Spring naar bijdragen
Draakie

Top 10 meest gedownloade films van 13 februari tot 19 februari

Recommended Posts

Draakie    238

De top 10 meest gedownloade films van 13 februari tot 19 februari. Deze week staat de film ‘Arrival’ bovenaan, gevolgd door ‘Hacksaw Ridge’ en ‘Doctor Strange’  maakt de top drie compleet.

Week 7, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Arrival is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. 

Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Ook kunt u Kodi gebruiken i.c.m. Exodus om films te streamen.

Top 10:

Plaats Vorige wk. Film IMDb Rating / Trailer

1 (1) Arrival 8.3 / trailer
2 (7) Hacksaw Ridge 8.5 / trailer
3 (3) Doctor Strange (DVDScr) 8.0 / trailer
4 (2) Passengers (Subbed HDrip) 7.1 / trailer
5 (5) Jack Reacher: Never Go Back 6.3 / trailer
6 (4) La La Land (DVDscr) 8.8 / trailer
7 (…) Underworld: Blood Wars 6.2 / trailer
8 (…) Nocturnal Animals 7.6 / trailer
9 (8) Manchester By The Sea (DVDscr) 8.3 / trailer
10 (9) Lion (DVDscr) 8.0 / trailer

Toon volledig nieuwsbericht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Duken
      De top 10 meest gedownloade films van 21 augustus tot 27 augustus. Deze week staat de film ‘Baywatch’ bovenaan, gevolgd door ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ en ‘The Mummy 2017’ maakt de top drie compleet.
      Week 34 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Baywatch is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 
      Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. 
      Plaats Vorige wk. Film IMDb  / Trailer  

1 (…) Baywatch 5.7 / trailer 2 (1) Guardians of the Galaxy Vol. 2 8.0 / trailer 3 (2) The Mummy 2017 5.8 / trailer 4 (3) King Arthur: Legend of the Sword 7.2 / trailer 5 (6) Wonder Woman (Subbed HDrip) 8.2 / trailer 6 (4) Spider-Man: Homecoming (HDTS) 8.0 / trailer 7 (…) Security 8.2 / trailer 8 (5) The Boss Baby 6.5 / trailer 9 (10) Despicable Me 3 (HDTS) 6.4 / trailer 10 (9) Ghost In the Shell 6.8 / trailer  
    • Door Duken
      De top 10 meest gedownloade films van 21 augustus tot 27 augustus. Deze week staat de film ‘Baywatch’ bovenaan, gevolgd door ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ en ‘The Mummy 2017’ maakt de top drie compleet.
      Week 34 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Baywatch is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 
      Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. 
      Plaats Vorige wk. Film IMDb  / Trailer  

1 (…) Baywatch 5.7 / trailer 2 (1) Guardians of the Galaxy Vol. 2 8.0 / trailer 3 (2) The Mummy 2017 5.8 / trailer 4 (3) King Arthur: Legend of the Sword 7.2 / trailer 5 (6) Wonder Woman (Subbed HDrip) 8.2 / trailer 6 (4) Spider-Man: Homecoming (HDTS) 8.0 / trailer 7 (…) Security 8.2 / trailer 8 (5) The Boss Baby 6.5 / trailer 9 (10) Despicable Me 3 (HDTS) 6.4 / trailer 10 (9) Ghost In the Shell 6.8 / trailer  
    • Door Duken
      De top 10 meest gedownloade films van 14 augustus tot 20 augustus. Deze week staat de film ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ bovenaan, gevolgd door ‘The Mummy 2017’ en ‘King Arthur: Legend of the Sword’ maakt de top drie compleet.
      Week 33 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Guardians of the Galaxy Vol. 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Guardians of the Galaxy Vol. 2 8.0 / trailer 2 (1) The Mummy 2017 5.8 / trailer 3 (6) King Arthur: Legend of the Sword 7.2 / trailer 4 (2) Spider-Man: Homecoming (HDTS) 8.0 / trailer 5 (4) The Boss Baby 6.5 / trailer 6 (5) Wonder Woman (Subbed HDrip) 8.2 / trailer 7 (3) Alien Covenant 6.7 / trailer 8 (7) The Wall 6.2 / trailer 9 (8) Ghost In the Shell 6.8 / trailer 10 (…) Despicable Me 3 (HDTS) 6.4 / trailer  

• Door Duken
      De top 10 meest gedownloade films van 14 augustus tot 20 augustus. Deze week staat de film ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ bovenaan, gevolgd door ‘The Mummy 2017’ en ‘King Arthur: Legend of the Sword’ maakt de top drie compleet.
      Week 33 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Guardians of the Galaxy Vol. 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Guardians of the Galaxy Vol. 2 8.0 / trailer 2 (1) The Mummy 2017 5.8 / trailer 3 (6) King Arthur: Legend of the Sword 7.2 / trailer 4 (2) Spider-Man: Homecoming (HDTS) 8.0 / trailer 5 (4) The Boss Baby 6.5 / trailer 6 (5) Wonder Woman (Subbed HDrip) 8.2 / trailer 7 (3) Alien Covenant 6.7 / trailer 8 (7) The Wall 6.2 / trailer 9 (8) Ghost In the Shell 6.8 / trailer 10 (…) Despicable Me 3 (HDTS) 6.4 / trailer  

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Eh, dat klinkt als parttime werk, @Trizomu  Ik zie dat deze game gratis te verkrijgen is via Steam.
      Ik zoek enkele leuke games voor een uurtje per dag maar ik denk dat STO veel meer tijd zal opeisen. Een goede nacht allemaal! 
    • Net terug uit de ruimte, en nee niet van iets te nemen of te roken, meer bepaal STO (Star Trek Online). Eén vloot admiraals ziek en ik heb de pech van First Officer in Command te zijn, hou dan ook twee vloten in het oog voor de dagdagelijkse leiding op me te nemen. Nu weet ik waarom ik geen eigen vloot heb, wat een rompslomp brengt dat met zich mee.
    • Ik zal de game volgende week kopen! Lijkt mij wel leuk, gewone FPS games zijn mij wat te realistisch, dit ziet er iets meer anime uit.