Billy the Kid Posted August 14 Content Count: 40 Reputation: 7 Achievement Points: 598 Days Won: 1 Joined: 08/13/24 Status: Offline Last Seen: 19 hours ago Device: Android Share Posted August 14 Ik ben Billy the Kid Loop al zo'n 40 jaar mee op het Usenet, heb op diverse Fora's gezeten door de jaren heen Het was een gaan en komen van Site's. Nu heb ikzelf een Discord kanaal waar ik me lekker vermaak met zo'n kleine 45 leden. Verder ben ik gek van Films en Muziek, en uiteraard mijn Discord kanaal. Hoop dat ik hier leuke dingen voorbij zie komen en een leuke tijd te hebben . Groetjes Billy the Kid 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 7 40 1
Content-manage Eater Posted August 14 Content Count: 271 Reputation: 29 Achievement Points: 6481 Days Won: 9 Joined: 08/31/18 Status: Online Last Seen: Just now Device: Windows Content-manage Share Posted August 14 Ik weet niet hoe het komt....maar die naam komt zo bekend voor. Moet er maar even goed voor gaan zitten 😉 Eater 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 29 271 9
Mafketel Posted August 15 Content Count: 157 Reputation: 80 Achievement Points: 2714 Days Won: 21 Joined: 10/29/22 Status: Offline Last Seen: Yesterday at 11:01 AM Device: Android Share Posted August 15 Welkom cowboy, In deze saloon is het aangenaam vertoeven.. Goede whiskey, mooie automatische piano en op het podium de beste danseressen op het web.. Mocht je nog met vragen zitten aarzel dan niet om die te stellen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 80 157 21
grandma Posted August 15 Content Count: 246 Reputation: 590 Achievement Points: 4865 Days Won: 18 Joined: 07/27/22 Status: Offline Last Seen: 30 minutes ago Age: 123 Device: Windows Share Posted August 15 Welkom, veel plezier en dat je veel kennis op mag doen en delen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 590 246 18
wildbunch Posted August 20 Content Count: 37 Reputation: 16 Achievement Points: 1333 Days Won: 0 Joined: 08/21/21 Status: Offline Last Seen: September 8 Age: 70 Device: Macintosh Share Posted August 20 He, Billy the Kid. Ook leuk om jou hier te zien. Gr. wildbunch. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options... 16 37
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Recommended Posts