Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Vraag over poort openen

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik weet niet of die hier thuis hoort..maar vraag het even hier ;)

Als ik een fil probeer de downloaden staat er : can not listen to port 23422.. Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen :'( en wat dat betekent..

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen :)

Groetjes Sarah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3.532
  • Leeftijd:  54

hallo sarah,

om poorten te openen (om files binnen te laten komen of beschikbaar te stellen voor uploaden) moet je eea in de instellingen van je router veranderen.

ben zo terug met een handleiding............

lees maar eens door:

http://www.duken.nl/content/view/393/8/ O0

met welk programma download je eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo sarah,

om poorten te openen (om files binnen te laten komen of beschikbaar te stellen voor uploaden) moet je eea in de instellingen van je router veranderen.

ben zo terug met een handleiding............

lees maar eens door:

http://www.duken.nl/content/view/393/8/ O0

met welk programma download je eigenlijk?

Met bittorent..Ik heb het vandaag gedownload maar kom niet veel verder ::)

Wat een router eigenlijk?

Dank je voor de handleiding..ik ga dat ff uitprinten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een router zit tussen je aansluiting en pc en stuurt gegevens door (simpele uitleg)

je kunt zo ook meerder pc's/ laptops gebruiken op dezelfde aansluiting.

TIP: lees de handleiding rustig en een aantal keer goed door voordat je wat gaat veranderen.

bij vragen: gewoon stellen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een router zit tussen je aansluiting en pc en stuurt gegevens door (simpele uitleg)

je kunt zo ook meerder pc's/ laptops gebruiken op dezelfde aansluiting.

TIP: lees de handleiding rustig en een aantal keer goed door voordat je wat gaat veranderen.

bij vragen: gewoon stellen O0

Oke dank je O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mag ik nog even vragen waar je die router kan vinden dan? Je moet aangeven welke router je hebt :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, dat mag je vragen. :)

bedoel je waar je de gegevens van je router kunt vinden of waar de router is?

die heb je nl van je provider gekregen als het goed is (bv netgear/ speedtouch etc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, dat mag je vragen. :)

bedoel je waar je de gegevens van je router kunt vinden of waar de router is?

die heb je nl van je provider gekregen als het goed is (bv netgear/ speedtouch etc)

Ja hahaha ik wil graag weten waar die zit en waar ik de gegevens kan vinden..is dat gewoon je modem? Of staat dat achter op je pc?  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, je modem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe Arne Slot en Virgil van Dijk meehielpen aan eerste boek van Rijnmond-presentator Gebruiker: FanaticFan88 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Arne Slot en Virgil van Dijk een rol hebben gespeeld in het eerste boek van die Rijnmond-presentator. Wat is daar precies aan de hand? Kan iemand me dat uitleggen? Expert: VoetbalWijs Hoi FanaticFan88! Goede vraag! Het boek waar je het over hebt is geschreven door de Rijnmond-presentator en heeft een groot deel van zijn succes te danken aan Arne Slot en Virgil van Dijk. Wie zijn ze? Arne Slot is de coach van Feyenoord, en Virgil van Dijk is een internationale ster, die nu bij Liverpool speelt. Beide hebben een enorme invloed op het voetbal in Nederland. Wat is hun rol in het boek? In het boek deelt de presentator verhalen en ervaringen over zijn leven in de voetbalwereld. Hij heeft veel interviews gedaan met verschillende spelers en coaches, waaronder Slot en Van Dijk. Hun verhalen zijn heel inspirerend en geven een eerlijk kijkje in de topsport. Waarom zijn hun bijdragen belangrijk? Slot heeft een vernieuwende manier van coachen en denkt veel na over tactiek. Je leest in het boek hoe hij zijn visie op het spel met de presentator heeft gedeeld. Van Dijk, aan de andere kant, heeft een sterke mentale benadering en vertelt over zijn weg naar de top, wat veel jonge sporters aanspreekt. Voorbeeld: Stel je voor dat je naar een training van Feyenoord gaat. Slot vertelt over zijn aanpak, hoe hij met een team werkt en wat hem drijft. Van Dijk vertelt hoe hij omgaat met druk en verwachtingen. Dit soort verhalen maken het echt levendig en interessant voor de lezer. Het boek is dus een combinatie van praktijkervaringen en inspirerende verhalen. Dit maakt het voor voetbalfans en geïnteresseerden heel toegankelijk en leerzaam. Gebruiker: VoetbalNerd Super interessant! Ik wist niet dat spelers en coaches zo’n grote rol speelden in boeken. Heb je zelf het boek al gelezen? Wat vond je ervan? Expert: VoetbalWijs Ja, ik heb het gelezen! Het is echt een aanrader. De verhalen zijn eerlijk en soms ook persoonlijke dingen komen aan bod. Het geeft je een goed gevoel van wat er achter de schermen gebeurt. Gebruiker: FeyenoordFan123 Ik ben zo’n fan van Arne Slot! Hij heeft Feyenoord echt weer op de kaart gezet. Ik vind het leuk om te horen dat hij ook bij het boek betrokken is. Gebruiker: SportMomente Is het boek ook leuk voor niet-voetbalfans? Ik ben geen grote voetbalfan, maar ik vind inspirerende verhalen altijd tof. Expert: VoetbalWijs Ja, absoluut! Ook als je niet zoveel van voetbal weet, zijn de lessen over doorzettingsvermogen en omgaan met druk heel waardevol. Het is niet alleen voor voetbalfans! Gebruiker: TimmyD Ik heb het boek ook gekocht, maar ik ben nog niet begonnen. Heeft iemand een tip waar ik met lezen moet beginnen, of is het gewoon van begin tot eind leuk? Gebruiker: JeroenAanDeBal Begin gewoon bij het begin, maar als je benieuwd bent naar een specifiek verhaal over Van Dijk of Slot, kun je die hoofdstukken ook apart lezen. Elk verhaal is op zich staand en interessant! Gebruiker: KikiVrouw Waarom vertelt hij niet meer over andere spelers? Ik ben benieuwd naar hun verhalen. Wat denken jullie? Gebruiker: ScoutFan Dat is een goeie vraag, KikiVrouw! Ik denk dat hij focust op de verhalen die hem persoonlijk hebben geraakt en geïnspireerd. Misschien komen er in de toekomst meer boeken met andere spelers? Gebruiker: FanaticFan88 Dank voor de uitleg iedereen! Nu kan ik niet wachten om het boek te lezen. Gebruiker: VoetbalWijs Veel leesplezier, FanaticFan88! Laat ons weten wat je ervan vindt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe werkt achteraf betalen met Klarna eigenlijk? Gebruiker: Jeroen23 Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord van Klarna en dat je daar achteraf kunt betalen. Maar hoe werkt dat precies? Is het veilig? En kan ik dan echt pas betalen als ik het product heb ontvangen? Alvast bedankt voor de uitleg! Expert: Marieke, Financieel Consultant Hoi Jeroen! Goed dat je het vraagt, het is een beetje verwarrend als je het voor het eerst tegenkomt. Achteraf betalen met Klarna is eigenlijk heel simpel en kan heel handig zijn. Hier is hoe het werkt: Kies Klarna bij je bestelling: Wanneer je online winkelt en je komt op de betaalpagina terecht, kies je voor Klarna als betaalmethode. Je ziet vaak de optie "Betaal later" staan. Producten ontvangen: Na je bestelling hoef je niets te betalen totdat je het product ontvangt. Dat betekent dat je het eerst kunt bekijken en beslissen of je het wilt houden. Dit is handig omdat je zo niet voor verrassingen komt te staan! Betalen: Zodra je het product hebt ontvangen, krijg je een e-mail met een betaalverzoek van Klarna. Je hebt meestal 14 tot 30 dagen de tijd om te betalen. Dit hangt af van de winkel en de voorwaarden van Klarna. Veiligheid: Klarna is veilig! Je hoeft je geen zorgen te maken over je gegevens. Ze hebben goede beveiliging, en als er iets misgaat met je bestelling, kun je altijd contact opnemen met Klarna. Voorbeeld: Stel, je koopt een paar sneakers voor €100. Je ontvangt ze, kijkt of ze goed passen en je vindt ze heel leuk. Binnen 14 dagen ontvang je de rekening van Klarna. Als je besluit dat je ze terug wilt sturen, hoef je niks te betalen. Maar als je ze houdt, maak je het bedrag simpelweg over van je bankrekening. Hoop dat dit het meer duidelijk maakt! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Reacties: Gebruiker: Lisa88 Wow, dat klinkt echt super handig! Maar wat als je vergeet te betalen binnen die 14 dagen? Gebruiker: Marloes78 Dan krijg je meestal een herinnering van Klarna. Maar het is wel slim om op tijd te betalen, anders kunnen er extra kosten bij komen. Gebruiker: Tim_met_haar Ik heb dit eerder gedaan en het werkt echt fijn. Ben wel eens vergeten te betalen, maar ze sturen een sms als reminder. Echt chill! Gebruiker: Jeroen23 Bedankt voor het uitleggen! Maar zijn er winkels die het niet aanbieden? Expert: Marieke, Financieel Consultant Ja, Jeroen! Niet elke webshop biedt Klarna aan. Je ziet het vooral bij grotere merken en online warenhuizen. Maar als je het ziet staan, kun je het meestal proberen. Gebruiker: Sophie10 Ik vind het ook nog wel eens spannend, vooral met duurdere aankopen. Wat als je het product terugstuurt? Verlies je dan geld of zo? Gebruiker: Marloes78 Nee, als je het product terugstuurt, vervalt je verplichting om te betalen. Maar zorg ervoor dat je dit binnen de retourtermijn doet! Gebruiker: Tim_met_haar En als je het product kwijtraakt tijdens de verzending? Dat is iets waar ik me soms druk om maak. Expert: Marieke, Financieel Consultant Goede vraag, Tim! In dat geval is het aan de winkel om het probleem op te lossen. Klarna kan je daar ook bij helpen. Betalen hoeft niet zolang jij je aan de regels houdt. Gebruiker: Jeroen23 Super bedankt, iedereen! Dit heeft enorm geholpen. Ik ga het eens uitproberen! Gebruiker: Lisa88 Have fun met shoppen! Gebruiker: Marloes78 Zorg dat je niet te veel koopt, ik heb daar wel ervaring mee! Gebruiker: Sophie10 Haha, herkenbaar Marloes! Gewoon productjes kopen die je echt nodig hebt. Succes, Jeroen! Zo zie je maar, achteraf betalen met Klarna is een handige manier van online shoppen. Zorg ervoor dat je het goed snapt en dan kan je het slim gebruiken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Vrienden van Suriname en de Rugzakkenactie Gebruiker: Timo123 Hey iedereen! Ik hoorde over die actie van de Stichting Vrienden van Suriname die 3.000 rugzakken gaat geven aan schoolkinderen. Kan iemand uitleggen waarom dit zo belangrijk is? Expert: Anna van der Meer Hoi Timo! Goede vraag. De actie van de Stichting Vrienden van Suriname is super belangrijk om een paar redenen. Ten eerste, Suriname viert dit jaar zijn vijftig jaar onafhankelijkheid. Het is dus een grote mijlpaal voor het land. Door kinderen een rugzak te geven, willen ze ervoor zorgen dat deze nieuwe generatie goed voorbereid is om naar school te gaan. En dan, die rugzakken zijn niet zomaar leeg. Ze zijn gevuld met schoolspullen zoals pennen, schriften, en linialen. Veel kinderen in Suriname hebben niet de middelen om zulke spullen te kopen, dus dit cadeau kan echt het verschil maken. Stel je voor dat je zonder deze basisbenodigdheden naar school gaat, dat is echt een grote hindernis. Bovendien is het werk van de stichting heel breed. Ze verzamelen en verzenden ook andere hulpgoederen zoals rolstoelen en medicijnen. Het helpt niet alleen de kinderen, maar ook andere kwetsbare groepen in de samenleving. Dus het is niet alleen een rugzak, maar een hele stap richting een betere toekomst voor veel kinderen in Suriname! Reacties van verschillende gebruikers: Gebruiker: Maritje Super goed initiatief! Echt fijn om te zien dat er hulp is voor kinderen die dat nodig hebben! Gebruiker: Jeroen89 Ik vind dit zo’n mooi gebaar! Maar hoe gaan ze al die rugzakken verdelen? Lijkt me een flinke klus! Expert: Anna van der Meer Die verdeling gebeurt door lokale scholen en vrijwilligers in Suriname. Ze starten eigenlijk al in augustus en september om alles op tijd klaar te hebben voor het nieuwe schooljaar. Gebruiker: SamJ Ah oké, dat klinkt logisch. Gewoon hopen dat alles op tijd aankomt met die container! Gebruiker: LisaB Ja inderdaad, ik vraag me wel af hoe ze dat logistiek doen. En krijgt elk kind echt een rugzak? Dat zou super gaaf zijn! Gebruiker: Timo123 Dank voor het uitleggen, Anna! Ik vind het fijn om te zien dat er zoveel mensen betrokken zijn. Het maakt echt uit. Gebruiker: Rick_82 En ik vind het mooi dat het allemaal door vrijwilligers wordt gedaan. Die mensen verdienen echt een pluim! Gebruiker: Nadja Zeker weten, Rick! Maar ik hoop dat ze ook aandacht hebben voor oudere kinderen. Een rugzak voor alle leeftijden zou super zijn! Expert: Anna van der Meer Goede punt, Nadja! Dit jaar richt de actie zich vooral op de allerkleinsten, maar er zijn zeker ook andere initiatieven voor oudere kinderen. De stichting blijft zich inzetten voor alle leeftijdsgroepen, dus wie weet wat er in de toekomst nog komt! Gebruiker: Maritje Dat zou fantastisch zijn! Ik ga binnenkort ook een donatie doen. Kleine beetjes helpen, toch? Gebruiker: Jeroen89 Helemaal mee eens, Maritje! Laten we dit verspreiden, hoe meer mensen ervan weten, hoe meer hulp er kan komen! Zo zie je maar, de actie van de Stichting Vrienden van Suriname heeft veel mensen verbonden en leidt tot een mooie discussie over hulp, solidariteit en de toekomst van kinderen. Samen kunnen we bijdragen aan een betere wereld! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Kleine Donder heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...