snikkel Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/07 Status: Offline Actief: September 14, 2015 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Hallo allemaal wie kan mij helpen om poorten open te zetten in AVG 7.5 ik download met utorrent krijg het niet voor elkaar wel als ik firewall uitzet dan loopt alles op rolletjes en ben ik verbindbaar. Help............ :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 volgens mij heb je dan de poorten al open staan, maar zit het probleem in je firewall van je pc. deze moet je ook toestemming geven. lees dit eens: http://www.duken.nl/content/view/393/8/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
snikkel Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/07 Status: Offline Actief: September 14, 2015 Auteur Delen Geplaatst Januari 13, 2007 volgens mij ligt het probleem bij avg als ik daarvan de firewall uitzet gaat alles goed zet ik hem weer aan... niet verbindbaar.Ik weet alleen niet hoe ik in de firewall van AVG de poorten openzet heb alles al geprobeerd maar kom er niet uit. :'( HELP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 van AVG heb ik geen verstand, maar kun je niet het programma vanuit je taakbalk openen en je persoonlijke firewall configureren?:-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie