Spring naar bijdragen

  • Vodlocker.to - films streamen, embedden en links

     Delen


    Vodlocker.to is vers van de pers en zorgt niet alleen voor het streamen van films en tv-series's in de browser, maar maakt het ook mogelijk ze overal op het internet te delen. Na het invoeren van de film IMDb nummer, krijg je een embed code en link, die je in een (eigen) webpagina kan plaatsen, waar de film zal afspelen op een YouTube-achtige wijze. En er is zelfs ondersteuning voor Chromecast.

    Na het invoeren van een film IMDb code (de een beginnend 'tt') op de pagina, Zoekt Vodlocker snel voor de film op verschillende online hosting services, waaronder Google Drive.

    Vodlocker kan je hier proberen: http://vodlocker.to/#demo

    1. Zoek een film op van de IMDb database: http://www.imdb.com/ zoals TPB AFK: The Pirate Bay Away from Keyboard. Deze heeft de URL: http://www.imdb.com/title/tt2608732

    2. Plaats de URL in het venster IMDb ID en druk op Generate Embed Code

    vodlocker.to-2017-05-23-16-42-23.png

    Daarna is er een URL beschikbaar welke je kan delen om de film te kijken, een Embed code voor op je website en een preview waarmee je zelf de film kan bekijken. Zo simpel. Zoals: http://vodlocker.to/embed?i=http://www.imdb.com/title/tt2608732&server=1

    vodlocker.to-2017-05-23-16-42-23-2.png

    Wij testten een tiental films en hadden 100% succes. met zoektijden van een paar seconden tot ongeveer 20 seconden maximaal. Daarna was de film zichtbaar.

    The New Vodlocker API demo kan hier worden gevonden voor zo lang als het duurt... 



    bewerkt door Draakie


    William1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Wow. Ontzettend cool, het is zelfs mogelijk om films te vinden waarvan ik niet eens kan achterhalen dat er een cam versie is.
    Jammer dat het niet embed mag worden op een Nederlandse website. Dan haalt brein deze binnen een dag offline.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Bizar he, ik vraag mij ook af hoe ze de (openbare) bestanden op online drives kunnen doorzoeken. 

    Hebben ze vast een mooi stukje code voor bedacht. Maar inderdaad, alles is te vinden  

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Wat ik mij ook afvraag is wat er gebeurd als vodlocker.to plat gaat.
    Als de website niet meer werkt werken ook alle videos niet meer die men heeft embed.
    Heb je net 10.000 films toegevoegd, stoppen ze ermee, zoals zoveel van dit soort websites.

    In Nederland mag men trouwens geen video's embedden die copyright bevatten of vergis ik mij dan?

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Nee dat klopt Barkie. Bij torrentfreak hadden ze het er ook over dat bij problemen met de site je eigen embedds niet meer werken.

    Maar of het niet mag in Nederland, blijft een grijs gebied. Maar het lijkt mij niet verstandig om een nieuw film te embedden in je eigen site. ;)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik heb enige tijd geleden zelfs van mijn advocaat geen duidelijk antwoord gekregen over het plaatsen van een link naar een torrent of de Popcorn Time website.
    Het mag, zolang er geen directe link naar een bestand word geplaatst dat copyrigh beschermd is. Het embeden van een video zoals dat kan met vodlocker is dus verboden.
    Er word immers direct gelinkt naar een film of serie die copyright beschermd is. Ik zou het zelf nooit op een website plaatsten, wie dat doet kan net zo goed gelijk vragen of Tim Kuik melk en suiker in zijn koffie wilt. Aan de andere kant, ik zie Nederlandse websites die volstaan met copyright beschermde films. Die hosten ze niet zelf, die staan al jaren en jaren op YouTube...

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Moderators

    Brein is afgelopen jaar ook druk bezig geweest met het aanpakken van de stream platformen binnen facebook en dergelijke. Maar ze zullen eerst de grotere jongens "informeren" als de huis, tuin en keuken website met een linkje naar een film. Maar volgens mij is het nu wel illegaal. Al blijft het zo een grijs gebied dat mijn uitspraak ook "volgens mij" blijft.

    Maar neem het zekere voor het onzekere zou ik zeggen. De dienst eventueel prive gebruiken maar niet op je eigen websites. Overigens is het wel heel leuk om te zien dat er steeds meer van dit soort diensten online komen waardoor het bekijken van films en series makkelijker word. ^_^

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik neem ook liever het zekere voor het onzekere. Ik zou op mijn websites eens link willen plaatsen naar Popcorn Time en The PirateBay, zoals dat hier, op Tweakers en vele andere Nederlandse websites gebeurd.
    Maar ik wil Brein geen enkele aanleiding geven om mijn websites offline te halen, dus neem ik het zekere voor het onzekere. :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...