Spring naar bijdragen

Re: pc


bjorn1324117101

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik zat zelf ook al aan amd te denken

maar met van welke socket ik moet hebben weet ik niet het moderbord moet tussen de € 50 en de € 120 zijn

en een athlon 64 leek me wel goed of kan ik voor zo,n €100 ook een x2 of zo iets kopen ik dach dat dat weer 1 van de nieuwste is of zo

het gaat mij erom dat ik farcry, call of dutty 2 , gta san andreas enz super snel kan spellen de snelhed moet dus snel genoeg zijn voor de nieuwe games van nu

en de grafiche kaart betreft denk ik dat ik een ati of een geforce moet nemen met 256 mb die lkkr snel is

dus als iemand voor mij een paar goeie moederbordem weet met de juiste prosesor erbij dan heb ik al iets waar ik wat aan heb en eventueel kan kopen

ik wil zo goed mogelijk voor niet zo veel geld

bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 37
  • 3 weken later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Geen dubbele berichten graag, DukeN, voeg deze 4 ff samen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...