Spring naar bijdragen

Hustlers (2019)


Aanbevolen reactie

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Hustlers (2019)

Een tijdje geleden was ik zwaar onder de indruk van Revenge, een heerlijk lompe cultfilm waarin een vrouw, misbruikt door haar vriend en z’n maten, op geweldige wijze en volledig terecht wraak neemt op haar belagers. Nu ben ik een man – en volgens mij ben ik me best bewust van m’n enorm geprivilegieerde positie in deze wereld – dus misschien moet ik opletten met wat ik zeg, maar uiteindelijk verlaagt vooral Ramona zich tot een mannelijke lompheid die ze juist gebruikte om de andere meiden mee te motiveren. En ja: ik ben het 100% eens met dat de balans nog altijd niet goed is, in macht/mogelijkheden/positie tussen de verschillende sekses, maar mijn wens naar gelijkheid komt ook doordat ik ’t gevoel heb dat vrouwen ‘socialer’ zijn, en minder last hebben van die drang om zichzelf ten opzichte van anderen te ‘verrijken’. Eén van de redenen waarom ik bijvoorbeeld Avatar ook zo indrukwekkend vond, want daarin is die ‘vrouwelijke-energie-gelijkheidsdrang’ – zoals in bijna alle Cameron-films – een belangrijk thema. Hier is het thema: wraak nemen, ook al worden we dan net zo lomp als de mannen waar we wraak op nemen. Emotioneel gezien goed te begrijpen hoor, dus ik kan me voorstellen dat 90% van de vrouwen mij nog mogelijk even minder aardig vindt, maar ik vind het dus ook wat teleurstellend cynisch…

Maar de film zet – buiten die in mijn ogen gemiste kans inzake dat cynisme – ook een paar flinke stappen vooruit. En dat blijkt vooral uit de casting, waarin bewust niet enkel voor strakke, dunne modellen is gekozen. Zo’n beetje elk lichaamstype komt voorbij, en het feit dat het ook nog bijna allemaal niet-blanke vrouwen zijn, dat zegt natuurlijk ontzettend veel over de kansen van deze vrouwen in de Amerikaanse samenleving. En dat mannen nu eens als ‘objecten’ worden neergezet, is ook wel eens verfrissend. Maar degene die het meest indruk maakt is dus Jennifer Lopez, die hier waarschijnlijk de beste rol uit haar leven speelt, als een soort onverschrokken tijgerin die vrij resoluut haar prooi besluipt. Wu is ook erg goed op haar plek in een soort underdog-rol, terwijl zangeres Cardi B heerlijk grofgebekt deels zichzelf mag spelen. Mercedes – Married to the Mob – Ruehl had ik al jaren niet gezien, terwijl de rest van de vrouwelijke rollen gespeeld wordt door stoere dames als rapper Lizzo, Mette Towley, zangeres-actrice Keke Palmer, The Handmaid’s Tale-eenoog Madeline Brewer en zeker ook Lili – Riverdale, The Kings of Summer – Reinhart.

bron: filmofiel.nl/2019/09/hustlers-2019/

Downloaden

Als Hustlers online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon.

Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis.

  • Hustlers.mkv (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden)

Afbeeldingen

Afbeeldingsresultaat voor Hustlers 2019

Hustlers downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor de film Hustlers 2019 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 
 
Meer informatie in onze huisregels.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...