SwiszX Geplaatst Januari 5, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 Hallo,.,. Ik heb een Ps2 Spel gedownload en nu weet ik niet meer wat ik moet doen kan iemand me helpen :redface: Alvast bedankt ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Gast Dusszz Geplaatst Januari 5, 2007 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 wat voor bestand heb je gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
SwiszX Geplaatst Januari 5, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 5, 2007 ( SwiszX ) Ik heb een Spel Final Fantasy XII gedownload. Het zijn 67 RAR bestanden, 66 zijn "RAR" bestanden en 1 "SysteemInfo" bestand. En als ik ze open maak met WinRAR zijn het ISO. Bestanden. Ik heb al WinRAR en een Brand Programma "Sonic RecordNow ! Deluxe" en "DVD+R 16x" DVD's maar ik weet niet hoe ik verder kom :redface: :redface: Alvast Bedankt :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Gast Dusszz Geplaatst Januari 5, 2007 Delen Geplaatst Januari 5, 2007 als het goed is eindigen de rar bestandjes op r01, r02, r03 enz als je nu alleen de eerste uitpakt, maakt hij een map met daarin als het goed is 1 ISO bestand. nu open je sonic recordnow, en daar kies je voor de optie 'beeld branden' of 'image branden'. vervolgens kies je het iso bestand en kan de fik erin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
SwiszX Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2007 ( SwiszX ) Moet ik dat bij alle Bestanden doen? En dan alle ISO Bestanden uit die 66 RAR Bestanden plaatsen naar een Map ofzo en dan Branden of niet of is die 1ST RAR Bestanden met die ISO Bestand al genoeg om een hele spel van te maken?? :redface: :redface: Sorry... > NEWBIE < ...Sorry :redface: :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Gast Dusszz Geplaatst Januari 6, 2007 Delen Geplaatst Januari 6, 2007 hier kun je lezen hoe je al die rar bestandjes moet uitpakken ----> http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14523.0 vervolgens krijg je een image bestand. Nu open je je brandprogramma en ga je op zoek naar de functie 'brand image' o.i.d. Je kan dan dat ISO bestand selecteren en vervolgens gaan branden! succes! we horen het wel als je er niet uitkomt!!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
SwiszX Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2007 ( SwiszX ) Maar wat moet ik doen met die andere Bestanden ? Moet ik die ook Branden? Samen of alleen ? en als ik maar 1 ISO. Bestand Brand is het Spel dan ook conpleet ? :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Eagles Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 42 Delen Geplaatst Januari 6, 2007 even een vraag tussen door, heb je de ps2 omgebouwd ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
SwiszX Geplaatst Januari 6, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 6, 2007 ( SwiszX ) Ja ik heb mijn PS2 Omgebouwt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie