingdom of heaven als voorbeeld.

Klik op pauze.

Je ziet de tijd van de film, ik noteer 01:07:07,720

Bij de laatste regel van je ondertiteling ziet je zoiets.

460

01:06:37,910 --> 01:06:41,905

Zeg tegen heer Salahadin

dat Jeruzalem gekomen is.

Nu de rekensom 01:07:07,720-01:06:41,905=25,815

Noteer 25,815

We starten nu deel 2 op en druk op pauze.

Klik op bewerken , timings ,aanpassen ,en klik op ondertiteling aanpassen.

Verzet je eerste regel ,bij mij is dat 32,748 +het genoteerde getal 25,815 =58,563,doe dit ook met je laatste regel en klik op aanpassen dan opslaan.

Klik op gereedschap, dan op ondertitels samenvoegen

ondertitel.jpg

Klik op toevoegen en laad de eerste ondertiteling , daarna de tweede ondertiteling, en vink herbereken tijd waarden aan.Klik nu op samenvoegen  en sla je samengevoegde ondertiteling op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...