Yabanci Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2006 Tja waar ik al bang voor was, gebeurde inderdaad... Na de handleiding van duken nauwkeurig te hebben gevolgd, krijg ik een foutmelding bij het gebruik van bittorent en wel: Problem connecting to tracker HTTP Error -1 Ik heb ook een andere foutmelding gehad en dat had te maken met time out en tracker (weet de exacte melding niet meer). Hulp wordt zeer op prijs gesteld en het liefst in de befaamde "Jip en Janneke" taal. Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 11, 2006 Het ziet er naar uit dat je een dode torrent file hebt. Probeer eens een andere of een recente om het te testen. Trouwens wel leuk om te zien in de stats dat je ook echt uit china komt Beijing of Lindfield? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Yabanci Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 11, 2006 Het was al een recente file en bij een andere file krijg ik wederom foutmeldingen. Error problem connecting to tracker - timeout exceeded. ook stond er "urlopen Error 10060 operation timed out" Kan het zijn dat mijn internetverbinding te slecht is om bestanden te downloaden? Als ik probeer bijv tv programma's online te kijken heb ik gedurende drie seconden beeld en daarna wordt er weer 'gebuffered'. Ik heb ook nog een vraagje over seeders, leechers en ratio. Ik eerlijk gezegd geen idee wat er mee bedoeld wordt dus zou er graag meer over willen lezen. Waar kan ik het vinden op deze site? Bedankt alweer. P.S. Ik zit in het dorpje Lingxi in het district Wenzhou (provincie Zhejiang) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 11, 2006 Misschien word je hier wijzer uit: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14521.0 Allemaal vraag en antwoord over bittorrent. Maar als je verbinding zo slecht is heeft het downloaden van films ook weinig tot geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie