Spring naar bijdragen

[Centraal] Nederlandse epubs gezocht

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  66
  • Waardering:   38
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Natje

Ik heb Maya Banks vurige obsessie gelezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66

• Actief:  

Deze zou ik heel graag wel eens willen lezen!!

Een magische thriller...

Een tienermeisje kruipt negen maanden na haar dood, onaangetast door de tijd, uit haar graf.

Een levenloze engel valt ongeschonden uit de lucht midden op Times Square in New York.

Deze en andere onverklaarbare moorden zijn het werk van een seriemoordenaar die al gauw bekend komt te staan als de Tovenaar.

De mooie Jessica Blackwood gaf haar carriere als illusionist op na een traumatische gebeurtenis en slijt nu haar dagen als FBI-agent achter haar bureau. Daar komt verandering in als er zulke bizarre moorden worden gepleegd dat er iets bovennatuurlijks in het spel lijkt.

Jessica is, als telg uit een oud illusionistengeslacht, de enige die deze seriemoordenaar lijkt te kunnen stoppen. Maar lukt het Jessica om met haar unieke talent de moordenaar te kunnen ontmaskeren voordat zij zelf het doelwit van zijn kunsten wordt?

Andrew Mayne is illusionist, filmmaker en ontwerper van goocheltrucs. Hij maakte ruim vijftig boeken en dvd's over zijn vak en staat bekend als expert op het gebied van goochelen. Niet vreemd dus dat Illusie zo levensecht overkomt. Niet vreemd dus dat Illusie zo levensecht overkomt. It's magic time!

1601292_662296650500445_1428169288_n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66
Gast Musicalfan

Deze zou ik heel graag wel eens willen lezen!!

Een magische thriller...

Een tienermeisje kruipt negen maanden na haar dood, onaangetast door de tijd, uit haar graf.

Een levenloze engel valt ongeschonden uit de lucht midden op Times Square in New York.

Deze en andere onverklaarbare moorden zijn het werk van een seriemoordenaar die al gauw bekend komt te staan als de Tovenaar.

De mooie Jessica Blackwood gaf haar carriere als illusionist op na een traumatische gebeurtenis en slijt nu haar dagen als FBI-agent achter haar bureau. Daar komt verandering in als er zulke bizarre moorden worden gepleegd dat er iets bovennatuurlijks in het spel lijkt.

Jessica is, als telg uit een oud illusionistengeslacht, de enige die deze seriemoordenaar lijkt te kunnen stoppen. Maar lukt het Jessica om met haar unieke talent de moordenaar te kunnen ontmaskeren voordat zij zelf het doelwit van zijn kunsten wordt?

Andrew Mayne is illusionist, filmmaker en ontwerper van goocheltrucs. Hij maakte ruim vijftig boeken en dvd's over zijn vak en staat bekend als expert op het gebied van goochelen. Niet vreemd dus dat Illusie zo levensecht overkomt. Niet vreemd dus dat Illusie zo levensecht overkomt. It's magic time!

1601292_662296650500445_1428169288_n.jpg

Dit lijkt mij ook een mooi boek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  24
  • Waardering:   5
  • Actief:  

kan iemand mij van Harlequin: het corretti eperium van carol marinelli aanbevelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 24

• Actief:  

Heeft iemand misschien de boeken van Pierre Lemaitre - Alex en Rollenspel in de boekenkast staan?

bewerkt door Akinna
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66

• Bijdragen:  107
  • Waardering:   156
  • Actief:  

@ Akinna

Ik heb Bruidsjurk n de kast.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 156
  • 107

Dag iedereen

Ik ben op zoek naar het boek VIJFTIG TINTEN GENOT van Marisa Bennett. Ook de 3-delige engelstalige versie fifty shades of pleasure is van harte welkom!!!

Ik zou erg blij zijn als iemand mij dit boek via mail kan bezorgen.

Avast hartelijk dank

bewerkt door wakewake
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  42
  • Waardering:   13
  • Actief:  

Goedemorgen,

Iemand al de nieuwste van evie Blake ( valentina ontketend) gelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 13
  • 42

• Actief:  

Die wil ik ook graag nog lezen Noanick ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66

• Bijdragen:  38
  • Waardering:   26
  • Actief:  

Die wil ik ook graag nog lezen Noanick ^_^

Ik ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 26
  • 38

• Bijdragen:  38
  • Waardering:   26
  • Actief:  

Is er iemand die de boeken van :

Jamal Quariachi - 25

David Pefko - 45

Daan Heerma van Voss - 70

Al heeft gelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 26
  • 38

• Bijdragen:  17
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  122
  • Actief:  

Iemand al de nieuwste van evie Blake ( valentina ontketend) gelezen?

ik ook wel..... :)

bewerkt door Arda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 17

Ik heb zelf ook al een flinke collectie epubs dus vraag maar raak!

Dag Natje, kan jij mij aan "vijftig tinten genot" van Marisa Bennett helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Dag iedereen

Volgende epubs zijn in mijn bezit:

-Aspe: 13

- Dan Brown - inferno

- E.L. James - Vijftig Tinten

- Indigo Bloome - Kom, speel en voel met mij

- Carrington Lucinda - Negentig dage genevieve, dromen van elise en geheimen van Jacey

- Day Silvia - Begeerd, verbonden en verslaafd aan jou

- 5 tinten verder

- en nog vele andere erotische boeken

Ikzelf ben op zoek naar het boek VIJFTIG TINTEN GENOT van Marisa Bennett.

Ook de 3-delige engelstalige versie fifty shades of pleasure is van harte welkom!!!

Ik zou erg blij zijn als iemand mij dit boek via mail kan bezorgen.

Avast hartelijk dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  107
  • Waardering:   156
  • Actief:  

Heb al heel wat boeken van Tamara McKinley gelezen, maar nog niet

Woestijnwind + Storm Over Jacaranda

Wie heeft deze boeken op boekenplank staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 156
  • 107

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier op dit forum en ben hier terecht gekomen omdat ik op zoek ben naar een flink aantal boeken (lees: epubs).

Van een aantal weet ik niet zeker of er ooit wel een epub is verschenen. ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. bijvoorbaat dank.

Bas Barkman - Rinus Michels biografie

Bert Nederlof - Ronald Koeman biografie

Chris Willemsen - Ik, Jol - De biografie die alles zegt

Cris Anderson & David Sally - Corners moet je kort nemen

Dennis Mulkens - John van Zweden, Behangkoning in de premier league

Eddy Veerman - Jan Smit - het geheim van de Smit

Francois Colin - Jan Mulder biografie

Guillem Balague - Pep

Hugo Camps - Bert van Marwijk

Iain McCartney - Sir Alex Ferguson, Fifty Defining Fixtures (Nederlandse versie graag)

Jaap Stam - Hard tegen hard

Jaap Visser - Edwin van der Sar biografie

Jaap Visser & David Winner - Dennis Bergkamp biografie

Jean-Marie Pfaff - Over leven

Jens Olde Kalter - De kickbokser

Kees Jansma - Kees

Luca Caioli - Ronaldo - Zijn weg naar de top

Maarten Meijer - Dick Advocaat

Mabel van den Dungen - Remy Bonjasky - God in Japan

Michel van Egmond - Een avond met Paul Gascoigne

Michel van Egmond - Het pak van Louis van Gaal

Michel van Egmond - Wandelen met Cruijff

Nico Dijkshoorn - Appelleren

Nico Dijkshoorn - Kort erop

Sandro Modeo - De filosofie van Mourinho

Speler X - Speler X

Steven van Herpe - i am the secret footballer (Nederlandse versie graag)

Tom Egberts - De zwarte meteoor

Tom Knipping & Iwan van Duren - Voetbal & Maffia 2 "In de lage landen"

Tom Naegels - Gilles de Bilde - Mijn verhaal

Tom van Hulsen - Kick & Rush

Wiep Idzenga - Hard Gras 84: Wiep Idzenga op zoek naar Bob Marley de voetballer

Yoeri van den Busken - Vader, zoon en voetbal

bewerkt door Blauwoogje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 4

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Ik ben op zoek naar de volgende sport Ebooks:

Mijn Biografie - Alex Ferguson

Laurens Ten Dam - Robin van der Kloor

De rode vod en andere wielerverhalen - Thijs Zonneveld

Op de troon (Marrianne Vos fietsmalle wielerkoningin) - Rik Booltink

Op Snelheid - Mark Cavendish

John van Zweden - Behangkoning in de Premier League - Dennis Mulkens

Vechtlust - Vincent de Vries

Gele koorts - Rasmussen

Alvast bedankt

bewerkt door Cavendish-Fan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  4
  • Actief:  

dit mocht hier niet staan

bewerkt door Blauwoogje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 4

• Bijdragen:  42
  • Waardering:   13
  • Actief:  

Nog steeds niemand evie Blake ontketend gelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 13
  • 42

• Actief:  

Noanick, Evie is vandaag pas uit gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66

• Actief:  

Lees tip: Jonas Jonasson - De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66

• Bijdragen:  7
  • Actief:  

heeft iemand het boek

Jan & Saskia Over Seks En Liefde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 7

• Actief:  

Heeft iemand misschien de boeken van Jeroen Guliker gelezen?

harde noten en verborgen vruchten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66

• Actief:  

Dit zijn ook echt aanraders om te lezen!!

Marelle Boersma

Judith Visser

Heleen Fitzgerald

Simon Beckett

Cody McFayden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 38
  • 66

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Fallout TV-serie Seizoen 2 krijgt releasedatum, en Seizoen 3 is al bevestigd De langverwachte tweede seizoen van de Fallout TV-serie staat gepland voor een première in december, en het goede nieuws houdt daar niet op: een derde seizoen is al bevestigd. Dit meldt Variety, die maandag het nieuws de wereld in bracht. De populaire adaptatie van de iconische videogame, geproduceerd door Amazon MGM Studios, Bethesda Game Studios en Kilter Films, zal binnenkort weer te zien zijn. Vernon Sanders, de wereldwijde hoofd van televisie bij Amazon MGM Studios, sprak zijn enthousiasme uit: “We zijn ontzettend blij dat onze Prime Video-klanten wereldwijd zich verder kunnen verdiepen in de wonderbaarlijk surrealistische en betoverende wereld van ‘Fallout’.” De hoofdrolspelers, Ella Purnell als Lucy MacLean en haar medespelers, hebben al aangegeven dat het tweede seizoen de verwachtingen zal overtreffen. “Seizoen 2 zal het eerste seizoen letterlijk en figuurlijk ‘uit het water blazen’,” aldus de sterren van de serie. De productie van het tweede seizoen is onlangs afgerond, en het lijkt erop dat de wachttijd van post-productie tot de release korter is dan bij veel andere grote series. Ter vergelijking: de tweede seizoen van de eveneens populaire serie The Last of Us op Max voltooide zijn productie in augustus 2024, maar de première vond pas plaats op 13 april 2025. De snelle doorlooptijd van Fallout is opmerkelijk en toont de efficiëntie van het team achter de schermen. Dit is een teken dat de makers vastbesloten zijn om fans niet te lang in spanning te houden. Met de combinatie van een sterke cast, een gepassioneerd productie-team en de rijke lore van de Fallout-franchise, belooft het tweede seizoen een spannende en meeslepende ervaring te worden. Fans kunnen zich voorbereiden op een duik in een wereld vol avontuur, intrige en de unieke charme die deze serie zo geliefd maakt. Blijf ons volgen voor meer updates over de Fallout TV-serie en andere spannende projecten in de toekomst!

Eater

Geplaatst

Het boek *De Machine*, dat de fascinerende en complexe geschiedenis van e-commercereus Booking.com onthult, krijgt een nieuwe leven als een zesdelige tv-serie. Deze serie, die naar verwachting ergens in 2026 of 2027 op de buis zal verschijnen, belooft een diepgaande en dramatische verkenning van de opkomst, de hoogtij dagen en het morele verval van dit invloedrijke bedrijf. Dit nieuws werd onlangs bekendgemaakt door een van de auteurs, die de kijkers alvast nieuwsgierig maakt naar wat komen gaat. Het boek, geschreven door drie gerenommeerde Nederlandse journalisten, biedt een onthullend kijkje achter de schermen van Booking.com. De beschrijving van het boek schetst een verhaal vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en verhitte discussies in de boardroom. Dit alles vormt de achtergrond van een bedrijf dat niet alleen de hotelboekingsindustrie heeft getransformeerd, maar ook een complex web van morele dilemma’s en zakelijke intriges heeft gecreëerd. In een enthousiaste post op LinkedIn deelt NRC-journalist Stijn Bronzwaer zijn vreugde over de verfilming van hun boek. “Zo vet dat dit er echt van komt! Ons boek over Booking, *De Machine*, wordt verfilmd in een tv-serie van zes afleveringen bij BNNVARA,” schrijft hij. Hij voegt eraan toe dat de productie in handen is van het getalenteerde team dat ook verantwoordelijk was voor de succesvolle serie *Het Jaar van Fortuyn*, die de politieke strijd van begin deze eeuw dramatisch in beeld bracht. Bronzwaer, samen met mede-auteurs Merijn Rengers en Joris Kooiman, heeft de afgelopen tijd een rol gespeeld in het ontwikkelen van het script voor de serie. Booking.com, dat inmiddels een van de rijkste en meest invloedrijke internetbedrijven in Europa is, blijft een fascinerend onderwerp. Ondanks zijn wereldwijde bekendheid blijft het bedrijf een mysterie. “Iedereen kent de website, maar niemand kent de mensen en verhalen achter dit oer-Hollandse bedrijf in Amerikaanse handen. Tot nu,” aldus de uitgeverij Lebowski. In *De Machine* wordt het wrange verhaal verteld van een idee dat eind jaren negentig werd geboren door een groep techniekstudenten uit Twente en uitgroeide tot het grootste hotelboekingsplatform ter wereld. De auteurs reconstrueren gedetailleerd hoe dit 'internetsprookje' zich heeft ontwikkeld, en hoe het succes van Booking.com gepaard ging met een aantal schimmige praktijken en morele vraagstukken. De serie belooft een onthullend kijkje in de wereld van Booking.com, met een focus op de dualiteit van zijn succes. Het verhaal gaat niet alleen over de indrukwekkende groei en winstgevendheid van het bedrijf, maar ook over de schaduwzijden van de bedrijfsvoering. “Dit is het niet eerder vertelde verhaal van de opkomst, hoogtij en het morele verval van Booking, vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en ruzies in de boardroom,” aldus de auteurs. Het boek en de aankomende serie benadrukken de paradox van een bedrijf dat een ongeëvenaarde online geldmachine heeft gecreëerd, maar in zijn eindeloze zoektocht naar meer de mensen achter de machine vergat. Het is een verhaal dat ons dwingt na te denken over de ethiek van succes in de moderne zakenwereld. Met de verfilming van *De Machine* in het vooruitzicht, kijken we uit naar een serie die niet alleen entertainend zal zijn, maar ook zal aanzetten tot nadenken over de impact van technologie en de morele verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan. De combinatie van journalistiek onderzoek en dramatische vertelling belooft een krachtige en meeslepende kijk op een van de meest invloedrijke bedrijven van onze tijd. De serie zal ongetwijfeld de nieuwsgierigheid wekken van kijkers die geïnteresseerd zijn in de complexe wereld van e-commerce en de verhalen van de mensen die aan de basis stonden van deze digitale revolutie. Het is een kans om niet alleen de feiten te leren, maar ook de emoties en de morele dilemma's die de ontwikkeling van Booking.com hebben gevormd. Met de rijke achtergrond van het boek en de gedrevenheid van de makers, belooft deze serie een onvergetelijke ervaring te worden die de kijkers zal meeslepen in de intrigerende wereld van Booking.com. Houd je agenda gereed voor 2026/2027, want deze serie wil je niet missen!
  • Recente prestatie

• Mazi heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...