r3b3l3 Geplaatst December 19, 2013 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/13 Status: Offline Actief: Maart 28, 2014 Delen Geplaatst December 19, 2013 (bewerkt) Hey, ik ben Jeroen, 19 jaar oud. film fan heb er al een hoop gezien en gedownload nieuwe suggesties zijn altijd welcome. ik download redelijk wat en ben een beetje bezig met mijn laptop waar ik soms wat hulp bij nodig heb. natuurlijk hoop ik hier tips te vinden en misschien ook wel te kunnen geven December 19, 2013 bewerkt door r3b3l3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld
Nu aanmelden