Spring naar bijdragen

  • Top 10 gedownloade films van 11 juni tot 17 juni

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van de periode 11 juni tot 17 juni. Deze week staat de film ‘Tomb Raider’ bovenaan, gevolgd door ‘Pacific Rim: Uprising’ en ‘Avengers: Infinity War’ maakt de top drie compleet.

    Week 24 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Tomb Raider is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.



    William1
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Ik vond het een redelijke film. Een 7, met moeite. Zaal was halfvol, rustig publiek en geen 3D. 

    Ze moesten per se een klein, dik, irritant kind uit Nieuw Zeeland een hoofdrol geven.
    Hij zat ook in Hunt for the Wilderpeople, die ik 6 maanden geleden knarsetandend heb afgekeken.
    Ik vraag mij af hoe hij in vredesnaam is gecast voor Deadpool. Jammer, hij vernachelde de film behoorlijk.
    Geschreeuw, GTST acteerwerk, met een zwaar accent.

    Waarschijnlijk had ik de film meer gewaardeerd als ik er thuis met een beamer naar had gekeken.
    Dat had ik de stukken met dat irritante kind kunnen forwaren. Dan waren er 10 minuten film overgebleven.
    Bioscoop is voor mij klaar, tot ik een leuk vrouw tegenkom die perse naar de bioscoop wilt.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Gelukkig geen 3d, anders was het zeker een 6 geworden ;)

    Ik wil dp2 ook nog zien maar ik wacht even op een goede release. Wel een film welke je met een potje bier moet kijken.

    Vrijdag naar Jurassic world. Alleen 3d mogelijk.... Wat een drama :(

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Dat wist ik niet, even gekeken op de site. Moet niet gekker worden 4dx... Ik wil gewoon een dikke 2d zaal met die dts 4k ultra mega 7d surround sound. 

    De speciale 4DX-zalen hebben twintig effecten die synchroon lopen met de actie van de film. Waaronder bewegende stoelen, weersimulaties en zelfs geuren!

    help!

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ja, 4D lijkt mij, in tegenstelling tot 3D wel een goede manier om 'piracy' tegen te gaan. 
    Je betaalt dan echt voor een ervaring, die thuis niet zomaar kan worden nagebootst.
    Water, een schommelende stoel, stank als een acteur in de 4D film een scheet laat.
    Het zou wel kunnen maar dat zou een beetje apart zijn. Maar wie weet wat doe toekomst brengt... :gek:

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...