Spring naar bijdragen

2 bestanden 1 maken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hee

ik ff un vraagie kdenk dat jullie ut hier wel wete

ik heb de film dejavu gedownload ik rar bestanden

ik heb de bestanden uitgepakt en het schijnt dus te

zijn dat het in 2 delen staat het staat er zo :

DejaVuNLOndertitelA

DejaVuNLOndertitelB

het zijn avi bestanden kheb eerst ut ene deel in dvd bestand gezet toen het 2e deel wil ik ze branden met nero maar ken ik maar 1 tegelijk doen dus hoe krijg ik die bestanden bijelkaar zodat ik ze op un dvd ken zette..??

khoop dat jullie ut wete ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36
  • Reacties 43
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

volgens mij kan je met Nero (Burning Rom geloof ik) gewoon je beide delen samen branden (als het video_ts mappen zijn dan)..of heb ik ut niet goed  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

jah het zijn ook video-ts mappen allen hij pakt hem nie

dus wou ik probere om die bestanden bij elkaar te zette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

het zijn avi bestanden kheb eerst ut ene deel in dvd bestand gezet toen het 2e deel wil ik ze branden met nero maar ken ik maar 1 tegelijk doen dus hoe krijg ik die bestanden bijelkaar zodat ik ze op un dvd ken zette..??

en even later zeg je dat het VTS bestanden zijn???

als het avi bestanden zijn zul anders te werk moeten gaan. als het VTS bestanden zijn, allemaal in 1 map zetten en inladen in nero. vervolgens zet nero ze aan elkaar en branden maar O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hee michiel

dat lukt nie ik heb ut net geprobeert wat je zei

de bestanden staan in avi en als ik ze naar nero burning rom sleep dan geef tie aan dat ut niej kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

OK, het zijn dus AVI files (met ondertiteling toch?). O0

wat je dan moet doen is het volgende:

1) download virtualdub via www.divxstart.com

2) download divx2dvd via http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=43990

lees op de eerste site de handleiding goed door mbt virtualdub want je zult een aantal dingen moeten doen.

dan, nadat je het programma hebt geinstalleerd, de eerste film inladen en vervolgens de tweede.

Virtualdub zijn werk laten doen en wanneer deze klaar is, heb je 1 AVI film.

Deze laad je vervolgens in divx2dvd en die converteerd je AVI naar zgn VTS bestanden die je dvd speler kan lezen.

Als laatste laad je de map waar je VTS betsanden in staan in nero en kun je evt menu en hoofdstukken aanmaken.

Dan branden en klaar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

succes O0, en als je vragen hebt horen we het wel.

belangrijk is wel goed en rustig lezen, dat voorkomt een hoop problemen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb ut geprobeert maar virtualDub geeft een error als ik het video bestand er heen sleep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi Raymond,

Dan heb je niet helemaal goed gelezen hoor.

Je hoeft je film er niet heen te slepen namelijk.

Als je virtual dub opstart kun je met een soort browser je film zoeken en selecteren en wordt ie in virtual dub geladen.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

nee slepen deed ik ook nie maar ik start virtualDub op

en ik klik op file en dan open video dan klik ik op me film

en dan geeft tie un error kwee nie welke virtualDub jij heb :P

ik heb 1.5.10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

OK Raymond,

wanneer je virtualdub hebt gestart kies je voor file--> open video file--> en dan zoek je jouw avi

bestand op

2epoeg0.jpg

vervolgens nog een keer op file klikken--> append avi segment--> nu je 2e avi bestand

2m789d2.jpg

nu klik je op video-->compression-->divx mpeg4 low motion

486wi13.jpg

daarna klik je op save as avi en geef je de film een naam

nu begint virtualdub te werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

nou ksnap nie waarom die bij mij niet werkt als ik me file aanklik en

op openen druk dan geeft tie un error dit staat er dan

Couldn't locate decompressor for format 'XVID'(unknown)

VirtualDub requires Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as

those used by windows media player , are not suitable

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

OK, je mist codecs.

kijk even bij downloads in het limker menu en download het K-lite codecpack

http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,22/Itemid,69/

en deze ook:

http://www.xvidmovies.com/codec/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja ik heb ze gedownload en nu moet ik de codecs zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi Raymond,

Als het goed is staan de codecs nu in je computer. Je kunt dit nagaan door Vdub (virtual dub) even op te starten, je film er in laden en dan tot aan de stappen die je al had gedaan. Dus, het opslaan als avi. Bij video compression kun je nu DIVX selecteren in Vdub.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb het gedaan ik ben al een stapje verder :)

het eerste deel staat erin vervolgens wil ik het 2e deel

erin zetten append AVI segment maar dan krijg ik weer een error

en dan staat er

Cannot append segment ''C:\Documents and Settings\User\Mijn documenten\film dejavu\DejavuOndertitelB.avi'':

The audio streams have different sampling rates (20217.00000 vs. 20337.00000)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

en de 2 filmdelen horen wel bij elkaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

wat je kunt proberen is om zowel audio als video beide op "direct stream copy" te zettem.

kijken wat er dan gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

OK, feit is alleen wel dat deel A een andere audiostream heeft dan deel B.

daarom mijn vraag of ze wel bij elkaar horen.

iemand kan prima 2 bestanden deel A en B noemen, maar dan moeten ze wel hetzelfde zijn.

Ik ga even verder kijken hoe we dit op kunnen lossen. geef me even tijd O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Monkie

    Geplaatst

    Mooie analyse. $10 per maand (ik gebruik het professional plan) is natuurlijk een flinke prijs, maar dat is het me tot nu zeker waard.  Als dit echt een blijvertje wordt, dan stap ik over op een jaarlijkse betaling. Scheelt weer 10%. We zouden het natuurlijk ook wat breder kunnen trekken dan alleen zoekmachines. Zelf ben ik al een tijdje aan het kijken naar (open-source) privacy-vriendelijke alternatieven. Het begon een paar jaar geleden met e-mail. Outlook > Protonmail Youtube > Piped video (overstap mede door blokkeren van adblockers door Youtube) Safari > Orion browser (macOS, iPadOS & iOS)- Gebasseerd op Safari (WebKit). Zero telemetry. 1st party ads/trackers & 3rd party ads/trackers worden standaard geblokkeerd. Maps (Google / Apple) -  OpenStreetMap & Organic Maps (iOS).

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedenavond,   Ik wil graag de volgende vraagstellen, ik doe meestal bestanden downloaden via Spotlite, als ik een bestand hebt gevonden dan zie ik een link staan naar NZB index, NZB.cc, Binseach en Misterbin, allen op geen site staat het bestand om te downloaden. Doe ik iets verkeerd in deze, als server heb ik Usesnet xsnews.

    Drifter

    Geplaatst

    Altijd leuk om van anderen te horen wat de bereidheid is om ergens voor te betalen of steekt de gemiddelde Hollandse gewoonte om het liefst zoveel mogelijk gratis te krijgen de boventoon. Ik kon het even niet nalaten om een analyse te maken die een discussie wellicht wat aantrekkelijker maakt. Betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines: Een uitgebreide analyse In de moderne digitale wereld zijn zoekmachines een onmisbaar hulpmiddel geworden. Terwijl veel mensen zich wenden tot gratis zoekmachines zoals Google en Bing, is er een groeiende belangstelling voor privacy-vriendelijke alternatieven, waaronder betaalde zoekmachines als Kagi. Dit artikel onderzoekt de voordelen en nadelen van betaalde zoekmachines ten opzichte van veelgebruikte gratis opties, met een focus op privacy en gebruikservaring. Wat zijn betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines? Betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines zijn zoekmachines die hun gebruikers laten betalen voor een advertentievrije en privacygerichte zoekervaring. Ze zorgen ervoor dat gebruikersgegevens niet worden verkocht aan adverteerders en bieden vaak een schonere, minder verstoorde interface. Deze zoekmachines hebben als primaire doel om de privacy van hun gebruikers te beschermen en een betere kwaliteitsservice te bieden zonder afhankelijk te zijn van adverterende inkomstenbronnen. Voorbeelden van betaalde zoekmachines 1. **Kagi**: Kagi is een zoekmachine die speciaal is ontworpen voor gebruikers die waarde hechten aan hun privacy. Kagi belooft geen persoonlijke gegevens te verzamelen of te delen. Gebruikers betalen een maandelijkse vergoeding voor toegang tot de dienst, wat helpt om de kosten te dekken en de kwaliteit van de zoekresultaten te waarborgen. 2. **Neeva**: Neeva is een andere opkomende naam in de wereld van betaalde zoekmachines. Gelanceerd door voormalige Google-executives, biedt Neeva een advertentievrije zoekervaring en belooft het geen gebruikersgegevens te verkopen aan derden. Ook Neeva werkt op basis van een abonnementsmodel. 3. **Startpage Premium**: Hoewel de gratis versie van Startpage beschikbaar is, heeft deze zoekmachine ook een premium model waarin zij extra privacyfuncties biedt en advertenties volledig elimineert. Net zoals Kagi en Neeva, vraagt Startpage Premium een vergoeding voor de verbeterde dienstverlening. Voordelen van betaalde zoekmachines 1. **Privacybescherming**: Het grootste voordeel van betaalde zoekmachines is de bescherming van de privacy. Deze zoekmachines verzamelen geen persoonlijk identificeerbare informatie, waardoor gebruikers een hogere mate van anonimiteit hebben. 2. **Advertentievrije ervaring**: Doordat inkomsten worden gegenereerd door abonnementsgelden in plaats van advertenties, zijn betaalde zoekmachines meestal advertentievrij. Dit zorgt voor een schone en niet-opeisende zoekervaring. 3. **Ondersteuning van hoge kwaliteit zoekresultaten**: Betaalde zoekmachines kunnen meer middelen inzetten voor het verbeteren van de algoritmen en het kwalitatief toetsen van zoekresultaten omdat hun financiële model niet afhankelijk is van adverteerders. 4. **Gebrek aan filterbubbels**: Omdat zoekresultaten niet worden beïnvloed door gepersonaliseerde advertenties en gebruikersprofielen, bieden betaalde zoekmachines vaak een neutralere weergave van informatie, wat gebruikers helpt om een breed scala aan bronnen te raadplegen. Nadelen van betaalde zoekmachines 1. **Kosten**: Het meest voor de hand liggende nadeel is de daarbij betrokken kosten. Niet iedereen is bereid of in staat om te betalen voor een zoekmachine, vooral als ze gewend zijn aan gratis alternatieven. 2. **Beperkte functies**: Terwijl gratis zoekmachines zoals Google een breed scala aan geïntegreerde diensten en toepassingen bieden (zoals Gmail, Google Docs, enz.), hebben betaalde zoekmachines zich vaak beperkt tot alleen zoekfunctionaliteit. 3. **Kleinere gebruikersbasis**: Omdat niet zo veel mensen betaalde zoekmachines gebruiken, kan dit invloed hebben op features zoals real-time zoekvolumes, gepersonaliseerde resultaten op basis van algemene trends en soms een minder diepe indexering van het web. Gratis zoekmachines: Een vergelijking 1. **Google**: De meest gebruikte zoekmachine ter wereld biedt uitgebreide functies en integraties met andere Google diensten. Echter, Google verzamelt uitgebreide gebruikersgegevens voor advertentiedoeleinden, wat de privacy van gebruikers aanzienlijk kan inperken. 2. **Bing**: Van Microsoft, Bing biedt een vergelijkbaar model als Google en is gebaseerd op advertenties en gegevensverzameling voor het personaliseren van zoekresultaten en advertenties. 3. **Yahoo**: Ook een advertentie-gedreven krachtpatser, wat betekent dat het veel van dezelfde privacykwesties deelt als Google en Bing. 4. **DuckDuckGo**: Hoewel gratis, richt DuckDuckGo zich meer op privacy door geen gebruikersinformatie te verzamelen. Echter, om gratis te blijven, toont DuckDuckGo wel advertenties gebaseerd op de zoekwoorden (niet op gebruikersprofielen). Conclusie Betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines zoals Kagi en Neeva bieden een waardevol alternatief voor gebruikers die zich zorgen maken over hun privacy en die op zoek zijn naar een advertentievrije zoekervaring. Hoewel ze kosten met zich meebrengen en mogelijk minder geïntegreerde diensten bieden dan gratis alternatieven zoals Google en Bing, kunnen ze een neutrale en niet-verstorende zoekervaring bieden zonder de zorgen over gegevensverzameling en privacy-inbreuken. Het kiezen van de juiste zoekmachine hangt uiteindelijk af van de persoonlijke prioriteiten en waarden van de gebruiker.
  • Recente prestatie

    • The_Achouffe heeft zojuist een badge verdient
      Gaat meedoen
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...