Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



hummbee ervaring / hummbee.com slechte ervaringen


Duken
 Delen


Aanbevolen reactie

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Na aanleiding van conflict tussen mijn vrouw en een webwinkel wil ik graag de ervaring en de email wisseling delen. Dit zodat andere bezoekers vanuit Google hier hun voordeel mee kunnen doen met een Hummbee review.

Het gaat hier om een bestelling bij de webwinkel hummbee.com. Na een aantal bestellingen is zonder poes pas een account gesloten en de klantenservice nogal ver te zoeken is. Een koude douche dus, zeker aangezien we al wat bestellingen bij Hummbee.com hebben geplaatst Zie onderstaand:

31 maart - Bericht van Webwinkel Hummbee na het retourneren van een artikel in een bestelling.

Beste,

Hierbij de credit nota van uw bestelling.

U ontvangt dit bericht omdat er bijvoorbeeld een retour is binnengekomen of omdat de er een artikel uit uw bestelling is gehaald.

RETOUR

Voor het bedrag wordt een terugboeking gemaakt naar de rekening waar de betaling vandaan kwam.

RUILING

Het bedrag wordt (op uw verzoek) aangewend voor een nieuwe bestelling. U krijgt hier zo spoedig mogelijk bericht van.

Eventuele porto kosten wordt niet in dit overzicht weergegeven

Retour: € 26,52

15 april - Bericht aan Hummbee

Beste Hummbee,

Ik heb nog steeds geen geld retour via Pay Pal. Klopt dit of is er iets mis gegaan?

Vriendelijke groet

15 april - Bericht van Hummbee

Beste,

Terugboekingen vinden plaats tussen de 7 en 14 werkdagen. Ze zal spoedig op uw rekening staan.

M vr gr,

Hummbee

22 april - Bericht aan Hummbee

Beste Hummbee,

Ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik vind dit wel heel lang duren. 31 maart hebben jullie het retour ontvangen. Veel meer dus dan 7 tot 14 dagen zoals jullie vorige keer terug mailde.

Met vriendelijk groet,

26 april - Bij Paypal een zaak geplaatst over de bestelling met het verzoek om de 26,52 terug te storen (dit is geen claim)

Paypal zaak staat open met het bericht om de 26,52 te voldoen.

26 april - Bericht van Hummbee

Beste terugbetalingen duren tussen de 7 en 14 werkdagen. Tevens worden ze op volgorde afgewikkeld. Als iemand vaker maild gaan wij niet sneller terugboeken.

Iedere klant krijgt bij ons altijd zijn geld terug. Er is geen enkele reden waarom wij iets niet zouden terugboeken want dan kunnen we net zo goed gelijk stoppen.

U heeft bij ons vaak gekocht en de retour was nog binnen een redelijke termijn dus ergens begrijpen wij uw Paypal claim niet helemaal.

In ieder geval is het geld teruggeboekt. We hebben wel het vriendelijke verzoek dat u uw volgende aankoop elders doet. We zijn een klein bedrijf en werken voor ons plezier.

Alvast bedankt

Hummbee

26 april - Bericht aan Hummbee.com (Account blijkt te zijn verwijderd?!)

Beste Hummbee,

Jullie hebben mijn retour op 31 maart ontvangen, dit was een bestelling van 22 maart. Dat is dus ruim boven de 14 dagen. Ik heb hier na de eerste mail dus ook gewoon op gewacht. Vier dagen geleden heb ik hierover weer een mail gestuurd omdat ik elk bedrijf wel eens iets vergeten wordt. Hier heb hier geen reactie op ontvangen.

Omdat we geen reactie ontvangen met uitleg over de lange wachttijd heeft mijn man hier een paypal "case" van gemaakt. Dan blijkt het gelukkig wel snel terug te komen.

Ik vind u reactie erg klant onvriendelijk. Overigens geeft mijn man aan dat dit geen claim was. Een claim kan pas plaatsvinden als er op het eerste bericht geen reactie of actie plaats vind.

Daarnaast zie ik dat ik uit jullie systeem ben verwijderd, jammer om te zien dat op deze wijze de zaken verlopen aangezien ik diversen bestellingen bij jullie hebt geplaatst.

Hoop op een reactie anders voel ik mij genoodzaakt om na de prettige ervaringen ook deze onprettige ervaringen te delen.

Mvg,

26 april - Bericht van Hummbee

Beste,

De bestelling was van de 23e de retour van de 31e.

Wij begrijpen best dat het prettiger is om een retour gelijk teruggeboekt te krijgen maar dit kan niet omdat we het ook nauwkeurig moeten doorboeken. Meestal doen we dit in een weekend als het hier rustig is.

Wij hebben geen aparte afdeling boekhouding dus daar is niet iemand dagelijks mee bezig. We hanteren lage prijzen op de site en dit kan alleen omdat we weinig personeel hebben.

Wij hebben uw account verwijderd omdat u niet accoord gaat met onze voorwaarden en dan moeten we ook niet samenwerken. Alleen al het feit dat we nu weer een dreigement krijgen dat u van alles gaat delen is al reden genoeg.

Zoals ik al zei het moet voor ons leuk blijven en zover ik kan zien doen we niets verkeerd.

M vr gr,

Hummbee

26 april - Bericht aan Hummbee

Beste,

Voor kleine bedrijven heb ik alle begrip, langer wachten ook.

23 maart besteld, 31 retour, vandaag 26 april dus 26 dagen.

Begrip, uitleg en excuses zijn helaas ver te zoeken.

Ik had gehoopt om dit netjes te kunnen afsluiten, het was al helemaal geen dreigement..

Het verwijderen van het account omdat we niet akkoord gaan met de voorwaarden vind ik ook erg vreemd. Het starten van een Paypal zaak heeft niks te maken met gestelde voorwaarden op de website. De vervreemde communicatie van u na deze actie schrikt mij op. Jammer,

Ik ben blij dat ik na aanleiding van deze e-mails geen klant meer bent, doordat er geen positieve uitkomt is zal ik bij Google ook geen positieve review geven.

Groet

-----

Hierbij dus een bericht voor de bezoekers van Google / overige sites waar je je voordeel mee kan doen.

Liever wat meer betalen op kleertjes.com waar de ervaringen voor ons wel goed zijn.

Fijne avond,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: JanDeVries77 Onderwerp: Waarom doet mijn Bluetooth het niet meer? Hulp nodig! Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Mijn Bluetooth doet het niet meer! Ik kan geen apparaten meer verbinden en alles wat ik probeer helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Heel frustrerend! Alvast bedankt voor de hulp! Expert: TechGuru123 Hey JanDeVries77, Oh man, dat is echt vervelend! Bluetooth-problemen kunnen een aantal oorzaken hebben, maar ik help je graag ontrafelen wat er aan de hand kan zijn. Herstart je telefoon: Soms is het zo simpel als je telefoon opnieuw opstarten. Dit kan kleine foutjes oplossen. Controleer op updates: Zorg ervoor dat je de laatste software-update hebt. Soms zijn er bugs die al opgelost zijn in nieuwere versies. Vergeet en verbind opnieuw: Ga naar je Bluetooth-instellingen en vergeet het apparaat waarmee je probeert te verbinden. Probeer het daarna opnieuw te koppelen. Bluetooth inschakelen: Kijk of Bluetooth wel echt aan staat. Soms kan het in de war raken en weer even uitgezet moeten worden. Reset netwerkinstellingen: Als niks helpt, kun je overwegen om je netwerkinstellingen te resetten. Dit klinkt misschien eng, maar het lost vaak hardnekkige problemen op. Je verliest wel opgeslagen Wi-Fi-wachtwoorden, dus houd daar rekening mee! Hopelijk helpt dit! Laat het weten als je meer vragen hebt of als niks werkt. Succes! Gebruiker: LisaDeZomer Super handige tips! Ik had dit laatst ook met mijn headset. Maar de tips van TechGuru123 hielpen toen heel goed. Gewoon even resetten en weer proberen! Gebruiker: BasMetDeKijker Ik had ook een Bluetoothprobleem. Soms lag het gewoon aan de afstand. Zorg dat de apparaten dicht bij elkaar zijn. Dat hielp bij mij! Gebruiker: JanDeVries77 Thanks allemaal! Ben dit nu aan het proberen. Tot nu toe gelukt met een van m’n speakers, maar niet met mijn smartwatch. Iemand nog andere ideeën? Expert: TechGuru123 Oh, cool! Fijn dat je een van de apparaten weer aan de praat hebt. Voor je smartwatch, kijk eens of je de app op je telefoon moet bijwerken of misschien de Bluetooth op de watch zelf even aan en uit zetten. Soms moet je ook even op de knop drukken om verbinding te maken. Gebruiker: ElsDeKraai Heb hetzelfde gehad met mijn smartwatch. Had ‘m een tijd niet gebruikt en toen deed hij het ook gewoon niet meer. Reset de watch en alles werkte weer top! Gebruiker: JeroenZ Misschien een rare vraag, maar heb je de batterij al gecontroleerd? Als de batterij van je smartwatch bijna leeg is, connect hij soms ook niet. Gebruiker: LisaDeZomer Ja, dat is een goeie, JeroenZ! Bij mij was de batterij ook het probleem. Gewoon even opladen en hij doet het weer. Gebruiker: JanDeVries77 Jullie zijn geweldig! Heb net op de smartwatch gekeken, batterij was echt bijna leeg. Ga nu opladen. Thanks voor alle tips, ik laat weten of het werkt! Gebruiker: TechGuru123 Mooi zo, JanDeVries77! Houd ons op de hoogte. Succes! Gebruiker: BasMetDeKijker Als het echt niet lukt, kun je altijd nog even de fabrikant bellen. Die kunnen vaak ook goed helpen. Gebruiker: ElsDeKraai Ja dit forum is top! Krijg je zoveel verschillende tips. Succes met alles, Jan! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn emulator niet en hoe kan ik het oplossen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn emulator. Het start niet op en ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier tips of iets wat ik kan proberen? Ik wil zo graag weer mijn oude favorites spelen! Expert_1985: Hey GamePeter! Ik kan je helpen. Het is eigenlijk best wel vaak voorkomend dat emulators niet goed werken. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Systeemvereisten: Kijk eerst of je pc of console eigenlijk wel sterk genoeg is voor de emulator. Soms heb je meer RAM of een betere videokaart nodig dan je denkt. Update de emulator: Zorg ervoor dat je de laatste versie van de emulator hebt. Ontwikkelaars fixes doorvoeren voor bugs, dus updatet is super belangrijk. Configuratie-instellingen: Check je instellingen. Soms kunnen foutieve instellingen problemen veroorzaken. Reset ze naar de fabrieksinstellingen of kijk of er alvast een configuratietutorial is voor jouw specifieke emulator. Bestandstype: Zorg ervoor dat de spellen die je probeert te spelen de juiste extensies hebben (zoals .iso of .rom, afhankelijk van de emulator). En dat ze niet corrupt zijn, dat kan ook een probleem zijn! Drivers: Kijk ook of al je drivers up-to-date zijn, vooral de grafische kaart. Verouderde drivers kunnen problemen geven met de weergave. Probeer deze dingen eens en laat weten wat je vindt! NinaSwitch: Thanks voor de tips, Expert_1985! Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Bij mij hielp het echt om de grafische instellingen te veranderen. Heb je dat al geprobeerd, GamePeter? Gamernick123: Yo, ik had ook een emulator die niet wilde opstarten. Uiteindelijk was het gewoon de antivirus die ‘m tegenhield, haha. Check je antivirusinstellingen eens, misschien blokkeert die je emulator wel! GamePeter: Dank jullie! Heb al het een en ander geprobeerd. Driver update gedaan en ik ga nu ook de antivirus eens checken, wie weet helpt dat! LindaLovesGames: Ik ben geen expert, maar soms helpt het ook om je schijfopruiming te doen. Als er teveel rommel op je pc staat, kan dat invloed hebben op de prestaties. Zeker het proberen waard! CrazyGamer84: Klinkt allemaal goed, maar ik had een andere oplossing. Gewoon opnieuw downloaden en installeren van de emulator heeft bij mij alles opgelost. Was echt snel! NinaSwitch: Ja, dat zou kunnen! Maar als je emulator al goed werkte, zou ik niet zomaar alles opnieuw downloaden. Dat kan tijd en moeite kosten. Probeer eerst die kleine dingen! Jappie98: Als je ooit langs de instellingen loopt, zet dan ‘full screen’ of ‘compatibiliteitsmodus’ aan of uit, afhankelijk van wat je al geprobeerd hebt. Dat kan je emulator soms weer tot leven brengen! Gamernick123: Inderdaad! Die compatibiliteitsmodus kan echt het verschil maken. Heb je al eens jouw systeeminformatie gecheckt, GamePeter? Soms moet je gewoon een beetje experimenteren met die instellingen. GamePeter: Thanks, iedereen! Ik ga even verder experimenteren. Hopelijk kan ik snel weer spelen. Jullie tips zijn echt nuttig geweest! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom heb ik een VPN nodig bij het downloaden van torrents? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraag over torrents. Waarom heb ik eigenlijk een VPN nodig als ik torrents wil downloaden? Ik snap er niet zoveel van en wil het gewoon veilig houden. Alvast bedankt! ExpertTorrents: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Laten we het een beetje simpel houden. Een VPN, of Virtual Private Network, is basically een soort schuilplek voor je internetverbinding. Hier zijn een paar redenen waarom je het zou willen gebruiken bij torrents: Privacy: Zonder VPN kan iedereen zien wat je doet op internet. Je internetprovider (ISP) kan je downloaden volgen, en dat willen we niet, toch? Met een VPN worden je gegevens versleuteld, dus niemand kan zien wat je downloadt. Veiligheid: Torrents kunnen soms gevaarlijk zijn. Je weet nooit wie er aan de andere kant van de verbinding zit. Een VPN helpt om te voorkomen dat kwaadwillenden je IP-adres of persoonlijke info te pakken krijgen. Geoblocking omzeilen: Sommige torrents zijn mogelijk geblokkeerd in jouw land of regio. Met een VPN kun je je locatie veranderen, zodat je toegang hebt tot meer inhoud. Voorkomen van throttling: Soms beperken ISP’s je snelheid als ze zien dat je torrents downloadt. Met een VPN ziet je ISP niet wat je doet, waardoor je normaal gesproken je snelheid behoudt. Dus samengevat: een VPN beschermt je privacy, biedt meer veiligheid, laat je toegang krijgen tot meer bestanden, en helpt je om je internetsnelheid op peil te houden. Dus, zeker de moeite waard om er eentje te gebruiken! Karel1984: Thanks voor de tips, ExpertTorrents! Ik had ook gehoord dat sommige torrents niet werken als je een VPN aan hebt. Klopt dat? SarahP: Ja, dat klopt Karel. Sommige torrents zijn inderdaad moeilijk te downloaden met een VPN aan. Maar meestal kun je gewoon een andere server proberen of de instellingen van je VPN aanpassen. Je moet gewoon even uitproberen wat het beste werkt! JeroenV: Ik ben nog niet echt bekend met VPN’s. Heb je er eentje nodig voor elke download? Of is het speciaal voor torrents? ExpertTorrents: Goede vraag, JeroenV! Een VPN is niet alleen voor torrents, maar het is gewoon handig voor bijna alles wat je online doet! Of je nu streamt, surft, of iets anders doet, je kunt er altijd wel voordeel uit halen. Maar voor torrents is het extra belangrijk vanwege de privacy! Marieke1999: Ik download eigenlijk nooit torrents, maar deze info is echt nuttig! Denk dat ik ook maar een VPN ga proberen. Heb je nog aanbevelingen voor goede VPN’s? Jasperthegamer: Ja, zeker! Er zijn veel goede VPN’s, zoals NordVPN en ExpressVPN. Die hebben meestal goede reviews en zijn makkelijk te gebruiken. Maar let op dat je een betrouwbare kiest, anders kan je beter zonder! Liesje: Haha, ik vond het altijd zo’n gedoe om een VPN aan te zetten. Maar na wat ik heb gelezen, ga ik het zeker proberen. Thx guys! Maxu: Zou het ook werken als ik een gratis VPN gebruik? Of zijn die echt niet veilig? ExpertTorrents: Maxu, veel gratis VPN’s zijn niet veilig! Ze kunnen je gegevens verkopen of je snelheidslimieten opleggen. Ik zou aanraden om voor een betaalde optie te gaan voor betrouwbaarheid en veiligheid. Karel1984: Thanks voor het antwoorden! Ik ga deze tips zeker volgen. Gebruiker123: Super bedankt iedereen voor de info! Voelt een stuk zekerder nu. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...