Spring naar bijdragen

Vista Home Premium OEM (32-bits)


Hountsje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Mijn harde schijf van mijn (Acer) laptop heeft het begeven en ik moest een nieuwe harde schijf kopen. Omdat op mijn laptop Vista Home Premium OEM (32-bits) stond heb ik bij Acer een upgrade Windows 7 Home Premium gekocht. Helaas begaf mijn harde schijf het dus. Ik kan nergens mijn backup van Vista Home Premium (OEM) vinden (heb gelukkig wel het serienummer). Deze versie heb ik nodig om uiteindelijk weer de upgrade van mijn Windows & (die heb ik dus wel op schijf) te kunnen installeren. Acer wil wel over de brug komen met een cd'tje maar dat kost mij wel 60 Euro! Dat alleen als opzetje om mijn Windows 7 te installeren gaat mij te ver. Is er misschien iemand die Vista Home Premium OEM heeft en die voor mij op bijvoorbeeld FTD of op Spotnet wil posten? Ik kan hem echt nergens vinden en wil ontzettend graag weer gebruik maken van mijn laptop.

Ik zou er zeer erkentelijk voor zijn. Alvast heel erg bedankt!

Hountsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • 1 maand later...
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik zou zeggen zoek een torrent op van viste home premium in de juiste taal, installeer vista opnieuw maar maak gebruik van je eigen sleutel wanneer hier om wordt gevraagd  :) ik denk zelfs dat dit legaal is omdat je over een genuine key beschikt, maar dat weet ik niet zeker

success en laat zeker weten of het gelukt is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik heb wel een werkende versie van windows 7 voor je. Wil m eventueel wel voor je versturen zodat je weet dat je een goeie versie hebt. (Upload snelheid is waardeloos hier)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Torrent hem gewoon! 100% legaal als je over de key beschikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...