Spring naar bijdragen

Vraagje Bittorrent


Gast lolo

Aanbevolen reactie

Goedemiddag,

Ik heb met dank aan jullie heldere handleiding Bittornado geinstalleerd. Na veel lezen en proberen is me al veel duidelijk. Een ding snap ik echter nog niet. Als ik mijn computer uitzet en dus een download onderbreek, waar wordt die dan opgeslagen? Tot nu toe ben ik mijn onderbroken downloads kwijt en kan ik dus steeds weer opnieuw beginnen. Ik snap er geen hout van. Wellicht weet iemand hier hoe dit werkt?

Groetjes Jen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Welke client gebruik je?

Bij de meeste clients werkt het als je het bestand op dezelfde plaats laat opslaan als dat je de eerste keer hebt gedaan (voor de onderbreking)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Tijn, dank voor je reactie. Maar per toeval ben ik erachter gekomen waar ze opgeslagen worden. Ik kan nu dus gewoon verder met afgebroken downloads!!

Groeten Jennifer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik Heb Daar Helemaal Geen Last Van

In Dit Forum Heb Ik Het Filetje Er Bij GeStopt

Bittorrent 4.0.2 Die Heb Ik Er Zelf Ook Op Staan

Groet ToMiE:silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik Heb Daar Helemaal Geen Last Van

In Dit Forum Heb Ik Het Filetje Er Bij GeStopt

Bittorrent 4.0.2 Die Heb Ik Er Zelf Ook Op Staan

Groet ToMiE:silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...