Spring naar bijdragen

Nintendo Switch Unpatched; Fortnite


femke29

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  83
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-05-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben me aan t oriënteren op de aanschaf van een tweedehands unpatched Switch (evt laten ombouwen kan ook). Er wordt hier veel Fortnite gespeeld dus online kunnen spelen is wel handig.
 Ik kom alleen niet uit het volgende: sommigen kunnen wel op internet (geen risico op ban) en sommigen niet. Waar ligt dit aan?
Concreet: wanneer kan een unpatched Switch wel op internet? Wat is daarvoor nodig? Hoe kan ik hier zelf voor zorgen als ik t laat ombouwen en waar moet op letten als ik een omgebouwde Switch tweedehands koop?

Alvast bedankt voor het meedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast SwitchFreak

@femke29

Een switch kan in principe altijd op het internet, alleen hiervoor moet je continu switchen tussen je homebrew (CFW) en je stock firmware.
Als je dit doet, moet je ook rekening houden dat je niet zomaar je stock firmware automatisch upgrade. Want mocht je er toch voor kiezen om je switch om te bouwen, zal er namelijk niet gelijk een CFW versie beschikbaar zijn voor de stock firmware.

En het grote nadeel is natuurlijk ook, mocht je per ongeluk toch online zijn met je CFW (zonder incognito of een andere die je serial afschermt) dan heb je dus ook een ban te pakken.
Maar goed, dit heeft dan verder geen invloed op het spelen van single player games of games die je via je CFW geïnstalleerd hebt.

Verder kun je ook niet online met pirate games, dit is alleen mogelijk met een LAN setup zoals beschreven staat in één van de handleidingen van dit forum.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik deze graag.

Met vriendelijke groet,
SwitchFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...