Spring naar bijdragen

Plaats disc twee. Opnieuw proberen?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een tijdje geleden Battlefield 2 gedownload, en dat ging allemaal goed en heb ik een tijd gespeeld. Maar nu gaat het een beetje vervelen, dus heb ik special forces erbij gedownload. 2 mdf en 2 mds bestanden, die ik netjes op virtuele disc's heb gezet met alcohol 120%. Dus ik de installatie starten, krijg ik op eens de melding 'plaats disc twee. Opnieuw proberen?'

Die disc twee is er dus wel, in virtuele schijf (F:), alleen vind het installatie bestand hem niet. Ook kan ik (F:) nergens selecteren, ik krijg gewoon de eerder genoemde boodschap, waar ik op 'opnieuw' kan klikken, waarbij niks gebeurd, en op 'nee' waarbij de installatie afbreekt. :(

Heeft iemand hier de oplossing voor? Ik wil special forces zo graag.. :-\ :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, ik ben stom bezig, ik had al gezocht naar dit probleem met de search, en niks gevonden, maar niet naar een paar topics eerder gekeken..

Hier vind ik ongeveer het zelfde probleem, hoewel het wel iets anders is doordat het daar over rar gaat:

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,99999999/topic,15124.0  ??? ::)

Als dit topic daardoor overbodig wordt sluit dit dan maar weer.. :shame:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
Gast sebasjuh

Je hebt waarschijnlijk de cd1 in je eerste virtual drive zitten laten we zeggen tot dat E: bij jou is. Dan installeer je hem vanaf de E: en op het moment dat hij vraagt om cd2 wil hij cd2 ook in de E: hebben zitten.

Dus wat je gewoon moet doen dan is unmount cd1 en mount cd2 in de E: schijf en hij gaat gewoon verder met installeren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Geweldig, het werkt, bedankt :D ;D

Edit: Toch nog een probleem, ik kan het niet spelen..

In de gedownloade bestanden zat geen no-cd crack, en die heb ik ook nergens kunnen vinden.

Wel een mini dvd, en die heb ik met deamon tools op een virtuele schijf gezet, maar dan nog gebeurd er niks / kan ik niet spelen..  :'( :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Daar vind ik alleen maar mini images ofzo, en die heb ik op een virtuele schijf gezet, maar dan nog gebeurd er niks. :'(

Ik had wat engels geld over, dus ik dacht, laat ik in Engeland BF2 eens legaal gaan kopen, kreeg ik het niet mee omdag ik geen 16 was. >:( En toen heb ik dat geld aan iets anders uit gegeven. :redface:

Dus nu wil ik BF2 special forces nog veel liever. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Monkie

    Geplaatst

    Leuk om te lezen. Ik was nog vergeten te melden dat Orion ook een ingebouwde Adblock-functie heeft, en extension support (Firefox / Chrome). Protonmail werkt inderdaad geweldig. De Protonmail app werkt ook prima.  Proton Calendar ziet er ook goed uit. Al wacht ik nog even met de overstap. Helaas is er nog geen losse Proton Calendar app voor macOS. Ik heb een tijd geleden het abonnement geüpgraded naar Unlimited. Om te kijken of ProtonVPN iets was. Waar ik tegenaan liep was dat me printer en NAS niet meer zichtbaar waren. Dit ondanks dat de optie 'Allow LAN connections' stond aangevinkt.  De killswitch uitschakelen was de enige optie om dit te verhelpen. Raar. maar waar. Daarom (weer) overgestapt naar Mullvad, en dat werkt prima. Hieronder nog even een voorbeeld van  Kagi en gepersonaliseerde resultaten: Op de eerste afbeelding zijn de resultaten niet gepersonaliseerd. Op de tweede afbeelding wel. Op deze tweede afbeelding heb ik Tweakers 'vastgezet',  waardoor de zoekresultaten (indien van toepassing) van Tweakers bovenaan komt te staan. Dit is bijvoorbeeld erg handig als je opzoek bent naar hardware.

    Mafketel

    Geplaatst

    Voor mail natuurlijk Proton.  Het fijne van Proton is dat ze nog een paar andere Gratis diensten hebben waaronder ProtonVPN.. Handig voor bijna alles maar niet echt geschikt voor p2p.  Zoekmachine is Google maar dan in de browser "Soul"  deze is beschikbaar op Android en is volledig aanpasbaar naar je eigen wensen dus waarschijnlijk ook qua zoekmachine.  Er zit ook een ad blocker in en een vpn.  De VPN heb ik nog niet geprobeerd omdat ik zelf TrustZone gebruik.  Een echte aanrader voor elke Android gebruiker die graag zelf bepaald wat je browser wel of niet doet, kan en mag van de gebruiker.  Intresse? Te downloaden via de Play Store.    Over de app Soul Browser    Snelle en schone browser   🏆 Krachtige advertentieblokkering 🏆 Krachtige videodownload 🏆 Krachtige aanpassing   Alles is aanwezig. Alles is krachtig. Alles is eenvoudig.   Stijlvolle browser met alle functies Een geavanceerdere browser     Belangrijkste kenmerken: ⭐ Automatische vertaling ⭐ Ga terug zonder te vernieuwen ⭐Gegevens opslaan ⭐Schone modus ⭐Snelle download ⭐ Lay-out bewerken ⭐ Menu bewerken ⭐ Zoekbalk bewerken ⭐ Tabbalk bewerken ⭐ Gebaar bewerken ⭐ Modus met één hand ⭐ Donker thema ⭐ Schermfilter ⭐ Lezermodus ⭐ Tekst vergroten ⭐ Lettertype wijzigen ⭐ Tekst naar spraak ⭐ TV-cast ⭐ Toetsenbordbeveiliging ⭐ Vergrendelscherm ⭐ Incognitomodus ⭐ Scrollende schermafbeelding ⭐ Alleen afbeeldingen bekijken ⭐ Bewaar alle afbeeldingen ⭐ Video downloaden ⭐ QR-code ⭐ PDF-viewer ⭐ Foto-editor ⭐ DNS-wijzigingsfunctie (met Android "VpnService")   En nog veel meer functies   Vereiste machtigingen ⭐ Geen   Optionele machtigingen ⭐ ACCESS_FINE_LOCATION: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ RECORD_AUDIO: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ CAMERA: fotobijlage of barcodescanning ⭐ READ_EXTERNAL_STORAGE: Bestandsbeheer ⭐ REQUEST_INSTALL_PACKAGES: gebruikers kunnen apps downloaden van sites die ze bezoeke n. Wanneer een gebruiker een gedownloade app installeert
  • Recente prestatie

    • Janno heeft zojuist een badge verdient
      9 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...