pencaksi Geplaatst Augustus 20, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 20, 2006 eej mensen, ik heb net 2 dagen Bitcomet en ebn een film aant downloaden nou is dat klaar ma nu is die al uren aant uploaden ik weet neit wat ik nu meotdoen gewoon wachten, help me AUB!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst Augustus 20, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Augustus 20, 2006 als je bij een geregristreerde torrent site zit of gewoon netjes wil doen dan moet je uploaden wat je download dus is de film die je gedownload heb 4 GB moet je die film ook 4 GB uploaden. dat is om een ratio ( upload delen door download ) op 1:1 te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
pencaksi Geplaatst Augustus 21, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 ma kan je me ook uitleggen wat je dan meot doen want hij staat nu al dagen op 99 procent, en het is allemaal neiuw voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst Augustus 21, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 is hij op 99% bij het downloaden of bij het uploaden ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast sebasjuh Geplaatst Augustus 23, 2006 Delen Geplaatst Augustus 23, 2006 Je moet kijken of je nog wel seeds hebt bij jou torrent download... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
jorik Geplaatst Augustus 31, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 31, 2006 hee hee ik heb heel belangrijke vraag... als ik aan het downloaden ben bij bittorent.. moet ik de pc dag en nacht aan laten staan of ik kan ik op pause doen en uit zetten en de volgende dag weer aanzetten dat ie weer verder gaat???? please vertel me snel heel veel dank alvast jorik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 31, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 31, 2006 Je kan je download op elk moment stoppen als je dat nodig vind. Als je daarna weer je torrent start begint de download van waar je bent gebleven O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
yvon Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 6, 2006 Hoi.. Wat duken zegt is waar (ik zou de meester niet durven tegen spreken zeg pfffffffff sweet sweet :redface:). maar wat wel zo is als je op een site zit waar je dus aan meld dan als je je pc uit gaat zetten het ten kosten gaat van je ratio van die site. Voorbeeld film cars ben je aan het downloaden je download klaar moet je het gaan terug seeden (uoloaden noemen ze dat). Je ratio gaat lopen to bv. 0,9 En je moet tot 1.o dus 1 op 1 Je denkt ik ga naar bed doe mijn pc uit en doe hem morgen weer aan. Dan gaat je ratio van weer beginnnen vanaf 0,00 Dus opnieuw en gegint niet meer bij 0.9. Dan heb je een hele lage ratio maar op die site blijf het hoor staan , . Maar jij moet je ratio behalen omdat je de snelheid ook wilt halen. Ja en dan heb jij een probleem want jij red dat niet met je ratio en via de site ga je ver over je ratio heen dus dat noemen ze dan over seeden. Dus wat je het best kunt doen laat je pc aan en doe bv je beeldscherm uit als je s'nachts naar bed gaat . IK heb hem soms een hele week aan en de nachten doe ik alleen mijn beeldscherm uit. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Erwin. Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst September 6, 2006 hey yvon wat jij zegt klopt ook ik zou jou ook niet tegen durven te spreken maar ik gebruik als client azureus en daar gaat mijn ratio gewoon verder ook al sluit ik de pc af zodra ik de pc weer aan zet dan staat me ratio per torrent waar hij de vorige dag gebleven is maar jij gebruik utorrent d8 ik weet niet hoe dat daar zit maar op de site blijft je ratio iig staan idd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
yvon Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 6, 2006 oooooooooooo oke .. Dan klopt het ook . En ja ik heb utorrent ( :redface: :redface: zucht :cool2: wat een goed geheugen heb jij ook hoor van dat utorrent dat je dat nog weet ) en daar gaat het zoals ik beschrijven heb. Ik weet niet wat nu beter is maar dat moeten ze dan zelf maar uitzoeken toch. het lijkt me wel ideaal dat het dan verder gaat ipv dat het weer op 0 uitkomt. liefs yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Erwin. Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst September 6, 2006 ja zo kan je mooi bijhouden wanneer je de upload uit moet zetten want je mag ook niet overseeden en als je ratio steeds opnieuw begin raak je de tel kwijt ja soms heb ik t geheugen van een olifant :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie