Spring naar bijdragen

Kan Iemand Mij Helpen?


Gast IceCube

Aanbevolen reactie

Ik heb een paar vragen. :)

ik heb net een nieuwe dvd +/- brander gekocht met lightscribe

1.welke moet ik hebben voor games en welke voor films (dvd - of +)

2.Wat houd lightscribe in

3.Wat voor brand progamma bevelen jullie aan (ik gebruik nu nero smart smart)

4.hoe zet ik spellen op een dvdtje (dus welk formaat) zelf gebruik ik geen swap magic ik heb hem omgebouwg het enige wat ik er van weet is dat als er een game op start er infinity 0.38 ofzow staat <als je het precies moet weten moet je het ff zeggen<

Alvast bedankt

m.v.g. IceCube :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Hoi ik zal zo duidelijk mogelijk je vragen proberen te beantwoorden.

1. maakt niet zoveel uit, zelf gebruik ik altijd +r. voor ps2 games moet je volgens mij wel -r gebruiken.

2. dat je een soort van plaatje op je cd kunt laseren (speciale cds zijn dan wel vereist!)

3.nero is prima programma eveneens is alcohol 120% ook aan te raden, deze kun je downloaden onder de button 'downloads' links in het menu

4. je bedoelt voor de ps2? daar heb ik niet zo'n verstand van  :(

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ok bedankt alvast =] nu alleen nog:

4.hoe zet ik spellen op een dvdtje (dus welk formaat) zelf gebruik ik geen swap magic ik heb hem omgebouwg het enige wat ik er van weet is dat als er een game op start er infinity 0.38 ofzow staat <als je het precies moet weten moet je het ff zeggen<

B.t.w. waar koop jij je dvds? opp het internet? zoja welke site? O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hey ik heb ook een lightscribe dvd brander en net als wat yvon zei je heb speciale dvd en cd voor nodig

let wel op ze zijn nog duur ;)

ik bestel ze meestal op www.ddvd.nl

je kunt het beste met nero branden dan als je je software van je brander heb geinstalleerd krijg je bij nero een speciale lightscribe functie ;)

hoe je de spellen op dvd zet

ja dat ligt eraan in welk formaat je t spel download

is het een image brand je em als een image zijn het losse bestanden die je niet opo de pc kan openen dan moet je het branden als data dvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

ok ty =] ik heb mijn spellen in iso formaat kun je miss een klein guidetje schrijfen waar in staat wat ik moet doen ?

want ik word hier een beetje gek van  :buck:

eerst gooide ik het gwoon op een dvd-

nu bern ik onderhand als 6 dvdtje kwijt :S kun je ene volidige kleine guide schrijfen?

mvg icecube

btw ik heb infinty 2.38 uit me hooft :S en myn andere spellen zijn op + gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

bedoel je het branden van de dvd ?

dan moet je hier ff kijkje nemen

http://www.duken.nl/content/view/28/24/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

okee komt ie met nero dan hé.

1 pak je nero burning room (Dan krijg je dat vierkante blokje met new compulatie weg halen).

2 Ga naar boven naar record klik daarop dan zie je staan image branden.klik daarop.

3 Pak je iso file en open het.

4 Zet je brandsnelheid op 4

5 Branden maar.

O ja vergeet er geen dvd in te doen natuurlijk hahahah.

nou suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

dat hangt in de eerste plaats af van wat je brander ondersteunt en ten tweede moet je wel die met de beste kwaliteit nemen, ik denk dat de +dvd's de beste zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...