Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Vastgelopen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  189
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

als ik die video wil starten in dat TEMP ofzo moet er dan ook vdr. in de bestandsnaam zitten

P.S sorry dat het wat laat is maar ik had computer straf  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 110
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3.532
  • Leeftijd:  55

geen probleem man ;D

eeehm, even denken en kijken. ben zo terug

ja dit vdr bestand (hulpbestand wat de naam heeft van de film en die je hebt gemaakt in stap 5 volgens de handleiding) vul je in bij videosource O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar dat .vdr bestand kan hij niet laden omdat hij daar niet omvraagt hij moet avi enzo hebben

of moet er nog wat achter dat .vdr :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je moet 'm zelf opzoeken (.vdr bestand) daar waar je 'm opgeslagen hebt:

4i4lg7a.jpg

dus op browse (1) klikken en zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okeej maar als ik het .vdr bestand open komt er dit te staan

ikweethetnietuw8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en je hebt stap 5 van de handleiding exact gevolgd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik heb spiderman.avi geopend en toen weer opgeslagen als spiderman.vdr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.047
  • Leeftijd:  58

Hoi.

Mag ik er tussen door wat vragen als het mag :redface:

IK heb dit allemaal mee gelezen maar 1 ding snap ik even niet.

Je zegt zover ik lees dat je dus met virtualdub de ondertiteling eronder ziet als je het bewerkt met virtualdub toch.

gamefreak je zegt ik heb hem toen stop gezet waarom laat je het niet helemaal doorgaan totdat hij dan klaar is?

Als hij dan helemaal klaar en je de film die je dus met onderiteling hebt voorzien omzet met divxtodvd programma.

Die zet hem dan weer om in de VTS bestandje's die je vervolgens met nero brand.

Je hoeft dan toch de tmpgenec niet te gebuiken.

Want dan moet je dus eerst je geluid eruit halen en de hele rate plan nog meer.

Dus waarom dan zo moeilijk doen als het eigenlijk makkelijk kan?

Dit wilde ik alleen maar even weten  :)

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hem wel helemaal laten afspelen maar ik zet hem soms op stop want dan kon de output zien

en waar moet ik dat div dinges dan weghalen

maar dat div zet het in VTS maar zit de ondertiteling er dan ook bij als je um dan gaat branden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat Yvon hier zegt lijkt mij een hele goede oplossing, want ik kom er ook even niet meer uit.

je zegt dat je stap 5 exact hebt gedaan zoals de handleiding aangeeft, dan zou er een vdr bestand gemaakt moeten zijn di in tmpeg ingeladen kan worden.

ik denk dat hier iets fout is gegaan, maar het veel tijd en moeite kosten om dat zo op te lossen.

ik raad je dus ook aan om het advis van Yvon op te volgen.

gewoon de avi met ondertiteling die je hebt overgehouden na het virtualdub proces omzetten met avi2dvd of convertx2dvd (opvolger van avi2dvd).

dit gaat een stuk sneller en je krijgt een goed resultaat  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

om antwoord te gevn op je vraag.

ja de film wordt omgezet in vts bestanden maar met de ondertiteling erbij, want die heb je erin gezet met virtualdub.

ik zoek de link even voor je op van avi2dvd enz, ben zo terug

convertx2dvd:http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,22/Itemid,69/

avi2dvd:http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Encoders-Converter-DIVX-Related/Avi2Dvd.shtml

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okeej maar waar moet ik dan die div downloaden

en neemt hij dan gelijk de ondertiteling mee dat ik het dan kan branden samen met de ondertiteling

P.S bij virtueldub worden de letters in het output scherm geel aangegeven

is dat de orginele kleur die hij dan ook op de tv laat zien of verandert het nog naar de kleur wit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, dan blijven ze geel

deze had je ergens in het voortraject kunnen veranderen maar laat dat nu eerst maar zo O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okeej en ik had in een ander bericht gelezen over avi2dvd

meot ik dat ok gebruiken om mijn ondertiteling in de film toe te passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee.

kijk je hebt dus nu neem ik aan je film met de ondertiteling eronder zo niet doe dit eerst even helemaal.

heb je de film met de ondertiteling zet je het met dit programma op dvd

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=43990

De film met ondertiteling doe je hierin laat hem helemaal uitlopen als hij dan klaar is maak je nero open en dan brand je hem.

( de film die je virtualdub hebt bewerkt daar maak je bv even een aparte map voor of je zet hem in dezelde map met de film zonder ondertiteling maakt niet uit zolang je maar weet waar je je film met ondertiteling hebt neergezet)..

Ik weet zeker dat dit je gaat lukken zo doe ik het ook altijd.

suc6.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okeej en kan ik eerst ook zien of de ondertiteling er wel echt bij zit

als ik hem dan met nero brand , want dan doe ik hem in de dvd en zit er ging ondertiteling bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi.

Als je het dus omzet met http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=43990

zie je ondertiteling er gelijk onder ja.

En de film die je dus daarmee hebt omgezet brand nero gelijk je ondertiteling mee

Kijk die film die je hebt omgezet met je ondertiteling zeg maar die word omgezet in VTS daar zit je ondertiteling gelijkmatig zeg maar onder verdeeld dus zeg maar erin gebakken.

Dus brand nero dat helemaal met je ondertiteling en al op de dvd .

Probeer het maar je zal zien dat het goed komt.

yvon

Zeg eens eerlijk heb je de film wel voorzien van ondertiteling of is je dat nog een raadsel want als dat het geval is kan ik je wel stap voor stap helpen hoor.

IK vraag dit omdat ik zo het vermoeden heb dat je dat van de ondertiteling en virtualdub nog niet helemaal snapt.

Je moet eerste de ondertiteling vast in de film zetten voor dat je divxtodvd gebruikt,anders brand nero hem zonder de ondertiteling.

Snap je het niet gewoon zeggen hoor wij zijn ook zo begonnnen en niet denken wat zullen ze denken want zo doen wij niet dus wees eerlijk snap je dat van virtualdub??

Zo niet hier de uitleg hier over hoe het echt moet.

http://members.home.nl/2frank.kim/ondertitels%20vastzetten.htm

Divx en avi is zo goed als het zelfde

suc6 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okeej ik wil dat best downloaden maar ik kan het natuurlijk ook volgens het stappen plan

maar dan kom niet verder bij stap 4 geloof ik want dan moet je dat textsub filter overplaatsen ofzo

en ik weet niet waar je die kunt vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

ik begrijp uit je verhaal dat je de film dus nog niet ondertiteld hebt omdat je (nog) geen tekstfilter hebt?

je hebt wel virtualdub, het ondertitelingsbestand (SRT) en de film (AVI)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en ik weet niet waar als ik dat textsub filter weg kan halen

bij het stappen plan zeggen ze bij VobSub maar ik kan um daar niet vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, gaan we het anders doen:

ga naar www.divxstart.com

kies de optie "downloads"

klik op subtitling plugin for virtual dub

download deze

pak 'm uit en zet hem in de map plugins van virtualdub

nu kun je bij video-->filter-->load-->add het filter van averly lee selecteren en op OK klikken

nu kun je het SRT bestand (ondertitel) opzoeken en inladen

weer op OK klikken en in virtualdub is nu de ondertiteling geactiveerd voor je film

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat heb ik toen al een keer gedaan nmaar dat werkt wel maar dan kan ik de lettertype niet veranderen als ik die doe ik wil het eigenlijk volgens het stappenplan wat anders raak ik helemaal in de war de eene zegt dit dan weer dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, maar wees wel duidelijk in wat je precies wilt en wat je al gedaan hebt.

dat maakt het voor ons ook een stuk gemakkelijker O0

tekstsub (vobsub) kun je hier vinden:

http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okeej ik zal kijken

en ik zal straks of morgen wel laten zien met een afbeelding of het gelukt of niet gelukt is dat textsub filter bij VID

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi.

Even voor de duidelijkheid is wel zo handig.

Je hebt alleen dit nodig voor je film te bewerken.

A virtualdub

B plugin voor averlee( dus de plugin om de ondertiteling erin te doen).zet in je plugin map

C Plugin voor lowmotion ( om de film dus goed om te laten zetten).zet in je plugin map

D Divxtodvd Om je film die je hebt omgezet erin te doen om het als een dvd file te kunnen branden

E Nero om je dvd te branden.

Je hebt dus niet nodig let op.

A vobsub

B tmpeg.

Ende hele rate plan nog meer je moet alleen dat downloaden wat ik dus helemaal hier boven heb geschreven.

Je haatl zoveel dingen door mekaar dat ik me dus voor kan stellen dat je er geen eind aan meer weet.

Vergeet nu toch eens de vobsub en de tmpeg want dat is iet heel anders.

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: De Geheimen van "Avengers: Doomsday" Gebruiker: Superfan21 Hey allemaal! Ik heb gelezen dat er nog verrassingen zijn met de personages in de nieuwe Avengers film. Kan iemand me vertellen wie er nog meer kunnen verschijnen? En waarom zijn ze zo geheimzinnig met de namen? Expert: FilmGuru92 Hey Superfan21! Geweldig dat je geïnteresseerd bent in "Avengers: Doomsday"! Zoals je misschien al hebt gezien, heeft Alan Cumming het echt spannend gemaakt met zijn uitspraken. Hij zei dat er nog steeds niet-officiële personages zijn waarvan we niks weten. Dit is iets wat Marvel vaak doet. Ze houden details geheim om de verrassing voor het publiek intact te houden. Bijvoorbeeld, als ze je nu vertellen dat Spider-Man of Doctor Strange terugkomt, zou dat de spanning een beetje wegnemen. Hetzelfde geldt voor personages als Wolverine of Scarlet Witch — iedereen hoopt dat ze terugkomen, maar we weten het nog niet zeker. Wanneer films een enorme cast hebben, zoals deze Marvel-film, gebruiken ze soms nep-namen in scripts om de echte identiteit van personages te beschermen. Dit is gewoon om te zorgen dat niemand die details lekt voordat de film uitkomt. Denk aan het als een soort geheimhouding! Dus ja, we kunnen nog veel verrassingen verwachten. Overal zijn geruchten, maar dat maakt het allemaal nog spannender, toch? Desondanks maakt het de hype rond de film alleen maar groter! Gebruiker: MarvelFanatic99 Wow, dat is echt interessant! Dus dat betekent dat we misschien nog een paar grote namen gaan zien? Dat maakt me nog nieuwsgieriger! Gebruiker: GeekyGamer88 Precies! En ik hoop echt dat we Deadpool zien. Het zou zo cool zijn om hem in de Avengers te zien! Maar ik ben ook een beetje bang dat het te druk wordt met zoveel personages. Gebruiker: SilverSurferFan @GeekyGamer88 Ja, ik begrijp je. Soms kan het een beetje overweldigend zijn. Maar Marvel heeft dat eerder gedaan en het werkte vaak goed. Ze hebben gekke manieren om al die personages een rol te geven. Het zou ook grappig kunnen zijn! Gebruiker: MovieBuff24 Zou het niet awesome zijn als ze Doctor Strange en Wanda samen in een scène hebben? Ik bedoel, ze hebben zo’n interessante relatie! Kan niet wachten om te zien hoe dat uitpakt! Gebruiker: RandomDude22 Ik vind het ook leuk dat Alan Cumming iets zegt over de werkdruk bij eerdere films. Het lijkt erop dat deze nieuwe film veel beter is voor de acteurs. Wat denken jullie dat er anders is nu? Gebruiker: CinemaNerd45 @RandomDude22 Dat is een goed punt! Mensen hebben vaak een idee dat het allemaal glitter en glamour is, maar de werkelijke omstandigheden kunnen heel anders zijn. Het is tof om te horen dat ze deze keer beter met elkaar omgaan! Gebruiker: Superfan21 Bedankt voor alle reacties! Ik waardeer het echt. Dit maakt me nog meer enthousiast voor de film! Heb ik ook gehoord dat Robert Downey Jr. iets gezegd heeft over influencers. Wat denken jullie daarvan? Gebruiker: FandomFan12 Haha, dat was een grappige opmerking van Downey! Hij heeft gelijk, volgens mij. Het gaat altijd om het verhaal en de acteurs, niet om invloedrijke mensen op sociale media. Gebruiker: MarvelLover83 Ja! Hoewel influencers ook hun eigen rol kunnen spelen in hoe films gepromoot worden. Maar ik ben het met Downey eens dat het niet hetzelfde is als echte acteerervaring. Gebruiker: RetroFan17 Heel veel leuke gesprekken hier! Ik kijk er echt naar uit om uit te vinden wie die geheime personages zijn. December kan niet snel genoeg komen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een vraagje over de privacy instellingen op mijn iPhone. Er zijn zoveel opties en ik weet niet waar ik moet beginnen. Hoe stel ik die privacy dingen makkelijk in? Iemand tips? Expert001: Hoi iRonnie! Geen zorgen, ik kan je helpen! Privacy instellingen kunnen inderdaad overweldigend zijn, maar het is makkelijker dan het lijkt. Ga naar Instellingen: Open je iPhone en zoek de app ‘Instellingen’. Dat is het icoontje met het tandwiel. Privacy: Scroll naar beneden en tik op ‘Privacy’. Hier vind je een overzicht van al je privacy-instellingen. Locatievoorzieningen: Een belangrijke is ‘Locatievoorzieningen’. Hier kun je instellen welke apps je locatie mogen gebruiken. Kies voor ‘Nooit’, ‘Tijdens gebruik’ of ‘Altijd’, afhankelijk van wat je comfortabel vindt. Als je bijv. een navigatie-app gebruikt, wil je die misschien altijd toestaan, maar een app die je locatie voor advertenties nodig heeft, kun je mogelijk beter op ‘Nooit’ zetten. Advertentietracking: Ga ook naar ‘Tracking’. Zet de optie voor ‘Sta Apps toe om te vragen je te volgen’ uit. Dit voorkomt dat apps je gegevens volgen voor advertenties. Camera en Microfoon: In het Privacy-menu vind je ook instellingen voor de camera en microfoon. Hier kun je per app bekijken of ze toegang hebben. Schakel toegang uit voor apps die je niet vertrouwt of die het niet nodig hebben. Wachtwoord en Houd het veilig: Vergeet ook niet om altijd je apparaat met een sterk wachtwoord of Face ID/Touch ID te beveiligen! En dat is het! Zorg dat je deze instellingen regelmatig checkt, vooral na updates of als je nieuwe apps downloadt. Als je nog vragen hebt, laat maar weten! Succes! AppleEva: Thanks, Expert001! Super handig die uitleg. Ik wist niet dat je zo makkelijk kon kijken welke apps wat gebruiken. Jasper87: Hey, ik heb een vraagje: als je een app delete, blijven de gegevens dan nog steeds bij Apple, of niet? Expert001: Goede vraag, Jasper87! Als je een app verwijdert, worden meestal ook de gegevens die die app heeft opgeslagen op je telefoon gewist. Maar sommige apps, zoals sociale media, slaan jouw gegevens op hun servers op. Dus als je die app weer downloadt, heb je vaak gewoon toegang tot je oude account en data. Altijd goed om dit even te checken in de privacy-instellingen van die specifieke app! Lisa99: Ik gebruik altijd mijn iPad en die privacy instellingen zijn helemaal anders, hoe zit dat? Expert001: Heey Lisa99! De privacy-instellingen op de iPad zijn eigenlijk hetzelfde als op de iPhone, dus je kunt gewoon dezelfde stappen volgen. Ze hebben dezelfde interface, dus je moet geen problemen hebben. Gewoon even controleren en je bent set! MikeD: Ik heb het idee dat sommige apps gewoon informatie pakken zonder dat ik het doorheb… Iemand die dat ook ervaart? iRonnie: Ja, MikeD, dat heb ik ook! Daarom ga ik nu echt beter opletten op die toestemming dingen. Met al die verhalen over data-verzameling… moet gewoon beter! Anouk24: Haha, ja! Soms krijg je een pop-up en je klikt gewoon ‘OK’ zonder na te denken. Nu ben ik inderdaad veel voorzichtiger. Bedankt voor de tips, allemaal! HenkiePenkie: Soms zie je ook apps die je nooit gebruikt dat ze nog toestemming hebben voor dingen. Dat is zo raar. Zorg dat je alles goed doorleest mensen! LoveApple: Ik vind die privacy dingen zo belangrijk. Alles is tegenwoordig digitaal. Waar moeten we met onze gegevens naartoe? Apple moet daar echt beter in worden, vind ik! Expert001: Zeker, LoveApple! Het is cruciaal om bewust te zijn van wat je deelt. Blijf ook altijd op de hoogte van updates van Apple. Ze passen soms hun privacy beleid aan, dus goed om dat in de gaten te houden! Als iemand meer vragen heeft, let me know! iRonnie: Thanks iedereen voor de reacties! Ik ga mijn instellingen gelijk even nakijken. Apprecastie!! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat gaat er gebeuren met Anis Hadj Moussa deze zomer? Gebruiker: RotterdamFan99 Hey, ik heb gehoord dat Anis Hadj Moussa misschien gaat vertrekken bij Feyenoord. Weet iemand wat de laatste roddels zijn? We gaan hem toch niet kwijt raken, toch? Expert: VoetbalNerd Hey RotterdamFan99! Goede vraag! Anis Hadj Moussa, onze rechtsbuiten, heeft inderdaad flinke interesse van andere clubs, zoals OSC Lille en Olympique Marseille. Hij heeft dit seizoen best goed gepresteerd, met acht goals en zes assists in de Eredivisie. Dat maakt hem natuurlijk een aantrekkelijke speler voor veel teams. Wat belangrijk is om te weten, is dat Feyenoord een hoge vraagprijs heeft. Ze willen rond de dertig miljoen euro voor hem. Dat is niet niks, en dat kan het moeilijk maken voor andere clubs om een deal te sluiten. Vooral omdat Marseille het financieel lastig heeft nu ze de Champions League mislopen. Dat zou zomaar kunnen betekenen dat ze zijn transfer moeilijk kunnen financieren. Daarnaast is het niet alleen Lille en Marseille die geïnteresseerd zijn; er zijn ook andere buitenlandse clubs die in de gaten houden wat er gebeurt. Maar als we hem willen houden, moet Feyenoord natuurlijk wel de juiste aanbieding doen. Het is een spannend seizoen voor ons, dus blijven volgen die ontwikkelingen! Reacties: Gebruiker: FeyenoordLover88 Ja, dat zou echt zonde zijn! Hij heeft zo’n impact op het team. Hopelijk blijft hij nog een jaar! Gebruiker: Sportgek123 Dertig miljoen is wel echt veel, hoor. Denk je dat een club dat echt gaat betalen? Zeker met de huidige crisis enzo. Gebruiker: VoetbalFreak Tja, ik weet het niet. Aan de andere kant, als je kijkt naar zijn prestaties, zou hij die prijs waard moeten zijn. Hij gebeurt zo veel in de wedstrijden. Hij heeft zoveel talent! Gebruiker: RotterdamFan99 Naar mijn mening moeten we hem gewoon houden. Hij is nog steeds jong en kan nog veel beter worden. Waarom verkopen? Gebruiker: DeZwarteHemel Je kan niet alles houden, helaas. Als hij echt weg wil en er komt een goede aanbieding, dan is het logisch voor de club om te verkopen. Het is business, hè. Gebruiker: FeyenoordLover88 Maar wat als hij dan straks de sterren van de hemel speelt bij een andere club? Dat kunnen we toch niet hebben! Gebruiker: Sportgek123 Maar aan de andere kant, dan krijgen we misschien wat extra budget om andere spelers te kopen? Het is tricky, maar het kan ook voordelen hebben… Gebruiker: VoetbalNerd Klopt, maar het is wel balanceren. Hopelijk kunnen we hem een tijdje behouden en hem laten groeien. Dat zou voor iedereen goed zijn! Gebruiker: RotterdamFan99 Ja, dat klinkt logisch. Hopelijk komt alles goed. Laten we hem maar blijven aanmoedigen zolang hij hier is! Gebruiker: DeZwarteHemel Inderdaad! We steunen onze jongens, wat er ook gebeurt. Rotterdam blijft hier! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• gwenbekkie1964 heeft zojuist een badge verdient
      10 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...