Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Alles voor elkaar (2017) - Download / Torrent / NZB

Delen

Aanbevolen reactie

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Alles voor elkaarAlles voor elkaar (2017)  - Download / Torrent / NZB

JAAR, LAND 2017 Nederland
GENRE Komedie Romantiek
SPEELDUUR 93 minuten
REGISSEUR Danny Stolker
ACTEURS Maryam Hassouni Sarah Chronis Esmée van Kampen Bekijk alle acteurs
RELEASEDATUM (NEDERLAND)
Bioscoop: 12 oktober 2017

Synopsis

Vier hartsvriendinnen worden op de 30e verjaardag van één van hen geconfronteerd met een filmpje uit hun middelbare schooltijd. Pijnlijk is de realisatie dat ze hun verwachtingen van toen niet echt hebben waar gemaakt. Sterker nog: zowel qua carrière als op liefdesvlak staan ze totaal niet waar ze zichzelf hadden bedacht. In enigszins beschonken toestand besluiten de vier dat het hoog tijd is daar verandering in te brengen en elkaar te helpen om hun tienerdromen alsnog waar te maken. Helaas zijn het juist de extra zetjes waarmee ze elkaar over hun grenzen duwen die ervoor zorgen dat de doelen steeds verder uit het zicht raken. De keuzes die ze maken, blijken zelfs alleen maar voor meer ellende, verwarring en moeilijke keuzes te zorgen. Daarbij ligt er nu een enorme bom onder de jarenlange vriendschap.

Informatie over de download

Directe links naar een NZB, Torrent of download bestanden zijn hier niet te vinden en mogen niet worden geplaatst op Duken.nl. Discussiëren, overleggen en tips zijn toegestaan. Meer informatie in onze huisregels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Fatih Tekke en de Ziraat Türkiye Kupası Gebruiker: Voetbalfan123 Hey mensen! Wat denken jullie van de komende wedstrijd tussen Trabzonspor en Başakşehir in de Ziraat Türkiye Kupası? Zijn we klaar voor deze uitdaging? Expert: TurkseVoetbaldokter Hey Voetbalfan123! Goede vraag! De wedstrijd tegen Başakşehir wordt erg belangrijk voor Trabzonspor. Fatih Tekke, de coach, heeft al gezegd dat ze serieus willen doorgaan in de beker. Başakşehir heeft een sterke selectie en speelt vrij goed de laatste tijd. Ze hebben echt goede spelers die veel ervaring hebben, en dat maakt het lastig voor ons. Maar jij vraagt je misschien af: waarom is deze wedstrijd zo belangrijk? Nou, het winnen van de Türkiye Kupası kan Trabzonspor een plek in Europa geven. Dat betekent dat ze volgend seizoen tegen Europese clubs kunnen spelen, wat super vet is! Waarom is de beker zo belangrijk? Europa: Als je de Cups wint, krijg je die directe toegang tot Europese competities, en dat is voor elke club een grote eer. Motivatie: Bekerwedstrijden zijn altijd extra spannend, omdat het een kans is om iets te winnen, ook als je in de competitie niet goed presteert. Trots: Voor de fans en de stad is het ook heel belangrijk. Het geeft een boost aan de clubcultuur. Dus, als Trabzonspor dit wint, is dat niet alleen goed voor de club, maar ook voor de supporters. Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen! Gebruiker: Allaboutfutbol Thanks voor de uitleg! Maar denk je dat Trabzonspor echt kans maakt? Başakşehir is toch best sterk? Gebruiker: GeliefdeToto Ja, dat klopt! Başakşehir heeft echt een sterke ploeg. Maar vergeet niet, elke wedstrijd kan anders zijn. Soms verrassend! Wie weet, kan Trabzonspor verrassen, vooral met de steun van de fans! Gebruiker: FanvanFatih Ik ben het ermee eens dat de fans een groot verschil kunnen maken! Trabzonspor heeft zulke trouwe supporters. Als ze samenkomen, voelen de spelers die energie! Gebruiker: Voetbaldier88 Exact! En kijk naar wat Tekke zei, hij heeft vertrouwen in zijn team. Dat is ook belangrijk. Als de coach het gelooft, geloven de spelers dat ook. Gebruiker: Sportgek123 Wat ik me afvraag: wat als ze verliezen? Heeft dat invloed op hun prestaties in de competitie? Expert: TurkseVoetbaldokter Dat is een goede vraag, Sportgek123! Als ze verliezen, kan dat mentaal een impact hebben. Het kan frustrerend zijn. Maar soms is verlies in de beker ook een kans om je te herpakken en sterker terug te komen in de competitie. Clubs moeten zich aanpassen en niet bij de pakken neerzitten. Gebruiker: Voetbalfan123 Ik hoop in ieder geval dat ze ons niet teleurstellen! Laat het een spannende wedstrijd zijn! Gebruiker: GeliefdeToto Het wordt sowieso een partij om naar uit te kijken! Ik zeg, laten we duimen voor ons team! Gebruiker: FanvanFatih En laten we niet vergeten, elke wedstrijd is een kans om geschiedenis te schrijven. Trabzonspor, kom op! Zo, dat is de discussiesfeer over de aanstaande bekerwedstrijd! Een mix van hoop, analyses en fan struggles. Laten we zien hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen Onderwerp: Hoe kan ik automatische updates op mijn computer uitzetten? iRonnie Hey allemaal, ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik wil de automatische updates op mijn MacBook uitzetten, omdat het soms zo’n ergernis is als ik net bezig ben met iets. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt! ExpertAppleGeek Hoi iRonnie! Geen probleem, ik help je graag. Het is eigenlijk best simpel om automatische updates uit te zetten op je Mac. Hier is hoe je dat doet: Ga naar Systeemvoorkeuren: Klik op het Apple-logo linksboven in je scherm en kies "Systeemvoorkeuren". Selecteer Software-update: Daar zie je de optie “Software-update”. Klik daarop. Uitschakelen automatische updates: Er is een vinkje bij “Zoek naar updates” en “Download updates automatisch”, en “Installeer macOS-updates”. Je kunt die vinkjes gewoon weghalen. Bevestigen: Soms krijg je een melding dat je je wachtwoord moet invoeren om wijzigingen aan te brengen. Voer je wachtwoord in en dat is het! Dus, je ontvangt geen updates meer zonder dat je het wilt. Maar hou er rekening mee dat het handig kan zijn om af en toe handmatig te controleren. Je wilt natuurlijk niet dat je computer kwetsbaar is. Hopelijk heb je hier wat aan! Laat het weten als je nog vragen hebt. AppleEva Dank voor de uitleg, Expert! Ik wist niet dat het zo makkelijk was. Heb het net gedaan en het voelt al minder stressvol. TechNerd58 Das wel handig, maar zijn er geen risico’s aan verbonden? Heb gehoord dat updates belangrijk zijn voor de beveiliging. iRonnie Zeker, TechNerd58. Ik snap je punt. Misschien moet ik af en toe toch wel even handmatig checken. Maar voor nu vind ik het best, haha. MacGamer99 Ik heb ook een vraag: als je updates uitzet, mis je dan ook nieuwe functies? Ik wil namelijk wel alles wat nieuw is. ExpertAppleGeek Goede vraag, MacGamer99! Ja, als je updates uitschakelt, mis je de nieuwe functies die Apple uitbrengt. Updates bevatten niet alleen beveiligingsfixes, maar ook verbeteringen en nieuwe mogelijkheden. Dus het is een fine line dat je loopt. Ik zou aanraden om zeker eens per maand even te kijken, gewoon voor de zekerheid! JJ_the_Mac Ik heb het ook gedaan! Voelde net als een bevrijding. Toch maar af en toe m’n systeem checken. Willy_wonder Thanks allemaal! Dit klinkt als een gezonde balans. Ik zal het ook doen en mijn updates in de gaten houden. TechNerd58 Ja, dat is zeker de beste manier. Gewoon zelf de regie in handen houden, maar niet te lang wachten met het checken. iRonnie Super chill dat iedereen hier helpt! Gaan jullie dit ook met de iPhone doen of blijven jullie dat aan laten staan? AppleEva Ik laat dat maar aanstaan. Op mijn iPhone wil ik echt geen risico met beveiliging. Maar je kunt het altijd aanpassen voor je eigen voorkeur! MacGamer99 Dat klopt, je moet het zelf weten. Maar die nieuwe functies maken het soms wel interessant. Dank voor de tips, mensen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Jan123 Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Hij laadt echt super langzaam op, en soms blijft hij gewoon op dezelfde procenten staan. Iemand ideeën waarom dat zo is en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru Hoi Jan123, Dat klinkt vervelend! Er zijn een paar dingen die je kunt checken. Hier zijn wat tips: Oplader en kabel: Kijk als je oplader en kabel nog in goede staat zijn. Soms kan een kapotte kabel ervoor zorgen dat je telefoon niet goed oplaadt. Probeer een andere oplader als je die hebt. Poort schoonmaken: De oplaadpoort van je telefoon kan vol stof of vuil zitten. Neem voorzichtig een tandenstoker of een zachte borstel en maak de poort schoon. Achtergrond apps: Controleer of er apps zijn die veel vermogen vragen terwijl je oplaadt. Sluit apps af die je niet gebruikt, vooral als ze veel batterij gebruiken. Oude software: Zorg ervoor dat je telefoon up-to-date is. Soms kunnen updates helpen om de oplaadtijd te verbeteren. Batterijcalibratie: Soms helpt het om je batterij een keer helemaal leeg te laten lopen en dan volledig op te laden zonder hem tussendoor te gebruiken. Probeer deze dingen eens en laat ons weten of het helpt. Succes! Gebruiker: AnjaB Thanks, TechGuru! Die tips ga ik proberen. Ik had echt geen idee dat stof ook invloed kon hebben op de oplaadpoort. Ga zo’n doekje pakken. Gebruiker: Robbert88 Zou ook kunnen dat je een wat oudere telefoon hebt? Die kunnen soms gewoon wat trager opladen. Heb ik ook gehad met mijn oude toestel. Gebruiker: Jan123 Ja, Robbert88, het is een paar jaar oud, dus misschien heeft dat ook invloed. Maar ik ga eerst die tips van TechGuru proberen. Thanks! Gebruiker: Lisa123 Als je echt bezig bent met je batterij, misschien is het ook tijd om eens naar een nieuwe batterij te kijken? Soms helpt dat als je telefoon echt oud is. Gebruiker: TechieMax Klopt helemaal, Lisa123! Maar dat is meestal een laatste redmiddel. Eerst goed kijken wat je kan doen met oplader en software. Gebruiker: TimmyT Oh, ik had laatst ook dat probleem! Bij mij lag het gewoon aan de kabel, die was echt versleten. Nieuwe kabel en hij doet het weer als vanouds. Gebruiker: Jan123 Goede tip, TimmyT! Ik ga even kijken of de kabel echt nog goed is. Kan ook de oorzaak zijn, thanks! Gebruiker: AnjaB Moet je ook oppassen met snelladen. Ik heb een keer mijn nieuwe telefoon helemaal opgeblazen omdat ik de verkeerde oplader gebruikte… Gebruiker: TechGuru Oh wauw, dat is heftig, AnjaB! Zeker opletten met snelladers. Ze moeten geschikt zijn voor je telefoon anders kunnen ze schade veroorzaken. Maar Jazz, veel succes verder met je oplaadprobleem! Gebruiker: Jan123 Thanks iedereen! Ik ga nu aan de slag met alle tips. Laat het weten als ik nog meer hulp nodig heb. Fingers crossed! En zo hebben we een echt levend forumtopic gecreëerd, compleet met interactie, verschillende perspectieven en nuttige tips. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• JayStanton heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...