Spring naar bijdragen

migration assistent ethernet kabel pc naar mac


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey,

ik heb nog een vraag, ik zou moeten mijn data van pc naar mac overzetten met een ethernet kabel, dus de twee computers met elkaar verbinden, en wanneer ik dit doe en het begint met kopieren, valt op de pc mijn migratie assistent uit.... maar alles blijft wel kopieren op de mac, is dit normaal of niet ?

er komt op de pc dat er een probleem is geweest in migration en dat het afgesloten wordt, ik heb dit twee keer gedaan en 2 keer hetzelfde, maar op de mac blijft alles wel kopieren ... al een uur lang (het is wel 190GB) ... zou dit nu effectief aan het kopieren zijn of gewoon vastlopen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb zelf helaas geen ervaring met Migration Assistant dus kan niet zeggen of het wel of niet zo hoort.

Ik hoop dat <a href="http://support.apple.com/kb/HT2518"> deze pagina </a> je kan helpen, wel in het Engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...