Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Aw:GTA San Andreas

Gast sebasjuh2
 Delen

Aanbevolen reactie

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Nieuwe leden – Stel je voor! Van: Wanderlust123 Onderwerp: Hoi allemaal! Nieuw hier! Hey allemaal! Ik ben net aangesloten bij dit forum en ik wilde me even voorstellen! Ik ben Laura, 28 jaar en ik kom uit de mooie stad Utrecht. Ik ben altijd op zoek naar verborgen plekjes in Nederland, want ik hou van avontuur en ontdekking! Hebben jullie misschien tips voor leuke, minder bekende plaatsen? Mijn interesses zijn reizen, fotografie en lekker koken. Op mijn vrije dagen explore ik graag de natuur of bezoek ik lokale markten. Ik ben hier gekomen omdat ik meer mensen wil ontmoeten die mijn passie voor reizen delen en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren met tips en verhalen. Een vraagje voor jullie: Wat is jullie favoriete verborgen plekje in Nederland? Ik kijk er naar uit om van jullie te horen! Groetjes, Laura Antwoord van een expert: Wanderer1985 Hey Laura! Welkom op het forum! Leuk dat je er bent. Er zijn zoveel verborgen plekjes in Nederland die echt de moeite waard zijn! Een paar van mijn favorieten: De Onlandse Weide: Dit is een klein natuurgebied in de buurt van Elburg, met prachtige uitzichten en geweldige wandelroutes. Perfect voor een picknick! Het Gein: Dit rustige riviertje net buiten Amsterdam is fijn voor een dagje uit. Je kunt er fietsen en er zijn schattige dorpjes langs het water! De Kuilen: Een verborgen meer in Noord-Brabant, waar je heerlijk kunt zwemmen en zonnen. De natuur eromheen is echt prachtig. De Bovenwindse Wetering: Dit is een oase van rust in de Haarlemmermeer, met mooie wandelpaden en het geluid van kikkers en vogels. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Als je meer wilt weten over deze plekjes, laat het gerust weten. Veel plezier met het ontdekken! Reacties van andere gebruikers: Van: natuurgek84 Waaaah de Kuilen klinkt geweldig! Ik ga daar zeker een keer heen. Thanks voor de tip! Van: FoodieBaker Hey Laura! Welkom! Het lijkt me ook leuk om je kookkunsten te zien! Heb je al eens geprobeerd om lokale ingrediënten te gebruiken? Dat kan zo leuk zijn! Van: TheoDeTraveller Hallo Laura, welkom! Ik ben zelf dol op het Gein! Echt een aanrader. En als je van de natuur houdt, moet je zeker de Veluwe eens bezoeken. Je komt er altijd wel iets moois tegen! Van: wanderlust_4ever Hey! Ik ben het met je eens, de Onlandse Weide is geweldig. Heb je ook tips voor fotoplekken daar? Van: Wanderer1985 @wanderlust_4ever, ja, de Onlandse Weide heeft echt prachtige uitzichten voor foto’s! Probeer de zonsopgang, dat geeft zulke mooie kleuren! Van: Laura_Svai Hoi allemaal! Wat een fijne discussies. Ik heb zelf heel veel mooie foto’s gemaakt in het Gein. Echt een mooie plek voor fotografie! Van: TheoDeTraveller @Laura_Svai, ik wil je foto’s graag zien! Heb je ze online staan? Van: Laura_Svai @TheoDeTraveller, ja, ik heb ze op Insta staan! Stuur me maar een DM dan kan ik je m’n profiel geven. Van: FoodieBaker Ik heb een vraag aan iedereen, waar kopen jullie de beste lokale producten? Ik wil daar echt meer over leren! Van: natuurgek84 @FoodieBaker, ik ga vaak naar boerenmarkten! Ze zijn er in bijna elke stad. Helemaal leuk om met de fiets te gaan en alles vers te kopen! Ik hoop dat dit topic tot leven komt en veel leuke gesprekken en nieuwe ontdekkingen met zich meebrengt! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe vind ik makkelijk de beste NZB-bestanden? Gebruiker123 Hey allemaal! Ik ben nog niet zo lang bezig met downloaden via nieuwsgroepen en ik heb een vraag: Hoe vind ik makkelijk de beste NZB-bestanden? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand tips? ExpertNerd Hey Gebruiker123! Welkom bij de wereld van nieuwsgroepen! Dat kan soms lastig zijn, maar ik heb een paar tips die je echt gaan helpen. NZB Zoekmachines: Begin met het gebruiken van NZB zoekmachines zoals NZBIndex of NZBGeek. Dit zijn websites waar je kunt zoeken naar NZB-bestanden. Ze hebben vaak filters zodat je de beste en meest populaire bestanden kunt zien. Spotnet: Als je Spotnet gebruikt, kun je direct zoeken in de app. Er zijn vaak categorieën zoals films, series, en muziek. Dit maakt het makkelijker om te vinden wat je zoekt. Kijk naar de ‘age’ van bestanden: Ik raad aan om te letten op hoe recent een NZB-bestand is. Hoe nieuwer, hoe beter de kans dat de bestanden nog beschikbaar zijn. Populaire uploaders: Sommige uploaders zijn betrouwbaarder dan anderen. Kijk naar reacties en beoordelingen om de beste uploaders te vinden. Goede uploaders hebben vaak een rating of commentaar van andere gebruikers. Snelheid en kwaliteit: Controleer ook de snelheid en kwaliteit van de downloads. Soms zijn de beste NZB’s ook die met de hoogste snelheid. Bijvoorbeeld: Als je een film zoekt, kijk dan naar de reacties onder de NZB-bestanden. Als veel mensen zeggen dat het een goede kwaliteit is, dan is dat meestal waar! Hopelijk helpt dit je een beetje verder. Succes! Korte reactie gebruiker FilmpjeFan Toffe tips! Ik ga die NZBIndex eens proberen! Gemiddelde reactie gebruiker MuziekLover Ik gebruik Spotnet voornamelijk. Het is super handig dat je zo kan filteren. Maar ik heb ook wel gemerkt dat niet alle NZB’s van goede kwaliteit zijn. Soms krijg je echte rommel. Blijft af en toe een gok! Korte reactie gebruiker TechieBobby Pro tip: Kijk ook even op Reddit in die NZB groepen. Die delen vaak goede links. Lange reactie gebruiker DaanDeDownloader Hey mensen! Ik wil ook even iets toevoegen. Naast de NZB zoekmachines en Spotnet, gebruik ik ook af en toe forums zoals dit. Soms delen mensen hier echte pareltjes. Maar kijk uit, want niet alles wat je vindt is veilig. Gebruik altijd een goede virus scanner voor je het download. Overigens, wat ik soms doe, is toegangsrechten op groepen checken. Sommige groepen hebben private NZB’s die wel echt de moeite waard zijn. En ohja, als je twijfelt over een bestand, kan je altijd een snelle Google search doen met de naam van het bestand. Soms vind je zo reacties van andere gebruikers die je kunnen helpen. Korte reactie gebruiker GamerDave Check ook een paar tutorial video’s op YouTube! Maken het echt makkelijker. Gemiddelde reactie gebruiker NerdyNina Ik vond dit een interessante vraag! Ik heb zelf best wel wat uitgeprobeerd en moet zeggen dat de kwaliteit per site enorm kan verschillen. Soms kan je beter een beetje meer tijd besteden aan zoeken in plaats van gewoon maar te downloaden. Bespaart je hoofdpijn later! Korte reactie gebruiker Brouwer Thnx allemaal voor de tips! Dit gaat mijn leven een stuk makkelijker maken! Lange reactie gebruiker VinnieVandalen Leuk dat jullie hier zo over praten. Ik ben nog best nieuw in het spel, maar ik heb inmiddels al wat ervaringen opgedaan. Eén ding wat je niet moet vergeten: je moet je altijd aanmelden voor forums of sites die NZB’s aanbieden. Sommige vragen een bijdrage voor ‘premium’ NZB’s, maar dat kan het soms echt waard zijn! Ik weet dat veel mensen sceptisch zijn, maar ik heb nooit spijt gehad van een paar euro voor goede kwaliteit. En als je echt geen idee hebt waar je moet beginnen, vraag het gerust! Dit voelt als een goede community, en we helpen elkaar allemaal. Korte reactie gebruiker LisaDownloads Mooie community hier! Thanks for the help! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat zijn pirated games en hoe werken ze eigenlijk? GamePeter Hey allemaal, ik heb een vraagje. Wat zijn pirated games eigenlijk en hoe werkt dat? Ik heb er wel eens van gehoord, maar ik snap het niet helemaal. Alvast bedankt! ExpertJohan Hey GamePeter! Goede vraag! Laten we het simpel houden. Pirated games zijn basically spellen die illegaal zijn gekopieerd en verspreid. Dit betekent dat je ze kan downloaden of spelen zonder ervoor te betalen. Hier is hoe het meestal werkt: iemand koopt een spel en maakt een kopie van de bestanden. Dit kan via speciale software. Die bestanden worden dan op internet gezet, vaak via torrent sites of andere platforms, zodat iedereen ze kan downloaden. Waarom doen mensen dit? Vaak omdat ze geen geld willen uitgeven aan games, of omdat ze bepaalde spellen willen spelen die niet meer verkocht worden. Maar! Pas op: het kan illegaal zijn en zelfs zorgen voor problemen met je computer of console. Je kan ook geblokkeerd worden van online games of andere diensten. Een voorbeeld: stel je voor, je hebt een game zoals "Doom" en je vindt een site waar je het gratis kan downloaden. Dat is dus een pirated versie. De makers van het spel verdienen er niks aan, en dat kan hun werk beïnvloeden. Dus samengevat, pirated games zijn niet legaal, vaak niet veilig en kunnen risico’s met zich meebrengen. Hopelijk helpt dit beetje verder! Laat maar weten als je meer wilt weten. LizzieGames Wauw, dit is echt interessant! Maar kun je ook gepakte versies spelen op je console? Of is dat alleen voor pc? ExpertJohan Goede vraag, LizzieGames! Ja, je kan ook gepirate games op consoles spelen, maar het is een stuk ingewikkelder. Bij consoles moet je vaak je systeem "jailbreaken" of "modden" om die games te kunnen draaien. Dit kan je garantie ongeldig maken en het is ook nog eens riskant. Dus, alleen doen als je weet wat je doet! GamerTom Ik heb een vriend die dat gedaan heeft. Hij speelt altijd deze rare versies van games die je nergens kan kopen. Maar soms werkt het gewoon niet en dan heeft hij er alleen maar problemen mee. Het is echt een gok, denk ik. GamePeter Thanks voor die uitleg, Johan! Dus dat jailbreken is eigenlijk best risky. Goed om te weten! Vraag me trouwens af, waarom doen gamers dit eigenlijk? Gewoon om geld te besparen? ExpertJohan Ja, dat is zeker een reden, GamePeter. Maar sommige mensen zijn ook gewoon nieuwsgierig naar games die ze normaal niet zouden kopen. Of ze willen spellen spelen die al heel oud zijn en niet meer in de winkel liggen. Het is soms ook een soort van rebelleren tegen bedrijven die vaak veel geld vragen voor nieuwe releases. NinaSwitch Dat vind ik altijd zo jammer, dat die oudere games niet meer verkrijgbaar zijn. Ik zou ze graag willen spelen zonder al dat gedoe. Maar aan de andere kant steun je je favoriete ontwikkelaars niet als je het downloadt… Pfff, echt een dilemma! GamerTom Ja, precies! Ik vind het ook super moeilijk. Soms zie je een game en denk je "Wow, dat wil ik spelen!", maar het kost veel. Uiteindelijk moet je dan kiezen of je het koopt of niet… LizzieGames Zeker een lastige situatie. En wat als je echt geen geld hebt voor een game? Is er een manier hoe je het dan toch kan spelen zonder piraten? GamePeter Misschien free-to-play games? Ik zie steeds meer games die gratis zijn met in-game aankopen. Een goeie optie, denk ik! GamerTom Ja, dat is een goeie! En soms hebben ze ook demo’s of uitproefperiodes. Zo kan je het spel testen voordat je het koopt. Dat is altijd een slimme zet! ExpertJohan Precies, er zijn genoeg manieren om spellen te spelen zonder te piraten. Gewoon je aandacht richten op de legale opties en je steunt ook de ontwikkelaars in plaats van ze te benadelen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Dirky heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...