Spring naar bijdragen

Virtual SCSI driver not detected


Gast ria1324117163

Aanbevolen reactie

hey,

Als ik de nieuwste versie van Daemon tools download en installeer, gaat er nog niks mis. Hij vraagt om de pc opnieuw op te starten, en dit doe ik dan ook. Maar als de pc nu opnieuw opgestart is krijg ik de volgende melding:

Virtual SCSI driver not detected

Ik kan daemon tools dus niet gebruiken omdat, als ik steeds daemon tools aanklik, deze melding krijg.

Een oudere versie van daemon tools kan ik wel gebruiken, omdat ik hier niet de pc opnieuw hoef op te starten. Maar met deze oudere versie kan ik geen .img file openen, alleen .iso en nog een paar.

Kunnen jullie me helpen?

Gr Jpee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

nee, ik krijg niet dezelfde foutmelding maar alcohol 120% werkt ook niet.

Ik heb al eens gegoogled met \"Virtual SCSI driver not detected\" . Je krijgt dan veel zoekresultaten, maar het zijn vooral duitse sites en mijn duits is niet zo heel goed. Het enigste wat ik begrijp is dat je een of andere driver moet instaleren voor de virtuele dvd drive.

Jpee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb dus hetzelfde probleem en weet ook niet hoe ik een nieuwe driver moet instaleren kan iemand ff mailen naar me??? leonwitte@gmail.com

hartstikke bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...