gamefreaks Geplaatst Januari 27, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 27, 2007 ik heb een lettertype gedownload via www.1001fonts.com maar als ik hem open hoe kan ik hem dan eigelijk gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
Michiel Geplaatst Januari 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 27, 2007 het antwoord staat op dezelfde site: How do I install..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
gamefreaks Geplaatst Januari 27, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 27, 2007 heey eh doe mag jij het van mij vertalen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
Michiel Geplaatst Januari 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 27, 2007 ok, komt ie (kost wel 50 Euro haha): 1) de bestanden zijn als het goed is ingepakt, dus uitpakken en opslaan in een apparte map bv lettertypen ofzo 2) daarna deze stappen volgen: - start - configuratiescherm - vormgeving en thema's - aan de linkerkant zie je een menu en daar selecteer je "lettertypen" - linksboven in het scherm op bestand klikken - op "nieuw lettertype installeren" klikken - je uitgepakte bestanden selecteren voor meer info (wel in het engels maar met plaatjes): www.microsoft.com/typography/TrueTypeInstall/installXP.mspx succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Erwin.. Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Heeyzz!!,, :cool2: Ick speel Soldier of Fortune Double helix 2 online Kan ik dan ook een andere lettertype ofsj0w doen dan!! Bye,, Erwin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Michiel Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 je kunt je vraag stellen in het game en console board. dit topic heeft niets te maken met lettertypen in games maar gaat over fonts die in office oa te gebruiken zijn slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie