Spring naar bijdragen
Trizomu

Nerf gaat 'Fortnite'-geweren op de markt brengen

Recommended Posts

Binnenkort zal je 'Fortnite' "in het echt" kunnen spelen. Nerf, bekend van de Nerfguns, zal namelijk een reeks speelgoedgeweren op de markt brengen, die gebaseerd zijn op het razend populaire videospel. 

Ben je fan van Fortnite , maar zou je toch graag eens buitenkomen? Dan is er goed nieuws voor jou, want binnenkort kan je je favoriete battles uit Fortnite recreëren in het echt. Nerf gaat namelijk speelgoedgeweren lanceren die gebaseerd zijn op de wapens uit de game.

BBOScmn.img?h=500&w=700&m=6&q=60&o=f&l=f

Fortnite Nerfguns

Nerf, het bedrijf achter de Nerfguns, heeft op Instagram laten weten dat ze samen zullen werken met Fortnite. Dat deed het door een foto met daarop Fortnite X Nerf te posten. Hoe de samenwerking er precies zal uitzien is niet geweten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk gaan over wapens uit het spel die een reallife versie krijgen.

Nerfguns zijn speelgoedgeweren waarbij je met NERF schiet, daarbij staat NERF voor Non-expanding Recreational Foam (niet-uitzettend schuim voor recreatief gebruik). Met een Nerfgun schiet je dus deze 'schuimkogels' af. Omdat het om schuim gaat, valt de pijn wanneer je geraakt wordt dus best mee.

Overwatch

Het is niet de eerste keer dat Nerf een reeks uitbrengt in samenwerking met een videogame. Zo maakte het merk in augustus nog bekend dat ze twee geweren zullen uitbrengen in samenwerking met de game Overwatch.

Bij Overwatch gaat het dus over twee Nerfguns die gebaseerd waren op de D.Va's Light Gun en de Reaper's Wight-skinned Hellfire shotgun, twee populaire wapens uit het spel. Voor deze speelgoedwapens werkte Nerf samen met Overwatch, maar ook met Lego.

De Overwatch Nerfguns zullen in 2019 beschikbaar worden. Wanneer het Fortnite-geweer (of -geweren) uitkomt, is nog niet geweten en er is ook nog geen duidelijkheid of het over een of meerdere (zoals bij Overwatch) zou gaan.

Met deze foto kondigde Nerf de samenwerking met Fortnite aan:

Toon volledig nieuwsbericht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tof! De kids hier in straat rennen allemaal rond met die nerf dingen. Mijn zoontje speelt graag fortnite en ik weer overwatch. ;)

Goede set van de speelgoedmakers. Wat bij mij in de praktijk gebeurt is dat ze fortnite spelen met vriendjes online. Papa en mama aangeeft dat ze naar buiten moeten en dan in fortnite afspreken om buiten te spelen. Buiten spelen ze weer fysiek hun eigen fortnite. Hoe cool is dan zo een nerf gun. 😙😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Trizomu
      Binnenkort zal je 'Fortnite' "in het echt" kunnen spelen. Nerf, bekend van de Nerfguns, zal namelijk een reeks speelgoedgeweren op de markt brengen, die gebaseerd zijn op het razend populaire videospel. 
      Ben je fan van Fortnite , maar zou je toch graag eens buitenkomen? Dan is er goed nieuws voor jou, want binnenkort kan je je favoriete battles uit Fortnite recreëren in het echt. Nerf gaat namelijk speelgoedgeweren lanceren die gebaseerd zijn op de wapens uit de game.

Fortnite Nerfguns
      Nerf, het bedrijf achter de Nerfguns, heeft op Instagram laten weten dat ze samen zullen werken met Fortnite. Dat deed het door een foto met daarop Fortnite X Nerf te posten. Hoe de samenwerking er precies zal uitzien is niet geweten, maar het zal hoogstwaarschijnlijk gaan over wapens uit het spel die een reallife versie krijgen.
      Nerfguns zijn speelgoedgeweren waarbij je met NERF schiet, daarbij staat NERF voor Non-expanding Recreational Foam (niet-uitzettend schuim voor recreatief gebruik). Met een Nerfgun schiet je dus deze 'schuimkogels' af. Omdat het om schuim gaat, valt de pijn wanneer je geraakt wordt dus best mee.
      Overwatch
      Het is niet de eerste keer dat Nerf een reeks uitbrengt in samenwerking met een videogame. Zo maakte het merk in augustus nog bekend dat ze twee geweren zullen uitbrengen in samenwerking met de game Overwatch.
      Bij Overwatch gaat het dus over twee Nerfguns die gebaseerd waren op de D.Va's Light Gun en de Reaper's Wight-skinned Hellfire shotgun, twee populaire wapens uit het spel. Voor deze speelgoedwapens werkte Nerf samen met Overwatch, maar ook met Lego.
      De Overwatch Nerfguns zullen in 2019 beschikbaar worden. Wanneer het Fortnite-geweer (of -geweren) uitkomt, is nog niet geweten en er is ook nog geen duidelijkheid of het over een of meerdere (zoals bij Overwatch) zou gaan.
      Met deze foto kondigde Nerf de samenwerking met Fortnite aan:

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Als je een Android telefoon of iPhone hebt, moet je voor alles een App downloaden in de App store en dat kan je met een Smart TV ook als je wi-fi hebt. Maar zoals ik eerder al heb gezegd, zal je daarvoor zelf de gebruiksaanwijzing van je TV even goed door moeten lezen, want volgens de Gebruiksaanwijzing zitten er op jouw TV al een aantal geïnstalleerde app's, waaronder Netflix, YouTube, Spotify, Amazon Prime Video en Plex en een ingebouwde Mediaplayer die ook 4k af moet kunnen spelen. Je moet alleen op je afstandsbediening even het juiste knopje vinden om die app onderin je balk te selecteren.
    • Apps die je op de tv kunt installeren zijn bijvoorbeeld Plex en Emby. In veel gevallen kun je ze via de app store van de tv op de tv installeren. Zelf heb ik een lange tijd Emby op me Smart TV gebruikt, en dat werkte prima.
    • Dank je wel Drifter, Klopt er zit een mediabox bij met HDMI aansluitingen. zover was ik.😁 Daar heb ik de harde schijf nu op aan gesloten en die speel gewoon af.maar geen 4k Harde schijf is: (Intenso Memory Center Desktop Harddisk 3 TB. USB 3.0 (USB 2.0 compatible) ) Maar daar schrijf je weer iets een videoplayer app, ja waar haal ik die vandaan en hoe krijg je zoiets op je TV. Voor mijn gevoel wordt het steeds ingewikkelder.maar ja daar ben ik dan ook een vrouw voor 😜 Ik heb al aan mijn kennissen gevraagd maar helaas is voor hun ook allemaal nieuw denken wel heel goed na voor ze ook een nieuwe TV aanschaffen. Woon je niet in de buurt van Dordrecht 🤣  Bedankt groetjes Arietta