Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Is dropshipping écht goedkoper dan zelf inkopen?

AlCo
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Forumdiscussie: Is dropshipping écht goedkoper dan zelf inkopen?

Gebruiker: MarkJ89
28 oktober 2023
Hey allemaal! Ik ben net begonnen met een webshop en ik vraag me af: is dropshipping eigenlijk echt goedkoper dan zelf inkopen? Hebben jullie daar ervaring mee? Laat maar weten! 🙏

Expert: SophieBiz
28 oktober 2023
Hey Mark! Goede vraag, en het antwoord is niet zomaar zwart-wit. Laten we het opsplitsen.

Wat is dropshipping?
Bij dropshipping koop je geen producten in bulk. In plaats daarvan verkoop je producten van een leverancier die ze direct naar je klant verstuurt. Dus jij hoeft geen voorraad te houden. Klinkt handig, toch?

Wat zijn de kosten?
Bij dropshipping betaal je meestal een hogere prijs per product. Leveranciers van dropshipping vragen vaak meer omdat zij de opslag en verzending regelen. Stel, je verkoopt T-shirts:

• Zelf inkopen: Je koopt misschien 100 T-shirts voor $5 per stuk. Totaal is dat $500. Jij verkoopt ze voor $15, dus je hebt een goede marge!

Dropshipping: Je betaalt misschien $10 per shirt vanuit de leverancier. Als je ze verkoopt voor $15, verdien je ook, maar je marge is veel kleiner. En dan moet je ook nog rekening houden met verzendkosten die de klant misschien niet altijd betaalt.

Voordelen van zelf inkopen:

• Betere marges: Je betaalt minder per stuk.

Klantbeleving: Je kunt je eigen verpakking en branding toevoegen.

Minder afhankelijk: Je bent niet afhankelijk van een derde partij voor verzending.

Nadelen van zelf inkopen:

• Hogere initiële kosten: Je moet in één keer veel geld uitgeven.

Opslag en verwerking: Je moet ruimte hebben voor je voorraad.

Voordelen van dropshipping:

• Laag risico: Geen grote investeringen upfront.

Eenvoudig starten: Je kunt snel met verschillende producten testen.

Nadelen van dropshipping:

• Lagere marges: Zoals ik al zei, je verdient minder per verkoop.

Afhankelijkheid: Als je leverancier een probleem heeft, dan heeft jij ook een probleem.

Kortom, het hangt echt van je situatie af! Als je net begint en minder risico wilt, is dropshipping een goede optie. Maar als je bereid bent te investeren en meer winst wilt, dan is zelf inkopen de betere keuze. Succes! 🎉

Gebruiker: LindaK
28 oktober 2023
Dank je wel, Sophie! Dit helpt echt. Ik had geen idee dat de marges zo verschilde. Ik denk dat ik het zelf inkopen toch een kans ga geven! 💪

Gebruiker: JorisW
29 oktober 2023
Sophie, kun je ook iets zeggen over retourzendingen? Is dat ingewikkelder met dropshipping?

Expert: SophieBiz
29 oktober 2023
Goede vraag, Joris! Retourzendingen kunnen inderdaad lastiger zijn met dropshipping. Aangezien je geen voorraad hebt, moet je vaak de klant terug laten sturen naar de leverancier. Dat kan verwarrend zijn. Bij zelf inkopen heb je meer controle over retouren, en je kunt het product meteen opnieuw verkopen.

Gebruiker: NielsB
29 oktober 2023
Maar dropshipping klinkt ook wel chill, want je hoeft je geen zorgen te maken over opslag en inpakken, toch? 🤔

Gebruiker: EmmaT
29 oktober 2023
Ja, dat is het voordeel. Maar aan de andere kant is je winst wel minder. Hé, wat is je plan, Niels? Ga je dropshipping doen?

Gebruiker: NielsB
29 oktober 2023
Ik tig nog aan het twijfelen. Misschien een beetje van beiden? Een paar producten zelf inkopen en ook wat dropshipping? 🤷‍♂️

Gebruiker: MikeM
30 oktober 2023
Dat is een slimme aanpak, Niels! Zo kun je ontdekken wat voor jou het beste werkt zonder te veel risico te nemen in het begin.

Gebruiker: SaraR
30 oktober 2023
Ik ben gestart met een dropshipping model en heb nu geleerd dat klantcommunicatie heel belangrijk is. Mensen willen duidelijkheid over verzending en retouren. Houd daar rekening mee!

Gebruiker: LindaK
30 oktober 2023
Goede tip, Sara! Klanttevredenheid is key. Hoe heb jij dat aangepakt? Heb je templates voor mails en zo?

Gebruiker: SaraR
30 oktober 2023
Ja, ik heb wat templates gemaakt voor verschillende situaties. Het helpt enorm! Dus als iemand vragen heeft over verzending of retouren, kan ik snel reageren. 👍

Gebruiker: MarkJ89
30 oktober 2023
Wow, dit was superhelpful, iedereen! Ik ga alles nog eens goed doorlezen en dan een plan maken. Thanks! 🙌

SophieBiz
30 oktober 2023
Graag gedaan, iedereen! Blijf vragen stellen. Succes met jullie webshops! 🚀

Lees het volledige bericht hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Tottenham: Son Heung-min zegt vaarwel in Newcastle-vriendschappelijk duel in Seoul Gebruiker: VoetbalFan88 Hey allemaal! Heeft iemand meer informatie over het afscheid van Son Heung-min tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Newcastle in Seoul? Expert: VoetbalNerd3000 *Hey VoetbalFan88! Ja, zeker! Son Heung-min heeft een grote rol gespeeld bij Tottenham Hotspur en zijn afscheid was echt een speciaal moment. Tijdens de vriendschappelijke wedstrijd in Seoul, die op 22 juli 2023 plaatsvond, nam hij officieel afscheid van de fans. Het was een emotioneel moment, vooral omdat de wedstrijd in zijn thuisland Zuid-Korea werd gehouden. Son is al jaren een echte held voor Tottenham en zijn bijdrage aan het team was enorm. Hij heeft talloze doelpunten gescoord en veel assists gegeven. Zijn snelheid en techniek maken hem tot een van de beste aanvallers ter wereld. Veel fans waren in tranen toen hij het veld verliet, en het was mooi om te zien hoe de supporters hem eerden met spandoeken en gezangen. De wedstrijd zelf eindigde in een 2-2 gelijkspel, maar het belangrijkste was misschien wel dat Son in de 70e minuut werd gewisseld. Bij zijn wissel gaf hij zijn shirt aan een jong fan, wat de emotionele connectie met zijn supporters benadrukte. Het was niet alleen een afscheid van het veld, maar ook van een tijdperk voor zowel Son als Tottenham. Zijn toekomst is nu even onduidelijk, maar zijn bijdrage zal niet vergeten worden.* Reacties: Gebruiker: Kreeftje98 Wow, dat klinkt echt speciaal! Had hij nog een toespraak ofzo? Gebruiker: PikachuPower Ja, hij sprak iets tijdens de ceremonie voor de wedstrijd. Hij bedankte iedereen en zei dat hij de liefde van de fans nooit zal vergeten. Echt mooi! Gebruiker: VoetbalFan88 Dank voor het uitgebreide antwoord! Het klinkt echt mooi. Wat denken jullie dat zijn volgende stap zal zijn? Gebruiker: TottenhamLover Ik hoop dat hij naar een grotere club gaat, maar ik vind het ook belangrijk dat hij gelukkig is. Hij verdient het! Gebruiker: Nijntje90 Hij zou zeker in de Premier League moeten blijven, denk ik. Maar ik kan me ook voorstellen dat hij teruggaat naar Zuid-Korea om daar te spelen. Dat zou best fijn zijn voor zijn fans daar! Gebruiker: TaktiekWizard Ja, dat zou een optie kunnen zijn. Maar ik denk dat hij het ook leuk vindt om in Europa te blijven. Er zijn zoveel clubs geïnteresseerd in hem. Misschien wel een uitdaging aangaan in de Bundesliga? Gebruiker: OudeVaandeldrager Gek om te denken dat hij weggaat na alles wat hij voor Tottenham heeft gedaan. Hij heeft ons door veel moeilijke tijden heen geholpen. Mijn favoriete doelpunt van hem was die tegen Man City, wat een knal! Gebruiker: VoetbalFan88 Inderdaad, dat was episch! Prachtige herinneringen aan die goal. Maar denk je dat hij ook echt weggaat of blijft hij voor nog een seizoen? Gebruiker: Voetbaltijger89 Dat is de grote vraag! Als hij naar een andere club gaat, hoop ik dat het om een goede reden is. Hij is een geweldige speler, dat verliezen is echt een klap voor ons. Gebruiker: TaktiekWizard Als hij gaat, zal Tottenham goed moeten kijken hoe ze hem kunnen vervangen. Hij is echt uniek! Maar we hebben altijd onze herinneringen, en dat speelt ook mee. Laten we hopen dat hij nog een paar mooie jaren voor zich heeft, waar dat ook mag zijn! De discussie gaat verder, met fans die hun hoop en ideeën delen over Son Heung-min en de toekomst van Tottenham. Een emotioneel onderwerp dat iedereen raakt! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is een part01 error en hoe kan ik het oplossen? DennisRar: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn bestanden. Ik probeer iets te branden, maar krijg steeds een part01 error. Wat is dat precies en hoe kan ik dat oplossen? Iemand ideeën? ExpertJeroen: Hoi DennisRar, dat is een goede vraag! Een part01 error betekent meestal dat er iets mis is met het gebrande bestand of dat het aan de schijf ligt waarop je probeert te branden. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je bestandsstructuur niet klopt of dat je schijf beschadigd is. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer je bestanden: Zorg ervoor dat je alle benodigde bestanden hebt. Soms missen er files of zijn ze niet correct gedownload. Nieuwe schijf: Probeer een andere schijf te gebruiken. Als je die error steeds weer krijgt, kan het zijn dat de schijf defect is. Brandsoftware: Soms ligt het aan de software die je gebruikt. Probeer een andere brandprogramma zoals ImgBurn of CDBurnerXP. Update drivers: Zorg ervoor dat je brander en je computer up-to-date zijn. Soms helpt het om je drivers bij te werken. Bestandsgrootte: Kijk ook naar de grootte van het bestand dat je probeert te branden. Sommige schijven hebben een limiet. Hopelijk helpt dit je verder! Laat maar weten hoe het gaat. Jasmine92: Thanks voor je tips, Jeroen! Ik had dit probleem laatst ook en dat nieuwe brandprogramma hielp echt! Knutselking: Heey, ik heb ook nog wat: je kan proberen om de bestanden te splitsen, als ze te groot zijn. Dan kun je ze per stuk branden. Dat werkt soms beter. GroteKees: Klopt, Knutselking! En als je een .iso bestand hebt, kun je dat ook gewoon uitpakken. Soms werkt dat beter dan branden. DennisRar: Thanks, iedereen. Ik ga die dingen proberen. Jeroen, ik dacht dat als ik bestanden uitpak, dat het ook fout zou kunnen gaan? Of niet? ExpertJeroen: Goede vraag, DennisRar! Uitpakken kan inderdaad soms wat extra moeite kosten, maar meestal lukt het gewoon. Zorg ervoor dat je een goede uitpaksoftware gebruikt, zoals WinRAR of 7-Zip. Die zijn meestal wat betrouwbaarder. LennyMusic: Heeft iemand hier meegemaakt dat ze echt niets konden branden? Ik kreeg een part02 error, wat betekent dat überhaupt? Knutselking: Ja, LennyMusic! Een part02 error kan vaak zeggen dat het bestand al eerder in delen is gebrand, maar dat het opnieuw niet goed gaat. Check gewoon of je iets dubbel probeert te branden. Jasmine92: Klopt, ik had dat ook een keer. Wat ik gedaan heb, is gewoon alles opnieuw gedownload en toen ging het prima. DennisRar: Bedankt voor alle reacties! Ik ga het nu echt proberen, hopelijk geen errors meer. En als het fout gaat, hear ik het snel weer van jullie! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom gaan mijn downloads zo langzaam en hoe los ik het op? Gebruiker123: Hey allemaal, ik download vaak dingen via torrent en Popcorn Time, maar mijn downloads gaan echt super langzaam. Ik snap er niks van! Hebben jullie tips om dit op te lossen? Alvast bedankt! ExpertTorrenter: Hey Gebruiker123! Goed dat je het vraagt. Langzame downloads kunnen verschillende oorzaken hebben. Hier zijn een aantal dingen die je kunt proberen om het op te lossen: Controleer je internetverbinding: Soms ligt het gewoon aan je internet. Zorg ervoor dat je wifi sterk is of gebruik een kabel als dat kan. Probeer ook andere apparaten in je huis niet tegelijk te laten downloaden of streamen. Zorg voor genoeg seeders: Als een torrent weinig seeders heeft, dan krijg je simpelweg niet veel snelheid. Kijk of er een andere versie van de torrent is met meer seeders. Hoe meer mensen het bestand hebben en delen, hoe beter! Poorten openzetten: Sommige torrents werken beter met open poorten. Dit gaat een beetje technischer, maar in je torrentclient kun je vaak poorten instellen. Als je daar niet uitkomt, zijn er verschillende tutorials online. Beperk downloads/uploads: Als je veel tegelijk downloadt of uploadt, kan dat je snelheid vertragen. Probeer één of twee torrents tegelijk te laten lopen. VPN gebruiken: Soms kunnen je internetprovider of netwerkbeperkingen je downloadsnelheid beïnvloeden. Een VPN kan hierbij helpen. Hierdoor kun je anoniemer internetten en soms gaat de snelheid omhoog. Hopelijk helpen deze tips! Als je nog vragen hebt, laat maar horen. Blijegroep: Thanks voor de tips, ExpertTorrenter! Ik ga meteen mijn internetverbinding checken. Downloadmaster: Zo’n VPN klinkt wel interessant… Maar zijn er ook gratis opties? Of is dat niet zo veilig? ExpertTorrenter: Goede vraag, Downloadmaster! Ja, er zijn gratis VPN’s, maar pas op! Vaak zijn ze minder veilig en kunnen ze je gegevens zelfs verkopen. Als je serieus torrent, zou ik voor een betaalde optie gaan. Maar je kunt het proberen met een gratis VPN om te zien of het een verschil maakt. Torrenteer: Ik merkte dat ik meer seeders vond door naar andere sites te kijken. Soms zijn onbekendere torrents echt sneller! SaraV: Huh, ik had nooit nagedacht over die poorten. Dat ga ik ook uitproberen! Bedankt, ExpertTorrenter! GamerGiel: Soms helpt het ook gewoon om je computer opnieuw op te starten. Vaak zit er iets vast ofzo en gaat het dan veel beter. Downloadmaster: Ik ben toch niet zo technisch aangelegd. Kun je die poorten ook gewoon laten staan? Of moet je echt wat veranderen? ExpertTorrenter: Haha, ik snap je! Je kunt meestal gewoon je client gebruiken zonder die poorten, maar als je snelheid echt een probleem blijft, kan het goed zijn om het een keer te proberen. Er zijn zoals gezegd veel tutorials die het stap voor stap uitleggen. Blijegroep: Ik ga de tips zeker proberen! Dank jullie allemaal! Torrenteer: Laat ons weten hoe het gaat, Blijegroep! Altijd leuk om meer te leren van elkaars ervaringen! Gebruiker123: Super bedankt allemaal! Ik ga aan de slag met de tips en hopelijk worden die downloads veel sneller! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Janwil heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...