Spring naar bijdragen

blocklist ????


Gast ice

Aanbevolen reactie

Gast koetikoeti

Hallo, ik ben nieuw in de downloadwereld en sommige dingen snap ik niet precies. Als ik op een torrentsite klik waar ik eerder gewoon op kon ......... krijg ik nu het bericht dat met mijn ip-adres ik die site niet mag bezoeken. Ik ben op mijn werk even de regels gaan lezen en daar staat bij dat je door de site op een blocklist bent gezet?? Weet iemand wat ik hier aan kan doen of hoe dat kan en of ik het op kan heffen. .....................................HELP

Alvast bedankt

doei doei Koetikoeti

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast koetikoeti

Ja, ik moest me inschrijven. Het is zo\'n torrentsite. We zijn op vakantie geweest en ik heb er niet bij stil gestaan dat dat ook kan. Ik kan niet eens meer op die site komen. Weet iemand of er een oplossing voor is??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...