Spring naar bijdragen

te veel incomplete bestanden / Quikpar


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo , Ik heb een vraag ,

Ik ben sinds een paar dagen bezig om films en games te downloaden via nieuwsgroepen, ik ben dus zeg nog maar heel onervaren hierin  ;)

Nu weet ik wel hoe je NZB bestanden kunt vinden en vervolgens download ik deze via SABnzbd maar als deze klaar is heb ik telkens teveel incomplete bestanden waardoor ik via Quikpar te weinig blocks heb om al deze missende bestanden ( rar files ) te herstellen en dus ik het totale bestand niet kan unrarren. En dit is bij ieder bestand ( binarie) het geval. Dus weet iemand hier een oplossing voor of wat ik fout doe ? Mss ligt het wel aan de newsserver die ik gebruik ( @home ) maar dat weet ik dus niet want mijn download snelheid is wel ontzettend hoog. Hoop dat iemand me kan helpen  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

soms kan je bij de persoon waar je hem heb gedownload een request doen voor meer PAR files

die zouden je probleem op kunnen losen en anders raad ik je aan om een nieuwe andere download te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb van 1 film momenteel zoveel mogelijk bestanden die niet compleet waren opnieuw gedownload. Dit is dus ontzettend veel werk om 1 werkende film binnen te krijgen :( , maargoed nu mis ik dus nog 34 blocks zegt Quikpar , hoeveel PAR files zijn dit dan ??? en bij andere films die ik download mis ik meestal wel 300 tot 500 blocks maar weet dus niet hoeveel PAR files ik hiervoor nodig heb. Ik snap echt niets van die PAR files ondanks de vele handleidingen die ik doorgespit heb  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

een par file is dus een reparatie bestand

die open je met quickpar en hij gaat je rar bestanden controleren

heb je te weinig blocks dan mis je nog een par file waarschijnlijk

je kan bij de uploader van de film aanvraag doen voor extra par files

dit verschilt veel hoor

ik download wel eens een film hoef ik niet te repareren maat van me download dezelfde en die moet wel repareren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo herder,

zelf download ik op dezelfde manier als jij eveneens via @home.

feit is dat er ontzettend veel films aangeboden worden die niet compleet te krijgen zijn.

de film die jij hebt en wwarvan je nog 34 blocks moet hebben is een uitzondering. eeb tekort van 300-500 blocks is regelmaat.

met quickpar kom je een heel eind en het is het proberen waard, maar hetgeen wat heirvoor beschreven staat blijft.

wat ik doe is eveneens mijn advies: bestand verwijderen en op zoek gaan ner een andere film.

daarnaast moet je via de binnairies geen films downloaden die ouder zijn dan 3 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja dat ik tot die 34 blocks kwam was omdat ik weet hoe vaak dezelfde bestanden opnieuw gedownload heb op de hoop dat ik ze steeds completer zou binnen krijgen. Maar dit was zoveel werk dat er geen lol aan was en daar begin ik dus ook niet meer aan. Heb net een andere film binnen van 4,3 GB. Ik kom 2500 blocks tekort !! :-[. Ik ga me nu dus alleen nog maar Divx films ( 1,4 GB ) downloaden en dan hoop ik maar dat ik een keer geluk heb en eindelijk na vele pogingen een keer een film binnenhaal die ik ook kan afspelen  :D Ik had me eerlijk gezegd meer verwacht van downloaden via nieuwsgroepen want las op internet zoveel positieve reacties maar valt me tot op heden zwaar en zwaar tegen. Als het moet dan maar weer terug naar rapidshare met een betaald acount maar wel met de zekerheid dat ik complete films binnenhaal met een snelle verbinding...........

Verder bedankt voor julllie snelle reacties en dat jullie meer downloadgeluk dan ik mogen hebben  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ja, ik snap je teleurstelling.

ipv rapidshare kun je ook betaald nieuwsgroepen krijgen.

een goede optie is Eweka.

voor E 7.50 p/m kun je downloaden, en wel compleet.

de retentie is ook veel langer.

link: http://www.eweka.nl/usenet.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...