Spring naar bijdragen

maken mp3 cd zonder pauzes tussen tracks


marco75

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

ik heb 3 DVD rips van live concerten. Deze bestaan ieder uit zo'n uit 24 mp3's. Nu wil ik een mp3 cd maken, maar als ik dat doe dan lopen de nummers per concert niet achter elkaar meer door, er zit pauze tussen de nummers.

Nu kan ik er natuurlijk wel 1 grote mp3 van maken en deze dan weer splitten, zodat ik wel kan switchen. Het liefts wil ik gewoon dat de mp3's behouden blijven zodat ik op de mp3 speler in de auto ook nog kan blijven zien welk nummer nu speelt.

Weet iemand daar iets voor??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Hallo Marco,

Als je over Nero beschikt, kun je als je een cd gaat branden aanvinken dat je geen pauzes wilt tussen de tracks. Je behoudt dan wel je tracks maar zonder die vervelende 2 sec stilte ertussen!!

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

OK bedankt, maar dat wist ik al. Die mogelijkheid heb je echter alleen als je een audio CD wil branden. Ik wil een mp3 cd, zodat ik dus meer kwijt kan op een CD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

maar als je een mp3 cd brand dan heb je er geen 2 seconde pauze ofzo tussen. Hij gaat gewoon door naar het volgende nummertje. De enige pauze die je zal horen is aan het eind/begin van een nummertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb het ook bij een CD van Tiesto. Het gaat om een mix cd die normaal in een keer door moet lopen. Op de PC gebeurt dat ook, maar brand ik er een mp3cd van dan heb ik dus pauzes tussen de nummers.

Per nummer wordt er ook netjes meegegeven welk nummer en artiest het is die in de mix zit.

Ik kan natuurlijk wel de files mergen zodat het 1 grote file wordt en deze dan "verknippen" zodat ik wel door kan naar een stukje verder, maar bij de concerten die ik heb is dat niet fijn. Ook hier zitten de tags eraan die aangeven welk nummer bezig is. Dat wil ik eigenlijk houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...