Jump to content
Sign in to follow this  
Dwayne Johnson.

Verlengen abonnement bij een andere Provider.

Recommended Posts

Goedemiddag Heren!

Ik heb een vraagje!

Eind september loopt mijn huidige abonnement af bij Vodafone en ik wil graag overstappen naar een andere provider ( Goedkoper abonnement.)

Alleen ik ben er nou niet zeker van hoe ik dit moet doen.

Eind mei mag ik kiezen tot verlengen bij Vodafone of het eindigen van mijn abonnement, maar is het al mogelijk dat ik nu een nieuw contract aanvraag bij een andere provider met nummerbehoud?

Of moet ik dan echt tot 24 Mei wachten?

Gegroet.

Eventjes bellen met de providers is het beste wat je kan doen.

• Like 1

Eventjes bellen met de providers is het beste wat je kan doen.

Hmm ja, heb op het Vodafone forum lopen snuffelen en daar word je ook niet wijzer van.

Verlengen bij Vodafone zelf is 4 maanden van te voren.

Verlengen bij een andere Provider is 2 maanden van te voren, mits je je nummer wilt behouden dan moet je dat weer 60 dagen van te voren aanvragen.

Maar ben er ook niet echt duidelijk uit hoe dat dan zit met nummer overnemen en contracten etc.

Even bellen met de provider waar je heen wilt. Vaak kunnen ze het overstappen voor jou doen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • By B@fman
      Hallo,
      Ik ben weg bij T-Mobile.
      Wil er ook niet meer naar toe, betaal niet graag mee aan Ali B zijn salaris.
      Ik ben nu opzoek naar een abonnement met smartphone, de Galaxy S6 bijvoorbeeld.
      Nieuwe modellen van andere merken ook interessant maar geen Apple.
      Een leuk 'cadeau' bij een sim is ook goed.
      Ik heb 150 a 200 belminuten nodig, SMS hoeft niet per se, 1000 - 2000 MB per maand.
      Een abonnement voor 2 jaar is goed.
      Wat is de beste deal?
      Groetjes,
      B@fman
    • By Markey54
      Als één van de eerste dingen die ik in 2014 zou willen kopen, stond een nieuwe telefoon zo'n beetje bovenaan het lijstje.
      Nu is het 2014, dus moet het er maar eens van komen.
      Maar dan de moeilijke vraag: welke?
      Ik heb uiteraard zelf al even rondgekeken en zat te denken aan ofwel de Nexus 5, danwel de Xperia Z.
      Ervaringen, tips? Komen er bijvoorbeeld binnenkort (1/2 maanden) nog nieuwe telefoons uit die het wachten waard zijn?
      Alvast bedankt!
    • By selman23
      Hoi,
      Ik ben op zoek naar een android telefoon zo rond de 200 euro, gewoon prepaid.
      Hiervoor had ik de samsung galaxy apollo, die was een beetje lelijk en werkte niet echt goed met android.
      Ik zat te denken aan een samsung galaxy s of zoiets. Wat denken jullie?
      Alvast bedankt.

• Latest news

• Nu op het forum

• Ja, wat een data wordt er ook opgeslagen. Je kan vanaf een film een op adres achterhalen en dan vanaf het op adres zien wat er gedownload wordt. Nou is een Disney film niet heel spannend, maar als er wat erotische content straat welke je liever niet deelt en iemand kan de vertalen maken van het ip adres naar de persoon is dat niet erg fijn Een seedbox of vpn is en blijft toch wel de verplichting. Ik heb er wel 1 download tussen staan, een of andere android game app. Datum staat erbij, blijkt op een verjaardagsfeestje te zijn geweest. Vast 1 van de neefjes welke dan gebruik maakt van torrents op zijn telefoon... Ai....dan ben ik dus ook de sjaak...? Raar
    • Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Fantasy Island

• Horror
    • Sciencefiction

Sonic the Hedgehog

• Actie
    • Sciencefiction

Hunters

• Drama
    • Misdaad

De grote slijmfilm

• Familie