Jump to content
Sign in to follow this  
mandchu

New Blue FX(Sony Vegas)

Recommended Posts

Help, iemand ik word gek!!!

Ik heb de new blue FX een tijd geleden gedownload(een trial versie) Het werkte allemaal prima tot dat de trial verlopen was. Nu heb ik namelijk de serial numbers, alleen ik kan ze nergens meer invoeren. Als ik bij het activeringsscherm in het balkje 'enter your serial number here' mijn nummer invoer, blijven de opties 'activate en manually activate' gewoon grijs, dus ik kan er niet op klikken.

Ik had ergens op internet gelezen dat als je een video in het HD renderd de watermerken weggaan, maar dit is bij mij niet het geval. Ik heb al overal gezocht en alles al 10X opnieuw geinstalleerd maar niks helpt! Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Edited by DukeNPDA

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By kaaskop
      Dag heren,
      Na het updaten van mijn Sony Vaio SVF1421C4E naar Windows 10 heb ik een sterk verminderd audioniveau. Als ik het geluid op m'n laptop op 100% zet, dan hoor ik nog steeds nauwelijks iets. Ik heb de driver meerdere malen verwijderd en van de Sony site de driver weer gedownload en geïnstalleerd. Zoals op de afbeelding te zien mis ik ook nog eens de tab 'Enhancements' onder 'Eigenschappen van luidspreker/hoofdtelefoon'.
      Het is een erg lastig probleem, omdat o.a. het beluisteren van YouTube video's hierdoor moeilijk wordt.
      Heeft iemand een suggestie wat ik nog meer kan proberen?
      Mvg,

• By patjepapa
      heb gsm gekocht via veiling.als ik gsm wil starten krijg ik motief code en die weet ik niet.
      bestaat er een programma dat ik deze gsm kan laten werken. gsm is een sonny ericsson xperia minie.
      Al bedankt voor de moeite.
    • By PeaceFreak
      Hallo Allemaal,
      Ik open dit topic ter promotie van mijn nieuwe forum (met toestemming van Duken).
      Het forum heet het Nederlands Game Forum, afgekort tot NGF.
      Hier kun je kletsen over alles wat met games te maken heeft.
      Je kunt het zien als een soort forum met allerlei gaming topics, van alle consoles (ook retro!).
      Omdat het een vrij nieuw forum is (paar dagen oud), ben ik de enige die lid is.
      Ik ben dus ook vrij druk met het promoten & afstellen van het forum.
      Hier kun je naar het NGF: http://www.nederlandsgameforum.cu.cc/
      (Ja het is nog geen .nl, maar dat komt wel!)
      Als laatste wil ik zeggen, neem eens een kijkje en schrijf je in (mits je dat wilt)!
      Ik hoop dat jullie ook wat opbouwende kritiek hebben.
      Nou, ik hoor het wel.
      Groeten, Rik
    • By ben1203
      Hello,
      Ik heb dus een laptop van Sony. Een Vaio VGN-NR38M, 32 bit, om preciezer te zijn.
      Onlangs bleef m'n software, wat voorgaand Vista was, haperen. Alles geprobeerd, enkel formatteren bracht een oplossing.
      Dacht ik toch...
      Ik heb eerst Vista uiteraard terug geïnstalleerd en wou m'n drivers installeren via de officiële site van Sony.
      Nu wil geen enkele driver installeren, niet van Vista, niet van XP, niets... Heb echt elke website afgespeurd naar juiste/andere drivers, maar niets lijkt te lukken.
      Met m'n handen in m'n haar heb ik zelf Windows xp geïnstalleerd om te zien of dit een oplossing bracht, maar tevergeefs...
      Ik moet duidelijk iets verkeerd doen of over het hoofd gezien hebben, maar weet dus niet wat.
      Iemand een idee?
      Grts
  • Create New...