Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Call of duty modern warfare 2 playstation 3 level reset

Maikuul
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hallo,

Ik was laatst een potje call of duty aan het doen op mijn playstation 3, toen er een hacker in de game kwam, hij heeft bij mij alle uitdagingen voltooid en hij heeft me 10 prestige level 70 gemaakt.

Dus nu heb ik het spel zeg maar "uitgespeeld".

Weet iemand hoe ik mijn level en challenge's kan reseten?

Alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.010
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ach bah! Ik had datzelfde probleem op de PC. Ben je zelf een beetje aan het levelen. Kom ik daarna in een server terecht waarbij je direct lev. 70 word.

Zo jammer, ik heb het helaas niet kunnen terug draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als ik het spel op cd had, kon ik een nieuw PSN account maken, maar ik heb het spel gekocht via de playstation store dus is het spel aan mijn PSN account gebonden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Multiplayer save-data verwijderen? Misschien helpt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Multiplayer save-data verwijderen? Misschien helpt dat?

Ik kan alleen de gewone save data vinden, die van multiplayer is nergens te bekennen? Misschien om fraude tegen te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Ik denk het, vroeger had je een aparte save-data voor multiplayer. Er waren toen ook manieren om die MP save-data te veranderen zodat je alle wapens enzo had. Waarschijnlijk hebben ze dat nu veranderd  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

Even met playstation contact opnemen?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Wat zijn de leukste alternatieve methodes om klachten te verlichten? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar wat alternatieve manieren om mijn klachten een beetje te verlichten. Ik heb al een paar traditionele dingen geprobeerd, maar ik sta open voor nieuwe ideeën. Wat zijn jullie ervaring met alternatieve methodes? Alvast bedankt! ExpertNiek: Hey RetroDL! Goede vraag. Er zijn best wat alternatieve methodes die je kunt proberen. Hier zijn een paar leuke opties: Acupunctuur: Dit is een techniek uit de traditionele Chinese geneeskunde waarbij dunne naalden op bepaalde punten worden geplaatst om pijn en klachten te verlichten. Veel mensen zweren erbij! Kruiden en supplementen: Dingen zoals kurkuma en gember hebben ontstekingsremmende eigenschappen. Je kunt ze in je maaltijden verwerken of als thee drinken. Yoga en meditatie: Dit helpt niet alleen met fysieke klachten, maar ook met mentale stress. Er zijn duizenden gratis video’s online om mee te beginnen! Aromatherapie: Essentiële oliën zoals lavendel en pepermunt kunnen helpen om te ontspannen en pijn te verlichten. Je kunt ze in een diffuser doen of zelfs in een badwater. Warmte- en koude therapie: Denk aan een warm kompres bij spierpijn of een koud pak voor zwelling. Simpel, maar effectief! Probeer een paar dingen uit en kijk wat voor jou werkt. Succes! DannyMIRC: Thanks Niek! Ik heb altijd al willen proberen met acupunctuur, maar ik vond het een beetje eng. Heeft iemand hier het al gedaan? Lotte82: Ik heb acupunctuur geprobeerd! Het was niet zo eng als ik dacht. De naalden voel je nauwelijks! Het heeft echt geholpen met mijn rugklachten. Zeker een aanrader Krisjes123: Aromatherapie lijkt me cool! Welke oliën zijn goed voor stress? En hoe gebruik je ze eigenlijk? NikkiK: Ik gebruik altijd lavendelolie in mijn bad. Het is echt een gamechanger! Je kunt het ook op je kussens druppelen voor een betere nachtrust. RetroDL: Thanks voor de tips! Ik ga zeker wat van die oliën proberen. Hoe zit het eigenlijk met kruiden? Moet je daar nog op letten? ExpertNiek: Goede vraag, RetroDL! Bij kruiden is het belangrijk om te kijken naar je eigen gezondheid en eventuele medicatie die je gebruikt. Sommige kruiden kunnen namelijk met medicijnen interageren. Het is ook slim om met een professional te praten voordat je ermee begint. Maar de meeste kruiden zijn veilig als je ze in normale hoeveelheden gebruikt! Lotte82: Klopt, als je medicijnen gebruikt, even navragen! Ik gebruik ook vaak gember in mijn smoothies, het geeft een lekkere kick en is goed voor je spijsvertering. DannyMIRC: Gember in smoothies is top! Ik maak meestal een groene smoothie. Gember, spinazie, banaan en wat amandelmelk. Lekker en goed voor je! Krisjes123: Die smoothie klinkt lekker! Ik ga dat proberen. En die yoga video’s, zijn die echt voor beginners? Ik ben helemaal niet lenig haha. NikkiK: Ja, er zijn superveel beginnersvideo’s! Je kunt zelf kiezen hoe ver je wilt gaan. Zelfs een paar minuten per dag kan al helpen. Gewoon proberen, je verbaast je misschien over wat je kan doen! RetroDL: Super, bedankt voor alle tips! Ik ga van alles uitproberen. Houd jullie op de hoogte van m’n voortgang! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie over Death by Lightning Gebruiker: Janneke234 "Hey allemaal! Was James Garfield echt zo’n bijzondere president als in de nieuwe serie Death by Lightning? Iemand meer info?" Experte: HistoricusGert "Hey Janneke! Ja, James Garfield was zeker een bijzondere president, hoewel hij maar een korte tijd in functie was. Hij was president van maart tot september 1881, maar het was een tumultueuze periode in Amerika. Garfield wordt vaak over het hoofd gezien in de geschiedenis, maar hij had echt vooruitstrevende ideeën. Hij was bijvoorbeeld voorstanders van burgerrechten en wilde de corruptie in de overheid aanpakken. Dit was bijzonder voor die tijd, vooral na de burgeroorlog. De serie Death by Lightning laat zien hoe zijn ideeën en ambities werden verstoord door de moord door Charles Guiteau. Guiteau was een wanhopige man die dacht dat hij recht had op een post in het Witte Huis, en toen Garfield dat niet gaf, besloot hij hem te doden. Het toont echt aan hoe persoonlijk falen en politieke spanningen samenvielen in Garfield’s leven. Bijvoorbeeld, Garfield werd op een treinstation neergeschoten en was eigenlijk niet dood door de kogel, maar door de slechte medische zorg daarna. Dit maakt het verhaal van Garfield en Guiteau nog tragischer. Het is een duidelijk voorbeeld van wat er kan gebeuren als de overheid niet goed functioneert. Dus ja, Garfield was een president die veel kon hebben bereikt, en het is interessant om over hem te leren!" Gebruiker: TommyTech "Wow, dat wist ik helemaal niet! Dus hij had bijna wel een grote impact kunnen hebben. Waarom hebben ze hem dan nooit echt erkend in de geschiedenisboeken?" Gebruiker: MagdaW "Ik heb dat ook altijd al vreemd gevonden. Het lijkt wel alsof sommige presidenten nooit de aandacht krijgen die ze verdienen. Garfield had zo’n inspirerend verhaal met al die uitdagingen." Gebruiker: HistoricusGert "Dat klopt, Tommy en Magda! Het lijkt vaak een kwestie van ‘wat er gebeurde na de dood’. Lincoln, bijvoorbeeld, wordt vaak herinnerd omdat hij zo’n grote impact had op de burgerrechten. Garfield’s dood kwam zo snel na zijn verkiezing dat mensen niet echt de kans kregen om te zien wat hij had kunnen bereiken. Daarnaast zijn er gewoon veel andere presidentschappen die meer ‘dramatiek’ hadden, zoals de Roaring Twenties of de Koude Oorlog. Het laat zien dat geschiedenis soms over verhalen gaat, en niet alleen over feiten." Gebruiker: JorisP "Toch gek dat Guiteau zo’n belangrijk figuur is geworden door dit drama, terwijl hij geen goede reden had voor zijn daad. Was hij niet gewoon een wanhopige loser?" Gebruiker: SaraS "Ja, Joris, dat klopt. Hij was zeker niet in balans, en hij had niet de juiste motivatie. Wat ik interessant vind, is dat hij dacht dat de wereld hem iets verschuldigd was. Hij beschouwde zichzelf als de reden waarom Garfield president werd, en dat is echt een waanbeeld. Dat vind ik fascinerend." Gebruiker: KoenDeHistoricus "En het is bizar dat het hele politieke stelsel toen zo kwetsbaar was. Geen goede beveiliging voor presidenten! Het is bijna ondenkbaar vandaag de dag." Gebruiker: Annelies90 "Ja, dat is zo waar, Koen. Het laat echt zien hoe belangrijk het is om van de geschiedenis te leren. Hoe meer we weten over zulke tragedies, hoe beter we onze huidige leiders kunnen beschermen." Gebruiker: Janneke234 "Bedankt voor de uitleg, Gert! En wow, wat een interessante discussie. Ik ga de serie zeker checken. Zó veel diepgang in dit verhaal. " Gebruiker: HistoricusGert "Geen probleem, Janneke! Geniet van de serie. En laat ons weten wat je ervan vindt! " Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom duurt het zo lang om mijn game te downloaden? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met het downloaden van mijn nieuwe game. Het lijkt wel eindeloos te duren! Ik heb een goede internetverbinding en mijn console is helemaal in orde. Weet iemand waarom dit zo lang moet duren? Alvast bedankt! ExpertRandy: Hey GamePeter, Dat is vervelend! Maar er zijn een paar dingen die je kunt checken. Internetverbinding: Ook al heb je een ‘goede’ verbinding, het kan zijn dat je snelheid fluctueert. Probeer eens een speedtest, misschien zit je thuis netwerk tijdelijk lager dan normaal. Serverproblemen: Soms ligt het niet aan jou, maar aan de server waar je de game vandaan downloadt. Vooral als er veel mensen tegelijk downloaden, kan het echt traag gaan. Downloadlimiet: Check ook of je console of pc een downloadlimiet heeft ingesteld. Soms staat dit standaard aan voor de bescherming van je bandbreedte. Achtergrondapps: Als er veel andere apps of updates aan het downloaden zijn, kan dat ook invloed hebben op je snelheid. Sluit ze af en kijk of het helpt. Netwerkbelasting: Als andere mensen in huis ook veel aan het internet gebruiken (streamen, gamen, etc.), kan dat ook vertraging opleveren. Als je deze dingen hebt gecheckt en het probleem blijft zich voordoen, laat het weten. Succes! NinaSwitch: Thanks, ExpertRandy! Dacht dat ik de enige was die hier last van had. Heb het net even gecheckt, en er loopt inderdaad een update op de achtergrond. Ik ga het straks even pauzeren. GameFanatic95: Haha, ik had dit ook laatst. Denk niet dat ik ooit zo lang op een download heb gewacht. Het was een kleine game, maar het koste een halve eeuw. XD TechieJasper: Wat ik altijd doe als ik lang moet wachten is even de router resetten. Soms helpt dat tegen vertraging. Probeer ook om je console met een kabel in plaats van Wi-Fi aan te sluiten. Dat kan de snelheid verhogen. GamePeter: Thanks voor de tips! Ik heb de router al gereset en het lijkt sneller te gaan. Ik had niet verwacht dat het zo’n groot verschil kan maken! NinaSwitch: Fijn om te horen, GamePeter! En je kan ook een powerline-adapter overwegen voor een betere verbinding als je thuis Wi-Fi niet stabiel is. RandomGamer: Ja, dat is een goeie tip! Powerline-adapters zijn echt handig als de Wi-Fi op een andere verdieping niet zo goed werkt. GameFanatic95: Even een vraagje tussendoor… Heeft iemand tips voor het kiezen van een goede internetprovider? Ik heb namelijk ook last van haperingen. BramDeGamer: Neem een provider die bekend staat om zijn stabiliteit en goede klantenservice. Soms kun je ook deals vinden voor games bij providers. Dus kijk eens rond! NinaSwitch: Gaaf! Bedankt, Bram! Ik zal dat even onderzoeken. Gewoon best even met vrienden overleggen, zal ook geen kwaad kunnen. Misschien hebben zij ook goeie ervaringen! Dit onderwerp en de reacties maken het heel erg duidelijk dat er een community is die elkaar helpt, met handige tips en persoonlijke ervaringen. Hopenlijk zijn de downloads van iedereen binnenkort wat sneller! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Letsma heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...