Spring naar bijdragen

[DS] Spellen werken niet op NDS (R4i Gold)


krien

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Kan er mij soms iemand helpen?  :(  Ik heb niet echt veel kennis van die zaken maar er zijn een paar nds spellen die niet willen werken. Steeds wit scherm of vastlopen. Het gaat dan over Toy Story,Wall E, Ratatouille,Zhu zhu puppies,Wickie de Vicking nl. Mijn kindjes zouden die heel graag spelen maar krijg ze gewoon niet speelklaar.  :'(  Anderzijds waar kan ik de nieuwste games  zoals bv de vrolijke noten van K3 vinden?Iemand tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Kan er mij soms iemand helpen?  :(  Ik heb niet echt veel kennis van die zaken maar er zijn een paar nds spellen die niet willen werken. Steeds wit scherm of vastlopen. Het gaat dan over Toy Story,Wall E, Ratatouille,Zhu zhu puppies,Wickie de Vicking nl. Mijn kindjes zouden die heel graag spelen maar krijg ze gewoon niet speelklaar.  :'(

Update je firmware op je DS, dit kan op :http://linfoxdomain.com/nintendo/ds/ en dan bij jouw DS-kaartje

Anderzijds waar kan ik de nieuwste games  zoals bv de vrolijke noten van K3 vinden?Iemand tips?

Probeer die te vinden via nieuwsgroepen, voor handleiding zie: http://www.duken.nl/leren-downloaden/spotnet-handleiding-nzb-bestanden-zoeken-en-downloaden-leren-downloaden.html

en wil je de volgende keer een andere titel nemen, zoals: spellen doen het niet op NDS, zodat je aan de titel kan zien, waar het over gaat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een DsiXL en qua kaart een R4i gold. Ik heb onlangs nog de laatste update gedaan nl 1.61B. Toch werken deze spellen nog niet.


Post samenvoeging: juni 18, 2011, 17:30:32

Heb titel aangepast ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Probeer de spellen te downloaden van een andere site/programma, anders moet je wachten totdat er een nieuwe firmwareversie is. Ik heb die spellen ook voor mn broertje en werken wel(op DSlite met kaartje van EDGe)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Kan U mij dan soms opgeven waar U die spellen (site/nr) gevonden heeft die wel werken? Qua update denk ik toch de laatste te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan U mij dan soms opgeven waar U die spellen (site/nr) gevonden heeft die wel werken? Qua update denk ik toch de laatste te hebben.

Of de spellen wel of niet werken is per kaart verschillend. Het maakt ook niet welk spel je probeert, als de USA het niet doet heb je 99% kans dat de EU het ook niet doet. Maakt niet hoeveel je downloaden of van welke site ook. Ze zullen het niet doen totdat de firmware ze ondersteund.

Over de R4i Gold: heb je een R4i Gold van www.r4ids.cn? Zo ja dan kan u Wood proberen: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36369.0 (lees ff het kopje "Wood voor de R4i Gold van www.r4ids.cn (AKA: Wood R4iDSN)" helemaal onderaan). Zo niet, probeer dan eens YSMenu: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40106.0

Suc6  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Kan U mij dan soms opgeven waar U die spellen (site/nr) gevonden heeft die wel werken? Qua update denk ik toch de laatste te hebben.

Via FTD(toen het nog bestond),daarna spotplanet/online FTD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een R4i gold

link www.r4i-gold.com

versie kaartje V1.4.1

versie dsi 1.4E

Kerner 1.61B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb een R4i gold

link www.r4i-gold.com

versie kaartje V1.4.1

versie dsi 1.4E

Kerner 1.61B

Dan moet je YSMenu proberen: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40106.0  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Robbin ik zal je even een ding zeggen. Als je niet grote bestanden gaat downloaden raad ik niemand aan om nieuwsgroepen te gebruiken!

Krien je kunt het beste je spellen downloaden met eMule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Robbin ik zal je even een ding zeggen. Als je niet grote bestanden gaat downloaden raad ik niemand aan om nieuwsgroepen te gebruiken!

Waarom dan niet als ik vragen mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Neemt veel te veel tijd in beslag om te installeren en meestal weet je niet welke nzb je nou moet kiezen omdat er veel te veel zijn. Met eMule kun je makkelijk kijken welke het beste en meest gedownload is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Neemt veel te veel tijd in beslag om te installeren en meestal weet je niet welke nzb je nou moet kiezen omdat er veel te veel zijn. Met eMule kun je makkelijk kijken welke het beste en meest gedownload is.

Met SpotLite en Spotnet vind ik genoeg goede NDS-spellen hoor. En eMule moet je ook helemaal installeren dus het installeren is niet echt een probleem  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Robbin ik zal je even een ding zeggen. Als je niet grote bestanden gaat downloaden raad ik niemand aan om nieuwsgroepen te gebruiken!

Krien je kunt het beste je spellen downloaden met eMule.

Ik download altijd met nieuwsgroepen, dus is het ook niet meer moeite, en zo heel veel werk is het ook niet. Met Binload moet je alleen installeren en onlineFTD gebruiken, waarom is het dan meer werk dan bijvoorbeeld eMule....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wel eerlijk gezegd ken ik geen van al deze sites. :o  Maar ik vind dan ook niet echt veel spellen en als ik ze dan al vind dan werken ze niet. Moet nog wel even die YS-menu proberen misschien lukt het dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...