sleinkie Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 75 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 :banaan: hallo, mijn naam is sleinkie en ben 58jaar oud, maar nog niet oud genoeg om te leren downloaden, vond het 'n hele uitdaging bedankt voor jullie makkelijke uitleg groet sleinkie [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 Hallo Sleinkie, Van harte :welkom: uiteraard bij DukeN en veel plezier met het leren downloaden. Mocht u vragen hebben stel ze a.u.b. in het juiste topic. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Maart 3, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 3, 2007 hallo en welkom, ik begrijp dat u al bezig bent geweest? welke handleiding heeft u gebruikt? alvast heel veel plezier op deze site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Botjeman Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2007 vet... ik ben m'n opa van 73 ook aan het leren computeren maar da's natuurlijk wel verschil... u zult het waarschijnlijk 120 x zo snel oppakken XD in ieder geval succes en wees voorzichtig. want downloaden brengt niet altijd goeie dingen mee (als je beetje kennis hebt heb je dat probleem enkel niet meer O0) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Eagles Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 4, 2007 Succes met vallen en opstaan bereik je al een hele boel en natuurlijk [move]Hartelijk WELKOM O0[/move] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
sleinkie Geplaatst Maart 4, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 75 Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2007 hallo en welkom, ik begrijp dat u al bezig bent geweest? welke handleiding heeft u gebruikt? alvast heel veel plezier op deze site heb de gesproken tekst goed geluisterd, en ja hoor, 't is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
maxke006 Geplaatst Maart 9, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 9, 2007 :welkom: Veel plezier op DukeN.NL en ik hoop dat je hier nog lang zult blijven en dat je veel zult bijleren! Als je nog vragen hebt kan je die altijd in het juiste topic stellen en dan komen de antwoorden vanzelf voor de rest... ENJOY Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie