Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Vragen over Jailbreaken Ipad

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
 Delen

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een Ipad 2 gewonnen  :D Wel een tof ding eigenlijk maar nu wil mijn broertje geld uitgeven om er spelletjes van te kopen  :o Daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin in dus ik zou graag mijn Ipad willen jailbreaken alleen snap ik niet helemaal hoe dat nou moet en hoe dat in zijn werk gaat.

Bijvoorbeeld hoe kom ik erachter welke versie ik heb op mijn Ipad? Welke jailbreak kan ik het beste gebruiken? Als ik hem gejailbreakt heb en ik krijg een update moet ik hem dan weer opnieuw jailbreaken en zo ja worden dan alle gegevens geresed? Is het mogelijk na het jailbreaken weer een legale versie te krijgen (gewoon alles erafgooien en dan offieciele stuf er weer op zetten)?

Wie wil voor mij deze vragen even beantwoorden?

Mvg

[glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]

PS. ik weet dat er een appart topic voor is maar ik deed het even zo omdat het veel vragen zijn en ik het even overzichtelijk wil houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 18
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Welke versie je hebt is gewoon simpel:

In pluggen in je pc en dan staat er firmware versie er.

Of bij instellingen > Algemeen > Info

Als je hem hebt gejailbreakd Apple released een update dan moet jij opnieuw jailbreaken als je die update installeert. Alle gegevens blijven er gewoon op als je een reserve kopie maakt.

Maar alle illegale apps die gaan er af.

En als je jailbreak ongedaan wilt maken gewoon even herstellen naar je laatste reserve kopie dan zijn gewoon al je gegevens weer op je iPad en je legale apps maar je jailbreak en illegale apps zijn weg ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Je komt achter de ios versie door: instellingen > algemeen > info (en dan bij versie) zo gaat het  wel met de ipod/iphone weet niet zeker of het zo ook gaat met de ipad.

Ik gebruik altijd Greenpois0n of gewoon makkelijk jailbreakme.com. En als er een update is en die installeer je ben je alles kwijt (de apps die je illegaal heb gedownload en andere jailbeak tweaks thema's enzo) en als je dan weer gebruik wil maken van cydia (het progamma waarmee je alles installeert) zul je hem opnieuw moeten jailbreaken.

Post samenvoeging: oktober 23, 2011, 14:59:44

oeps rikkert was me voor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Even een opmerking;

Als je gaat updaten eerst alle cydia apps backupen! Dan hoef je ze niet los te downloaden als je opnieuw jailbreakt ;)

APTbackup kun je hier het beste voor gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke dus eerst ff alles backupen dan naar site jailbreakme.com gaan en dan is het klaar?

Als ik nieuwe jailbreak wil doen moet ik eerst backup maken met APTbackup (progje voor de computer toch) dan IOS updaten en dan opnieuw jailbreaken?

Zo goed gezegd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nee dat progje moet je downloaden in cydia, die maakt een backup van alle apps die je bij cydia hebt gedowload en die app download je weer als je opnieuw hebt gejailbreaked en dan klik je op restore ;)

En backuppen doe je gewoon door een reserve kopie te maken bij itunes op de pc.

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Misschien een domme vraag maar hoe maak ik een backup bij iTunes? Moet ik dan synchroniseren?

En hij wil niet updaten als ik op update zoeken klik verschijnt er dit:

228123.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Backup doe je gewoon door te synchroniseren ja, dan maakt ie als het goed is automatisch een reservekopie/backup.

Dat probleem daar weet ik zou gauw het antwoord niet op. Misschien even op google kijken of wachten op een reactie van iemand anders ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Oke ik heb hem net gesynchoniseerd maar ik heb IOS 4.3.3 al en ik heb ff gegoogled en ik zag dat die makkelijk te jailbreaken was door gewoon naar jailbreakme.com te gaan.

Dat ga ik straks dus even doen. Bedankt voor je hulp rikkert +rep O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Geen dank hoor :) Succes en veel plezier ermee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Volgens mij kun je gewoon alles doen als je gejailbreaked hebt. Je kunt alle amps installeren in cydia.

Je moet alleen wel even kijken.of het compatibel is met 4.3.3 en met de iPad ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja maar bedoel de apps die je in cydia downloaden, even kijken of die compatibel zijn met de iPad en met iOS 4.3.3. Staat meestal wel in de beschrijving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

door het progje installous te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Even de tut van wous volgen ;) moet er en in het Apple software topic staan. Kan de link niet kopiëren via tapatalk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Hoe kan ik mijn Nintendo Switch gemakkelijk ombouwen zonder technische kennis? GamePeter Hey allemaal! Ik heb een Nintendo Switch en ik hoor steeds meer over ombouwen enzo. Maar ik heb echt geen technische kennis. Is er een makkelijke manier om dit te doen zonder dat ik mijn apparaat opblaz? Iemand tips? SwitchExpert92 Hey GamePeter! Snap je zorgen, ombouwen kan een beetje intimiderend lijken. Maar geen paniek, ik leg het graag even uit. Allereerst, wat bedoelen we met ombouwen? Vaak gaat het om het installeren van alternatieve software, zoals custom firmware (CFW). Hiermee kun je meer uit je Switch halen, zoals het spelen van games die je niet in de eShop kunt kopen. Voorbereiding: Zorg ervoor dat je een microSD-kaart hebt (minimaal 64GB is handig). Dit heb je nodig voor de bestanden. Download de juiste bestanden: Zoek naar een betrouwbare bron (bijv. de website van de ontwikkelaars van de CFW). Download de benodigde bestanden zoals Hekate of Atmosphère. Deze zijn meestal gecomprimeerd in een .zip-bestand. Plaats de bestanden op je microSD-kaart: Dit is gewoon een kwestie van slepen en neerzetten. Maak een mapje aan op de kaart voor de software. Console voorbereiden: Zorg ervoor dat je Switch op de juiste firmware draait. Soms moet je een update of een downgrade doen. Voordat je dit doet, check altijd of je Switch ‘bannen’ riskant is. Starten in RCM-modus: Dit is het tricky deel, maar geen schrik! Dit doe je door een combinatie van knoppen in te drukken. Kijk op YouTube voor duidelijke tutorials. Je hebt ook een payload injector nodig, maar dat hoeft echt geen rocket science te zijn. Installeren: Volg de instructies van de CFW-handboeken. Maak gebruik van eenvoudige video’s die stap voor stap alles uitleggen. Let wel op, ombouwen kan je garantie ongeldig maken en er is altijd een risico. Dus maak een back-up van je dingen! Veel succes! En als je vragen hebt, vraag gerust! NinaSwitch Thanks voor de uitleg, SwitchExpert92! Heb je toevallig een link naar een goede video? Ik vind het altijd makkelijker om iets te zien. GamePeter Wauw, dat lijkt echt makkelijker dan ik dacht! Maar is er een kans dat ik mijn Switch kan “bricken”? Ik wil niet ineens met een dode console zitten… SwitchExpert92 Ja, dat is altijd een risico. Het is niet heel gebruikelijk, maar als je fouten maakt bij het installeren kan het. Je kunt dit minimaliseren door alles goed te volgen en niet te haasten. Goed voorbereid zijn is alles! Jelle88 Ik zou gewoon adviseren om het simpel te houden. Games kopen is ook leuk! Soms is het niet waard om de risico’s te nemen voor die extra features. GamingGirl123 @Jelle88 Dat klopt, maar het gaat erom dat je meer vrijheid hebt met je console. Ik vind dat heel aantrekkelijke aan het ombouwen. Ik heb het zelf ook gehad en het was wel een avontuur! PeterKraan Zou ik de ombouw ook kunnen doen als ik alleen maar af en toe wil emuleren? Ik heb geen interesse in piraterij ofzo. SwitchExpert92 Ja, dat kan! Emulatie is een hele populaire reden om te bouwen. Je kunt zelfs oude Nintendo-games spelen! Hou er wel altijd rekening mee dat je moet zorgen voor je eigen games, dus piraterij blijft een no-go! NinaSwitch Oh, dat is cool! Ik wil echt een paar van die klassieke Nintendo-games spelen. Hoeveel ruimte neemt emulatie eigenlijk in beslag op je SD-kaart? SwitchExpert92 Dat hangt af van de games die je wil spelen. Een gemiddelde game kan tussen de 200MB tot een paar GB zijn. Dus een goede SD-kaart van 128GB of meer is wel aan te raden! GamePeter Top, bedankt allemaal! Ik ga het eens goed bekijken en hopelijk kan ik wat videos vinden. Lijkt me leuk om het te proberen! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom zou ik kiezen voor een dual sim toestel? Gebruiker: Paulie88 Hey allemaal, ik zit met een vraag. Ik hoor steeds meer over dual sim toestellen. Ik vroeg me af: waarom zou ik daar eigenlijk voor kiezen? Heeft iemand ervaringen of voordelen? Alvast thanks! Expert: TechGuru23 Hey Paulie88! Goede vraag! Een dual sim toestel kan echt handig zijn om verschillende redenen: Scheiding van Werk en Privé: Stel je voor dat je één simkaart voor werk hebt en één voor privé. Zo kun je makkelijk je werk- en privé gesprekken gescheiden houden. Makkelijker om ‘s avonds echt offline te zijn. Bellen met de Beste Tarieven: Als je regelmatig naar het buitenland belt of je hebt een goed abonnement voor data, kun je met een dual sim toestel de beste tarieven gebruiken. Bijvoorbeeld, je hebt een sim voor lokaal bellen en eentje speciaal voor internationale gesprekken. Heel handig! Tweede Nummer voor Veiligheid: Sommige mensen willen een extra nummer voor online aankopen of datingsites. Bij een dual sim toestel kun je deze extra sim gebruiken voor zulke dingen, zodat je persoonlijke nummer veilig blijft. Beter Ontvangst: In bepaalde gebieden kan de ene provider beter bereik hebben dan de andere. Met een dual sim toestel kun je de batterijen van beide providers gebruiken en wie weet heb je daardoor altijd bereik! Flexibiliteit: Reizigers kunnen simkaarten van verschillende landen gebruiken, zonder dat ze telkens moeten wisselen. Gewoon je toestel en je bent klaar. Super handig! Dus, als je dit soort dingen belangrijk vindt, kan een dual sim toestel echt wel voordelen voor je hebben! Gebruiker: JanDeMan Hee Paulie88, ik heb ook een dual sim toestel! Het is chill dat je met één telefoon je werk en privé kan scheiden. Ik heb mijn werknummer op sim 1 en privé op sim 2. Het helpt echt! Gebruiker: LisaLovesTech Ja, ik ben het eens met hierboven. Maar soms vind ik het ook wel eens verwarrend. Ik krijg vaak meldingen van beide nummers tegelijk. Moet je even goed instellen, maar als je dat doet is het echt top! Gebruiker: BertieB Ik heb een beetje een andere vraag: is het ook mogelijk om beschut te zijn als je je tweede sim gebruikt voor online dingen? Of is dat niet echt veilig? Want soms krijg je wel spam ofzo. Expert: TechGuru23 Goede vraag, BertieB! Ja, het is altijd belangrijk om voorzichtig te zijn. Gebruik bij twijfel altijd goede beveiligingen zoals een VPN of zorg dat je je nummer niet te vaak deelt. Denk verstandig na over waar je je sim voor gebruikt. Gebruiker: Kimster89 Ik ben ook benieuwd of een dual sim toestel veel duurder is. Want ik zie die toestellen ook en het lijkt soms een beetje prijzig? Gebruiker: MarkieMark Daar vroeg ik me ook af! Zijn er niet ook goedkopere dual sim toestellen? Ik heb zelf een beetje een beperkt budget, maar vind het idee wel leuk. Gebruiker: Paulie88 Thanks voor al jullie reacties, mensen! Ziet er goed uit. En ja, Kimster, ik had ook al even gekeken en sommige zijn inderdaad duurder, maar er zijn prima goedkopere opties! Misschien kan ik ook een budgetmodel overwegen. Gebruiker: CrazyCatLady Ik vind het een beetje overkill om twee simkaarten te hebben, maar de voordelen zijn wel duidelijk. Misschien een goede reden om over te stappen! In deze discussie zie je een levendig gesprek, van vragen over de voordelen tot persoonlijke ervaringen en zorgen. Het voelt als een echt forum, met gebruikers die elkaar helpen en informatie delen. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker: nieuwkomer123 Hey allemaal! Ik heb net van vrienden gehoord over Spotnet, maar ik heb echt geen idee hoe ik het moet installeren! Ik ben geen techneut, dus als iemand het simpel kan uitleggen, zou dat super zijn! Alvast bedankt! Expert: techguru99 Hey nieuwkomer123, leuk dat je het wilt proberen! Ik zal het zo simpel mogelijk uitleggen, geen zorgen. Download Spotnet: Ga naar de officiële Spotnet-website. Je hebt een .exe-bestand nodig. Dat is gewoon het installatiebestand. Klik op de downloadknop en save ’t op je computer. Installeer Spotnet: Zoek het bestand dat je zojuist gedownload hebt in je Downloads-map. Dubbelklik erop. Je krijgt een scherm met vragen. Klik op "Volgende" (of "Next") totdat je bij "Installeren" komt. Het kan even duren. Configuratie: Na de installatie opent Spotnet automatisch. Je moet nu een paar instellingen invullen. Je hebt toegang nodig tot een nieuwsgroepenprovider. Dit is een bedrijf dat die nieuwsgroepen aanbiedt, zoals Usenet. Sommige zijn gratis, maar voor de beste kwaliteit betaal je meestal een klein bedrag. Maak een account aan: Als je een provider hebt gekozen en je hebt je account gemaakt (meestal moet je wat gegevens invoeren), kun je die gegevens invullen in Spotnet onder ‘Instellingen’ (klik op het tandwieltje). Zoeken en downloaden: Nu komt het leukste deel! Je kunt zoeken naar wat je wilt downloaden. Typ bijvoorbeeld "Documentaire naam" in de zoekbalk en Spotnet laat je alles zien wat er is. Klik op het bestand dat je wilt, en dan op "Downloaden". Als je meer vragen hebt, laat maar weten! Succes! Gebruiker: piratenvriend Cool, techguru99! Ben echt nieuw in dit ding, maar je uitleg is helder. Moet je ouders om toestemming vragen? Gebruiker: downloadqueen Jaa, dat kan soms slim zijn! Zeker als je jonger bent. Even uitleggen wat je doet, kan geen kwaad. Anders krijg je misschien vragen van hen. Gebruiker: linuxfan Top uitleg! Maar niet vergeten dat je ook een VPN kunt gebruiken voor meer privacy als je dingen download. Zorg dat je veilig blijft! Gebruiker: nieuwkomer123 Thanks allemaal! Ik ga het zo proberen. Hoop dat het lukt. En een VPN klinkt ook handig, waar kan ik dat vinden? Gebruiker: techguru99 Zoek gewoon online naar "VPN aanbieders". Je hebt er veel van. Kijk dan even wat reviews. Zorg dat je eentje kiest die snel is en goede klantenservice heeft. Gebruiker: himmelblau Hee, kan je met Spotnet ook films kijken? Of is het meer voor downloads? Gebruiker: downloadqueen Je kunt ook films vinden, maar je downloadt ze eerst. Dan moet je ze met een media speler afspelen, zoals VLC. Spotnet zelf laat je geen films kijken, alleen downloaden. Gebruiker: nietzozeer Pff, dit klinkt allemaal best ingewikkeld. Hoelang ben je bezig met installeren, techguru99? Expert: techguru99 Haha, dat kan inderdaad wat tijd kosten. Maar als je het eenmaal doorhebt, is het een makkie. Totaal misschien een halfuurtje voor alles, afhankelijk van hoe snel je bent en je internetverbinding. Gewoon stap voor stap volgen. Gebruiker: nieuwkomer123 Bedankt voor de support, iedereen! Ik voel me al een stuk zekerder! En zo gaat het gesprek verder! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Hein01 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...