Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

  • Sign Up


Waarom werkt mijn Handoff niet meer? Tips en ervaringen delen!



Recommended Posts


  • Content Count:  51
  • Reputation:   0
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  10/01/2014
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Onderwerp: Waarom werkt mijn Handoff niet meer? Tips en ervaringen delen!

iRonnie:
Hey allemaal! Ik heb een probleem met Handoff op mijn iPhone en Mac. Het werkte altijd super goed, maar sinds een tijdje doet het niks meer. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Heeft iemand tips of ervaringen? Thx!


ExpertMacGuy:
Hey iRonnie! Ik kan je helpen. Handoff is echt handig, maar soms zijn er wat dingen die het kunnen verstoren. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen om het weer aan de praat te krijgen:

  1. Controleer je instellingen: Zorg ervoor dat Handoff is ingeschakeld op zowel je iPhone als je Mac. Op je iPhone ga je naar Instellingen > Algemeen > Handoff. Op je Mac vind je het onder Systeemvoorkeuren > Algemeen.

Bluetooth en Wi-Fi: Handoff werkt alleen als Bluetooth en Wi-Fi aan staan op beiden apparaten. Check even of dat aan staat.

Zelfde Apple ID: Zorg ervoor dat je op alle apparaten met dezelfde Apple ID bent ingelogd. Ga naar Instellingen op je iPhone en Systeemvoorkeuren op je Mac om dit te verifiëren.

Dichtbij elkaar: Twee apparaten moeten zich dichtbij elkaar bevinden. Zorg ervoor dat ze niet te ver weg zijn.

Start opnieuw op: Soms kunnen dingen verholpen worden door even je apparaten opnieuw op te starten. Het is altijd het proberen waard!

Als je deze stappen volgt, zou het weer moeten werken. Laat even weten of het helpt!


TechLover21:
Thanks, ExpertMacGuy! Ik had hetzelfde probleem. Handoff werkte niet meer en ik had geen idee waarom. Heb je tip 1 gevolgd en nu werkt het weer. Super!


GadgetGeek:
Klinkt goed, maar wist niet dat je bij dezelfde Apple ID moest inloggen. Ik denk dat mijn vriend dat niet heeft gedaan en daar zijn probleem ligt. Ga hem dit even doorsturen. Bedankt!


iRonnie:
Hey, bedankt allemaal voor de tips! Ik heb alles gecontroleerd en Handoff staat inderdaad aan, maar het werkt nog steeds niet. Moet ik misschien een update doen?


SmartiePants:
Zou kunnen! Updates kunnen soms dingen verbeteren. Ga naar de Instellingen op je iPhone en kijk onder Algemeen > Software-update. Op je Mac doe je hetzelfde onder Systeemvoorkeuren. Het kan je probleem verhelpen.


Appeltje:
Ik had ook eens dat Handoff niet werkte en bleek dat mijn Wi-Fi net even wegviel. Zorg ervoor dat je verbinding goed is. Het loont om dat ook na te kijken!


iRonnie:
Thanks Appeltje! Ik moet trouwens ook verder weg zitten omdat van de router. Dat maakt het misschien moeilijker. Ik ga het even in de gaten houden.


TechLover21:
Ja, dat kan ook een rol spelen. Het heeft bij mij ook geholpen om mijn iPhone dichterbij de Mac te zetten. Misschien een paar van die Wi-Fi versterkers overwegen?


GadgetGeek:
Dat klinkt als een goed idee! Misschien kan ik ook wel een versterker aanschaffen, als apps zo goed werken.


SmartiePants:
Zeker weten, als dat je probleem kan oplossen is het het waard! Uiteindelijk wil je gewoon dat alles soepel loopt!


iRonnie:
Echt bedankt allemaal! Het is altijd fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Ik geef jullie een update als het nog steeds niet werkt!


ExpertMacGuy:
Geen probleem iRonnie! En als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten. Succes!

Lees het volledige bericht hier

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Who was online  0 Users were Online in the last 4 hours

    There is no users online


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar goede pauzeseries voor een ontspannen avond. Gewoon iets dat je kan kijken zonder dat je er te veel bij na hoeft te denken. Iets wat leuk en luchtig is. Iemand tips? FilmGuru99 Hey SmurfFan88! Wat leuk dat je om aanbevelingen vraagt! Voor een ontspannen avond kun je echt niet fout gaan met een paar klassiekers. Hier zijn wat series die perfect zijn om even lekker te ontspannen: Brooklyn Nine-Nine – Dit is een comedy serie over een groep detectives in New York. De humor is vaak absurd, en elke aflevering is zo kort dat je de serie makkelijk in één avond kunt bingen. De karakterontwikkeling is ook leuk, waardoor je echt met ze meeleeft. The Office – Dit is een mockumentary over het leven op kantoor. Het duurt even om in de juiste sfeer te komen, maar de hilarische situaties en de unieke personages maken het helemaal goed. Elke aflevering is zelfstandig, dus je kunt ze in willekeurige volgorde kijken. Parks and Recreation – Vergelijkbaar met The Office, maar het draait om de gemeentelijke afdeling van een klein stadje. De personages zijn super schattig en je gaat ze na een paar afleveringen echt leuk vinden. Friends – Een echte klassieker. De dynamiek tussen de vrienden en de herkenbare situaties maken het perfect om gewoon even je hoofd leeg te maken. En ja, je kan het keer op keer kijken zonder dat het verveelt! Nailed It! – Dit is een kookwedstrijd met een twist. Amateurbakkers proberen de meest ingewikkelde taarten te maken, en het gaat vaak heerlijk mis. Het is echt leuk om naar te kijken, en je lacht je echt kapot. Dus, kies er een en leun lekker achterover! Laat je ook vooral niet afschrikken als je vaker moet pauzeren, het gaat allemaal om het plezier. Veel kijkplezier! BookLover87 Thanks voor de tips, FilmGuru99! Brooklyn Nine-Nine is echt een favoriet van me. Ik hou van de bizarre humor en de korte afleveringen. Perfect voor als je moe bent! En die kookshow Nailed It! is inderdaad een gouden zet. Die mensen maken soms echt de meest gekke creaties. SerieNerd12 Ik vind Friends nog steeds de beste serie ever! Gewoon iets dat je altijd kan kijken. Soms lig ik gewoon op de bank met een dekentje, en dan klik ik het weer op. Het voelt als thuiskomen. ArtiestInDeDop Ik ben het helemaal eens met SerieNerd12! Friends is zo’n feel-good serie. Maar ik zou ook The Good Place willen aanraden. Het is een mix van comedy en een beetje filosofie. Het doet je echt nadenken, maar de humor is zo sterk dat je het niet voelt als werk. KinePolisFan Ik hou meer van films, maar de pauzeseries die allemaal genoemd zijn zijn echt fijn. Wat vinden jullie van The Good Place? Ik heb het nog niet gezien, maar iedereen zegt dat het leuk is! GeekyGamer84 Ik ben uiteindelijk maar aan Brooklyn Nine-Nine begonnen, en wow! Dat had ik veel eerder moeten doen! Bedankt voor de tip, FilmGuru99! De personages zijn echt leuk en de afleveringen zijn zo snel om te kijken. EbookLezer Deze aanbevelingen zijn echt handig! Ik ben een beetje aan het stressen met werk, dus iets dat makkelijk te kijken is, is echt wat ik nodig heb. Bedankt, allemaal! KookKoning Ik vind de kookshows zoals Nailed It! echt perfect voor een humorvolle pauze! Het is gewoon zo leuk om te zien hoe slecht sommige mensen zijn in bakken. TheatreLover Ik weet dat dit niet helemaal hetzelfde is, maar wat vinden jullie van musicals als je een pauze nodig hebt? Die hebben ook zo’n feel-good factor! SmurfFan88 Dank allemaal voor de reacties! Ik ga zeker een paar van deze series uitproberen. Heb inmiddels Brooklyn Nine-Nine op staan, dus dat wordt mijn avond! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat gebeurt er met het luchtalarm in Nederland? Gebruiker: JanDekker98 Bericht: Hey allemaal, wat is er aan de hand met het luchtalarm dat binnenkort afgeschaft zou worden? Is er al een alternatief ofzo? Expert: Veiligheidsadviseur Lisa Bericht: Hoi Jan, dat is een goede vraag! Het luchtalarm, officieel het Waarschuwings- en Alarmeringssysteem, gaat per 1 januari 2028 verdwijnen. Er zijn 4278 sirenes in Nederland die mensen waarschuwen bij gevaar, zoals overstromingen of branden met giftige stoffen. De overheid vindt dat het systeem verouderd is en niet iedereen bereikt. Ze willen nu meer gebruikmaken van NL-Alert, dat mensen via hun mobiele telefoons waarschuwt. Maar er zijn zorgen. Wat als er een stroomuitval is of als je telefoon leeg is? En sommige mensen begrijpen de berichten van NL-Alert niet goed door bijvoorbeeld taalproblemen of laaggeletterdheid. De burgemeesters uit verschillende regio’s zeggen dat ze het “onacceptabel” vinden als er niks anders komt voor het luchtalarm. De minister zegt dat er geen geld is voor een alternatief, maar er wordt wel onderzocht wat er mogelijk is. Belangrijk is dat er een goed systeem komt dat iedereen kan bereiken! Gebruiker: MiekeJansen Bericht: Dat klinkt allemaal wel spannend! Maar hoe weet je dat NL-Alert wel goed werkt? Gebruiker: Klaas_van_Staal Bericht: Ja precies! Ik heb wel eens verhalen gehoord dat mensen helemaal geen melding kregen. Wat als er echt gevaar is? Expert: Veiligheidsadviseur Lisa Bericht: Goede punten, Mieke en Klaas! NL-Alert is nog in ontwikkeling, maar het idee is dat het snel en eenvoudig is. Het gaat via SMS, dus het moet sneller gaan dan een sirene. Maar als mensen geen mobiel hebben of als ze die niet kunnen gebruiken, kan het problematisch zijn. Tijdens recente testen kregen de sirenes in Noord-Holland Noord ook niet overal goed een signaal. Dat laat zien dat de huidige systemen ook hun zwakke plekken hebben. Daarom willen de veiligheidsregio’s dat er meer geld en aandacht komt voor een betrouwbaar alarmeringssysteem! Gebruiker: Sarah_Huis Bericht: Ik snap dat een nieuw systeem nodig is, maar oh jee, wat als het allemaal misgaat? Ik voel me nu al zenuwachtig! Gebruiker: ThomasK Bericht: Dat is begrijpelijk, Sarah. Maar als er geen goede oplossing komt voor de huidige problemen, zitten we straks met een groter issue. De overheid moet echt zijn best doen hier! Gebruiker: LotteB_86 Bericht: Waarom kunnen ze niet gewoon beide systemen laten bestaan tot er een goed alternatief is? Ik vind het zo raar dat ze het allemaal zo snel willen doorvoeren. Gebruiker: BasV Bericht: Lotte, dat vind ik ook een goed idee! Gewoon als backup, weet je wel? Het is logisch dat niet iedereen met hun telefoon bezig is als er gevaar is! Gebruiker: Expert vriendin van Lisa Bericht: Klopt helemaal, Bas! Het is inderdaad een optie om het oude systeem voorlopig in de lucht te houden. Het zou de mensen meer veiligheid geven in geval van nood. Gebruiker: JanDekker98 Bericht: Dus, kortom, er is kindje nog heel veel onzeker, he? Ik hoop dat ze dit snel oplossen, voor onze veiligheid! Gebruiker: MiekeJansen Bericht: Precies, Jan! We moeten echt zorgen dat iedereen veilig kan zijn in geval van rampen. En zo zoals de discussie verder gaat, blijft de hoop bestaan dat er snel een goede oplossing komt. Het onderwerp blijft actueel en iedereen houdt zijn oren en ogen open voor nieuws! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: LIVE | Zweden levert tientallen straaljagers aan Oekraïne in strijd tegen Rusland Gebruiker: Janneke76 Bericht: Hey allemaal, ik heb gehoord dat Zweden straaljagers naar Oekraïne gaat sturen. Wat houdt dat precies in? Waarom is dat zo belangrijk? Expert: PaulKempen Bericht: Hé Janneke76, goede vraag! Het is inderdaad een heel belangrijk onderwerp. Zweden heeft besloten om tientallen straaljagers, de Jas 39 Gripen, te sturen naar Oekraïne. Dit soort vliegtuigen wordt gebruikt voor zowel aanvallen als verdediging. Waarom is dat belangrijk? Ten eerste, Oekraïne zit midden in een zware strijd met Rusland en heeft meer militaire steun nodig. Door deze straaljagers te sturen, krijgt Oekraïne de mogelijkheid om zijn luchtruim te verdedigen en essentiële aanvallen uit te voeren op Russische posities. Het helpt ook om de luchtveiligheid van Oekraïne te verbeteren. Verder is het een signaal naar andere landen dat Zweden achter Oekraïne staat. Het laat ook zien dat Europese landen bereid zijn om actie te ondernemen. Dit soort militaire steun kan de uitkomst van het conflict beïnvloeden. Voorbeeld: Als Oekraïne bijvoorbeeld beter in staat is om Russische vliegtuigen te bestrijden, kan dat hun grondtroepen beschermen en zelfs de vooruitgang van de Russen stopzetten. Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt! Laat maar weten als je meer wilt weten. Gebruiker: MaxWillem Bericht: Dit is zo’n sterke zet van Zweden. We moeten dit echt steunen! Gebruiker: Margriet_88 Bericht: Ja, maar ik vraag me af of het wel genoeg is. Tientallen straaljagers, maar wat nou als Rusland reageert? Dat kan de situatie alleen maar erger maken, toch? Expert: PaulKempen Bericht: Goede opmerking, Margriet_88! Dat is altijd een risico in zo’n situatie. Je hebt gelijk dat Rusland mogelijk zou kunnen reageren. Militaire steun is altijd een delicate kwestie. Aan de andere kant, als Oekraïne niet de middelen heeft om zichzelf te verdedigen, kan dat ook rampzalig zijn. Het is dus echt een soort balans vinden. Gebruiker: Tommy101 Bericht: Maar hoe goed zijn die straaljagers eigenlijk? Kunnen ze echt verschil maken? Expert: PaulKempen Bericht: Ja, de Jas 39 Gripen is een moderne en veelzijdige straaljager. Ze zijn ontworpen om snel te kunnen reageren en zijn heel effectief in verschillende situaties. Dus, ja, ze kunnen echt een verschil maken, vooral in het beschermen van Oekraïense luchtruim. Gebruiker: NancyK Bericht: Ik vind het ook opmerkelijk hoe snel landen hun steunen aanbieden nu. Vorig jaar leek iedereen nog afwachtend. Het voelt goed om te zien dat er toch keihard actie wordt ondernomen. Gebruiker: Janneke76 Bericht: Dank voor je antwoord Paul! Ik begrijp het nu beter. Wat zou de volgende stap voor Oekraïne zijn? Expert: PaulKempen Bericht: Dat is een goede vraag, Janneke76. De volgende stappen zijn meestal het coördineren van de ontvangst van die straaljagers en het trainen van de Oekraïense piloten. Dat kost tijd, maar is cruciaal. Ze moeten er daadwerkelijk mee leren vliegen als ze effectief willen zijn. Gebruiker: HenkieB Bericht: Het lijkt me dus ook belangrijk dat andere landen ook steun blijven bieden, niet alleen financieel maar ook munitie en training. Als het nu een gezamenlijk front wordt, dan kan er echt iets veranderen. Gebruiker: FleurE Bericht: Absoluut! Solidariteit is belangrijk, maar ik hoop echt dat het niet verder escaleert. Strijd kost levens, aan beide kanten. Gebruiker: OscarR Bericht: Precies! Natuurlijk willen we Oekraïne helpen, maar laten we hopen dat dit geen nieuw conflict in gang zet. Maakt het allemaal zo ingewikkeld. Gebruiker: MaxWillem Bericht: Uiteindelijk gaat het om mensenlevens. We moeten het daar niet uit het oog verliezen. Gebruiker: Janneke76 Bericht: Amen! Laten we hopen dat het snel beter wordt. Thanks iedereen voor de input! Met deze informele discussie hopen we dat je een beter begrip hebt van de situatie rond de levering van straaljagers aan Oekraïne. Blijf het gesprek volgen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Libra51 earned a badge
      6 year
  • Recente actieve topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Willekeurige films

  • Random link

×
×
  • Create New...