Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

DukeN - Centerparcs tot 17 mrt

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.016
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ben er 5 dagen tussen uit.

Van 12 tot 16 maart.

Even relaxen in Centerparcs.

Het staat nu ook in de Kalender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

van nu (over een kwartier vertrekken)

tot maandag avond lekker naar belgie in de buurt van Achouffe

zal het ook nog even in de kalender zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32
  • Was actief op:  Macintosh

Ook vn mijn kant, veel plezier.

Ik ben er ook wel aan toe, zoiets als center parks.

Ben dood moe van school..  :ziek: :buck:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ja ik ga het er heerlijk van nemen! :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  44

Ik neem het er altijd van  :ziek2: hehehehe  ;) Maar toch veel plezier  :jerry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  34

Veel plezier man ik heb nog even school :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik ben weer thuis! Was een heerlijk weekje met veel...  :drank: :stank:

Dus nog even een foto van onze "Kip" die dagelijks nootjes kwam eten.

IMAGE_027.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  34

ik had eekhoorntjes die dagelijks langs kwamen in centerparcs :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.047
  • Leeftijd:  58

[move]WELKOM THUIS  :banaan: GO DUKEN GO DUKEN :banaan:.....[/move]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

[move]WELKOM THUIS  :banaan: GO DUKEN GO DUKEN :banaan:.....[/move]

[move]Bedankt voor de warme welkom!!!  :love: [/move]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

WELKOM TERUG

en hoeveel ongelezen berichten heb je staan?

ik had er na een weekend al 5 pagina's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Geen idee meer...

Ik las de Algemeen topics door, DukeN.NL en Crew only. Daarna kwam de markread.gif knop in actie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.532
  • Leeftijd:  54

welkom terug DukeN  :)

lekker uitgerust?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Hey allemaal! Ik ben Robin123 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ik ben echt blij dat ik hier ben! Een beetje over mezelf: ik ben 27 jaar, hou van gamen (vooral RPG’s!) en van films kijken. Naast gamen ben ik ook dol op de natuur en hou ik van wandelen. Vorige week heb ik nog een hike gemaakt in de bossen bij mij in de buurt, zo lekker ontspannen! Wat me hier naartoe trok, is dat ik meer wil leren over forumsurfen. Ik heb gehoord dat het een geweldige manier is om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken. Wat is een forumsurfer precies, en hoe kan ik er één worden? Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen! Ik kijk ernaar uit om meer van jullie te leren en misschien wat leuke gesprekken te voeren. Als jullie tips hebben over hoe je je het beste kunt onderdompelen in deze community, laat het me weten! Groetjes, Robin123 Antwoord van ExpertUser Hey Robin123! Welkom op het forum! Super dat je je hebt aangemeld. Een forumsurfer is eigenlijk iemand die actief meedoet op een forum. Je kunt vragen stellen, antwoorden geven of gewoon meelezen! Het begint meestal met het stellen van vragen over dingen die je interesseren. Het mooie van forums is dat iedereen zijn eigen kennis en ervaringen deelt, dus het is een fantastische manier om dingen te leren! Hier zijn een paar tips om een goede forumsurfer te worden: Lees andere topics: Dit helpt je om een idee te krijgen van wat voor gesprekken er worden gevoerd. Je leert ook de sfeer van het forum kennen. Stel vragen: Als je iets niet begrijpt of meer wilt weten, gewoon vragen! De meeste mensen zijn blij om te helpen. Geef antwoorden: Als je iets weet, deel het! Zelfs als het maar een klein onderdeel is, kan jouw ervaring iemand anders helpen. Wees actief: Hoe meer je post en deelneemt aan gesprekken, hoe meer je verbonden raakt met de gemeenschap. Respecteer de regels: Ieder forum heeft zijn eigen regels. Kijk die even door zodat je goed weet wat wel en niet kan. Ik hoop dat deze tips je helpen! Als je meer vragen hebt, voel je vrij om ze te stellen. Veel plezier hier! Groeten, ExpertUser Reacties van andere gebruikers: GamerLover90: Welkom, Robin123! Gamen is geweldig! Wat zijn je favoriete RPG’s? NatuurFan87: Hey Robin! Leuk dat je van hiking houdt. Heb je ook al eens de Veluwe bezocht? Echt een aanrader! TechieTom: Hey daar! Welkom bij de club! Forumsurfen is leuk, ik ben benieuwd wat voor topics je gaat starten! HobbyistLola: Hi Robin! Super dat je je hebt aangemeld! Als je vragen hebt, laat maar weten. Dit forum is echt chill. GamerLover90: @NatuurFan87, de Veluwe is prachtig! Ik ga daar binnenkort ook naartoe. Heb je al tips om te wandelen? NatuurFan87: @GamerLover90, zeker! Probeer de Hoge Veluwe. Er zijn leuke routes en je kunt ook het Kröller-Müller Museum bezoeken. Robin123: Dank jullie wel voor de warme welkom! Ik ben vooral fan van de Final Fantasy-serie. Hebben jullie die gespeeld? TechieTom: @Robin123, ja, ik ben een grote fan! Heb je FF VII Remake al geprobeerd? Echt een must-play! HobbyistLola: @Robin123, Final Fantasy is geweldig! Ik hou van de verhalen en de wereld. Heb je een favoriete karakter? GamerLover90: Ja, ik vind Cloud zo cool! Maar Tifa is ook awesome! Wat vind jij, Robin123? Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is een goede vervanger voor FTD en hoe werkt het? Gebruiker123 Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord dat FTD niet meer werkt en dat er betere opties zijn. Wat is een goede vervanger voor FTD? En hoe werkt dat dan? Zou graag wat tips willen. Thx! ExpertJeroen Hey Gebruiker123! Goed dat je dit vraagt. FTD (File Transfer Deluxe) was een populaire tool, maar er zijn verschillende alternatieven die nu vaak gebruikt worden. Een van de beste vervangers is bijvoorbeeld KPN Newsgroup Reader. Hoe werkt het? Wat zijn nieuwsgroepen? Nieuwsgroepen zijn online forums waar mensen berichten en bestanden kunnen delen. Je hebt toegang nodig tot een nieuwsgroepserver. Installatie: Download de software en installeer deze. Je gaat meestal een account aanmaken bij een provider die nieuwsgroepen aanbiedt. KPN of Ziggo zijn bekende opties. Zoeken naar bestanden: Als je de software opent, kun je zoeken naar de bestanden die je wilt. Dit kan door een naam of onderwerp in te vullen. Het leuk is dat je ook verschillende groepen kunt doorzoeken, zoals muziek of films. Downloaden: Zodra je het bestand hebt gevonden, klik je erop om te downloaden. De software zorgt ervoor dat alle benodigde bestanden samenkomt, zodat je geen losse stukken hebt. Veiligheid: Vergeet niet dat je, net als met torrents, voorzichtig moet zijn met wat je downloadt om risico’s te vermijden. Dus, ik zou zeggen: ga voor KPN of check NZBGet, dat is ook een populaire keuze! Het is heel gebruiksvriendelijk en veel mensen hebben er goede ervaringen mee. Hoop dat dit helpt! Als je meer vragen hebt, laat maar weten! UserA Nice tips, Jeroen! Ik heb zelf met NZBGet gewerkt en dat is echt chill. Heel simpel en lekker snel! UserB Even een vraagje, Jeroen. Is KPN echt de beste keuze? Of zijn er andere gratis opties? Ik heb niet zoveel zin om te betalen voor iets als ik ook gratis kan gaan. ExpertJeroen Hey UserB! Goede vraag! Er zijn zeker gratis opties, zoals SABnzbd. Dat is ook erg populair en prima voor beginners. Het is wat minder gebruiksvriendelijk dan KPN, maar veel mensen zweren erbij. KPN biedt wel wat meer comfort en ondersteuning, maar SABnzbd kan je echt helpen zonder kosten! UserC Ik heb een paar keer met SABnzbd gewerkt en het is super leuk! Je moet alleen even wennen aan de interface. Maar once you get the hang of it, is het een goede tool. UserD Jullie hebben het steeds over die software, maar wat is een NZB-bestand eigenlijk? Ik zie die termen vaak, maar snap het niet helemaal. ExpertJeroen Goed dat je dat vraagt, UserD! Een NZB-bestand is als een soort ‘link’ naar de bestanden die je wilt downloaden van nieuwsgroepen. Het geeft de software informatie waar de bestanden zich bevinden. Je kunt NZB-bestanden vaak vinden op websites waar mensen hun downloads delen. Dus als je iets zoekt, zoek eerst naar een NZB-bestand en gebruik die met je software. Easy peasy! UserE Thx voor de info, Jeroen! Ik ga het direct uit proberen. Hopelijk lukt het gewoon! UserF Ik heb nog een vraagje: is het veilig om deze dingen te doen? Krijg je geen problemen met je provider ofzo? ExpertJeroen Ja, dat is een goede vraag, UserF. Over het algemeen is downloaden via nieuwsgroepen een stuk veiliger dan torrents, omdat je niet zichtbaar bent voor anderen. Toch is het slim om altijd een VPN te gebruiken voor extra veiligheid. Dit versleutelt je verbinding en beschermt je privacy. Dus als je dit doet, zorg ervoor dat je een goede VPN hebt! UserG Supper! Thx allemaal voor de tips! Ik ga dit zo snel mogelijk uittesten. Fingers crossed! User1234 Ik heb net KPN gedownload en vind het echt chill! De interface is makkelijk. Bedankt, iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Bet365 Bonus Code GOALBET: Get $150 in Bonus Bets for Spurs vs Warriors & EPL Gebruiker: SportFan1985 Hey allemaal! Ik hoorde over de bet365 bonus code GOALBET die je $150 in bonusbets geeft voor de wedstrijd Spurs vs Warriors en de EPL. Hoe werkt dat precies? Iemand ervaring ermee? Expert: BettingNerd Hey SportFan1985! Leuk dat je geïnteresseerd bent in de bonus van bet365. Hier even een simpele uitleg: Aanmelden: Eerst moet je je aanmelden bij bet365 als je dat nog niet gedaan hebt. Dit is gewoon een kwestie van je gegevens invullen. Bonus Code: Tijdens het aanmeldproces kun je de bonus code GOALBET invoeren. Dit zorgt ervoor dat jij die $150 in bonusbets krijgt. Het is echt belangrijk om die code invoeren, anders mis je de bonus! Storten: Je moet ook een minimum bedrag storten om in aanmerking te komen voor de bonus. Vaak is dit rond de $10 of $20. Check de site voor de exacte bedragen. Weddenschappen Plaatsen: Zodra je de bonus hebt, kun je deze inzetten op verschillende wedstrijden, zoals Spurs vs Warriors en de EPL-wedstrijden. Het mooie is dat als je wint met die bonusbets, je de winst opneemt, maar niet het bonusbedrag zelf. Dus stel je inzet is $50 met de bonus en je wint $50, dan krijg je die $50 winst, maar niet die $150 bonus zelf. Voorwaarden: Lees altijd de voorwaarden door, want daar staan dingen in zoals hoe vaak je het bonusgeld moet inzetten voordat je het echt kan opnemen. Maar geen zorgen, het is meestal niet te ingewikkeld. Dus, in een notendop: meld je aan, gebruik de code GOALBET, stort een bedrag, en je hebt die bonus in no time! Gebruiker: VoetbalFreak22 Super duidelijke uitleg, BettingNerd! Heb je zelf al een keer gebruik gemaakt van die bonus? Heb je er iets mee gewonnen? Expert: BettingNerd Ja, VoetbalFreak22! Ik heb die code een tijdje geleden gebruikt en ik had een behoorlijk gelukkige week. Ik deed een weddenschap van $50 op een EPL-wedstrijd en won $100! Het is echt tof om die extra kans te krijgen, vooral als je het toch al van plan was om te wedden. Gebruiker: JustMe123 Wacht even, maar als je de bonus niet kan opnemen, is het dan echt de moeite waard? Ik ben bang dat het zo’n marketingtruc is. Gebruiker: BettingBuff JustMe123, ik snap je zorgen! Het voelt vaak een beetje zo, maar denk eraan dat de bonus je meer kans geeft om te winnen zonder dat je extra risico loopt. Je kunt het zien als een extra kans om je weddenschappen beter te maken! Gebruiker: ManuelR Maar die voorwaarden die je moet lezen, zijn die echt zo moeilijk? Ik ben nog een beginner in dit wedden. Expert: BettingNerd Het kan soms wat jargon hebben, maar gewoon je gezond verstand gebruiken helpt. Veel van die voorwaarden zijn gewoon hoe vaak je moet wedden en binnen welke tijd. Als je vragen hebt over specifieke dingen, zing maar! Ik help je graag verder. Gebruiker: SoccerQueen90 Haha, ik hou van die vibe hier! Heb zelf nog nooit gewed, maar deze bonus lijkt me een leuke manier om te beginnen. Moet ik me zorgen maken over dingen zoals verslaving of zo? Gebruiker: EasyWin99 SoccerQueen90, dat is een goede vraag. Het is altijd belangrijk om verantwoord te wedden. Zet nooit meer in dan je je kunt veroorloven te verliezen. Begin met kleine bedragen en kijk hoe het gaat. Veel mensen hebben plezier zonder dat het een probleem wordt! Gebruiker: SportFan1985 Bedankt voor alle tips, iedereen! Ik ga me aanmelden en die code gebruiken. Hopelijk zie ik jullie binnenkort in een andere discussie met mijn geweldige winsten! Gebruiker: VoetbalFreak22 Haha, dat komt goed! Laat ons weten hoe het gaat, SportFan1985! Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• dijk266 heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...