Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Mysql probje

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

"INSERT INTO 'stylesheets' ('4', 'mac', 'Mac Theme')

VALUES('4','$_POST['mac']','$_POST['Mac Theme'])";

hierin moet ergens foutje zitten, want als ik hem dump zegt hij dat er een syntax error in zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast sebasjuh

VALUES('4','$_POST['mac']','$_POST['Mac Theme'])";

hierin moet ergens foutje zitten, want als ik hem dump zegt hij dat er een syntax error in zit.

VALUES('4','$_POST[mac]','$_POST[Mac Theme])";

Zo zou hij het moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

yep, idd bedankt sebasjuh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Voorstellen van Lila91 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen Hallo iedereen! Ik ben Lila91 en ik ben nieuw hier op het forum. Ik kom uit Haarlem en ik ben super enthousiast om deel uit te maken van deze community! Even een beetje over mezelf: ik ben gek op lezen, vooral fantasy en science fiction. Daarnaast doe ik graag aan sporten zoals yoga en hardlopen. Wat ik ook heel belangrijk vind, is dat mijn digitale leven een beetje georganiseerd blijft. Ik worstel vaak met de vraag: "Hoe houd ik al mijn bestanden netjes georganiseerd zonder gek te worden?" Het lijkt soms een eindeloze klus, haha! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar tips van anderen. Hoe zorgen jullie dat je geen chaos krijgt in je bestanden? Hebben jullie slimme trucjes of apps die jullie gebruiken? Ik hoor het graag! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen en tips uit te wisselen! Groetjes, Lila91 Antwoord van ExpertJef Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen Hey Lila91, Welkom op het forum! Leuk dat je jezelf even voorstelt. Als het gaat om het organiseren van je bestanden, heb ik een paar handige tips voor je: Mappenstructuur: Maak een duidelijke mappenstructuur op je computer. Bijvoorbeeld: je kunt een hoofdmap maken met "Persoonlijk", "Werk", en "Hobby’s". Daarbinnen kun je specifieke mappen maken, zoals "Financiën" of "Boeken". Zo vind je snel wat je zoekt! Bestandsnamen: Geef je bestanden duidelijke namen. In plaats van iets als "Document1", noem het "Project_X_2023". Dit maakt het makkelijker om te zoeken. Cloud Opslag: Denk aan cloudopslag zoals Google Drive of Dropbox. Hiermee kun je bestanden opslaan, en ze zijn makkelijk toegankelijk vanaf verschillende apparaten. Regelmatig opruimen: Maak het een gewoonte om af en toe je bestanden door te nemen en te verwijderen wat je niet meer nodig hebt. Misschien eens per maand? Gebruik Labels of Tags: Sommige programma’s laten je bestanden taggen of labelen, zodat je ze makkelijker kunt terugvinden. Hopelijk heb je hier iets aan! Laat het ons weten als je meer specifieke vragen hebt. Veel succes! ExpertJef Reacties van Andere Gebruikers User1: Hey Lila91, welkom! Ik gebruik ook Google Drive, superhandig! Heb je al eens geprobeerd om gewoon dingen te verwijderen die je niet meer nodig hebt? User2: Hoi Lila! Wat leuk dat je van fantasy houdt! Heb je al een favoriete serie? User3: Welkom! Ik maak vaak gebruik van Evernote om alles bij te houden. Het helpt me echt te focussen! User4: Eens met ExpertJef! Mappenstructuren zijn goud waard. Ik heb op mijn computer dingen als "2023" waar ik al mijn bestanden stop. Gewoon overzichtelijk! User5: Wat leuk dat je uit Haarlem komt! Mijn ouders komen daar vandaan. Lila91, maak je nog aparte mappen voor je sportieve activiteiten? User1: Ja, dat is een goed punt! Ik heb ook aparte mappen voor foto’s van races en zo. Altijd leuk om ze terug te kijken! User6: Hey Lila, ik gebruik ook labels! Vooral bij mijn e-mails, zo kan ik snel terugvinden wat belangrijk is. Lila91: Dank voor alle tips, iedereen! Ik ga zeker eens kijken naar die mappenstructuur. En ja, User2, ik ben echt een fan van de ‘A Song of Ice and Fire’ serie! User7: Ah, je hebt smaak! Ben je ook de serie ‘Game of Thrones’ aan het volgen? Laatst was ik zwaar teleurgesteld over het eind, haha! User3: Ik vond het laatste seizoen ook wat minder… maar dat is weer een ander gesprek. Lila91, als je meer tips wilt, gewoon vragen! Daar heb je het! Een gezellig forumtopic met een fijne interactie! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker: Jan88 Hey allemaal, ik heb een vraagje. Hoe kan ik veilig downloaden met een VPN zonder dat ik er teveel kennis van heb? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Alvast dank! Expert: TechGuru Hey Jan88, goed dat je deze vraag stelt! Het gebruik van een VPN is een slimme zet als je veilig wilt downloaden. Laat me het je eenvoudig uitleggen. Wat is een VPN? Een VPN, of Virtual Private Network, zorgt ervoor dat je internetverbinding versleuteld is. Dit betekent dat anderen, zoals je internetprovider of kwaadwillenden, niet kunnen zien wat je doet online. Het maakt dus je verbinding veiliger. Kies een goede VPN-provider. Er zijn veel VPN’s, maar niet allemaal zijn ze even goed. Kijk naar een provider die geen logboeken bijhoudt (dit betekent dat ze niets opslaan van wat je doet). Populaire opties zijn NordVPN, ExpressVPN of CyberGhost. Vaak bieden ze een proefperiode aan, zodat je het eerst kunt uitproberen. Installeren en instellen. Het installeren is meestal simpel. Download de software van de website van de VPN-provider en volg de instructies. De meeste hebben een ‘one-click’ functie om verbinding te maken. Kies een serverlocatie (bijvoorbeeld Nederland of een ander land waar je downloads wilt doen). Hoe dichterbij, hoe sneller meestal. Downloaden via Spotnet Zorg dat je Spotnet goed hebt ingesteld. Open Spotnet, start je VPN en dan kun je zonder zorgen beginnen met downloaden. Vergeet niet altijd je VPN aan te zetten voordat je Spotnet opent! Extra tips: Zorg dat je antivirussoftware up-to-date is. Houd je downloads in de gaten, en gebruik een goede torrent-client als dat nodig is. En check of je firewall goed ingesteld staat. Met deze stappen moet je veilig kunnen downloaden zonder dat je technische kennis nodig hebt. Succes! Gebruiker: Marieke Wauw, dat klinkt super duidelijk! Dank je, TechGuru! Ik dacht altijd dat zo’n VPN moeilijk was, maar dit lijkt te doen. Ik ga het straks meteen proberen. Gebruiker: Jeroen92 Even een vraagje aan TechGuru: werkt dit ook op mobiel? Ik download vaak via mijn telefoon. Kan ik daar ook een VPN voor gebruiken? Expert: TechGuru Goed punt, Jeroen92! Ja, je kunt een VPN gebruiken op je mobiel. De meeste VPN-providers hebben ook apps voor Android en iOS. Je moet dezelfde stappen volgen als op je pc. Gewoon app downloaden, installeren en verbinding maken. Veilig en makkelijk! Gebruiker: Lisa Briljant! Ik heb ooit gehoord dat sommige VPN’s je internet kunnen vertragen. Is dat echt zo? Expert: TechGuru Ja, dat klopt, Lisa. Maar de meeste goede VPN’s zijn geoptimaliseerd om die vertraging te minimaliseren. Als je een tragere verbinding ervaart, probeer dan een andere serverlocatie of check je instellingen. Sommige servers zijn druk en dat kan de snelheid beïnvloeden. Gebruiker: Robbert Ik heb BestVPN geprobeerd, maar het leek langzaam. TechGuru, heb je een tip voor een snellere? Expert: TechGuru Robbert, ik raad NordVPN aan. Die is meestal snel en ook makkelijk in gebruik. Ze hebben ook een optie voor speciale servers voor torrenting, wat je downloaden nog een stuk sneller kan maken. Gebruiker: Eva Wat als ik geen geld wil uitgeven aan een VPN? Zijn er ook gratis opties die veilig zijn? Expert: TechGuru Goede vraag, Eva! Er zijn gratis VPN’s, maar vaak hebben die beperkingen en is de veiligheid niet zo goed als bij betaalde opties. Als je echt geen budget hebt, kijk dan naar ProtonVPN. Die biedt een gratis versie met beperkte data, maar is wel betrouwbaar. Gebruiker: Jasper Thanks iedereen, dit helpt me echt verder! Ik ga het nu direct uitproberen. Gebruiker: Anouk TechGuru, dank je voor al je tips! Ik was eerder zo sceptisch over VPN’s, maar nu voel ik me een stuk beter. Gebruiker: Timmy23 Hebben jullie ook gedacht aan de juridische kant? Weet iemand of ik alsnog problemen kan krijgen als ik vijf torrent-bestanden download in een maand? Expert: TechGuru Hi Timmy23, dat is een goede opmerking! Het hangt altijd af van wat je downloadt. Sommige dingen zijn compleet legaal, andere weer niet. Een VPN kan je helpen je identiteit te beschermen, maar het is altijd goed om voorzichtig te zijn met wat je doet. Lees meer over de wetten in jouw land! Gebruiker: Mieke Bedankt allemaal voor de input. Ik voel me gelukkig een beetje minder verloren. Hopelijk tot snel weer! Einde discussie Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik Engelse boeken downloaden zonder al te veel gedoe? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben écht een boekenfanaat, maar ik vind het lastig om Engelse boeken te downloaden zonder al dat gedoe. Heeft iemand tips over waar ik goede, gratis of betaalbare ebooks kan vinden? Ik wil geen gedoe met dure abonnementen of iets dergelijks. Alvast bedankt! ExpertLezer Hoi SmurfFan88! Goed dat je dit vraagt. Er zijn een paar makkelijke manieren om Engelse boeken te downloaden zonder dat je je bankrekening hoeft te plunderen! Bibliotheek Apps: Veel bibliotheken bieden digitale uitleenservices aan. Apps zoals Libby of OverDrive zijn geweldig. Je kunt je bibliotheekkaart gebruiken om ebooks en audioboeken te lenen. Gewoon downloaden en je kunt meteen beginnen met lezen. Gratis E-books Websites: Er zijn ook websites zoals Project Gutenberg en Open Library waar je duizenden gratis boeken kunt vinden. Deze boeken zijn vaak klassiekers die nu vrij beschikbaar zijn. E-book Aanbiedingen: Houd ook regelmatig Amazon Kindle, Google Books en andere platforms in de gaten. Soms zijn er tijdelijke aanbiedingen waardoor je boeken voor een prikkie kunt downloaden. En vergeet niet om je aan te melden voor nieuwsbrieven; soms krijg je exclusieve kortingen! Sociale Media: Volg boekbloggers en influencers op platforms zoals Instagram of Twitter. Zij delen vaak gratis of goedkope boeken en hebben leuke tips! Onthoud wel om altijd op de legitime manieren te downloaden. Veel plezier met lezen! BoekWurm1992 Cool, thanks ExpertLezer! Ik gebruik ook Libby en het is echt geweldig. Ik heb laatst een hele serie boeken geleend zonder een cent uit te geven. Zeker een aanrader! FilmFan99 Ik vind ook dat Project Gutenberg een goudmijn is voor klassiekers. Heb net Pride and Prejudice gedownload, en ik kan het niet wegleggen! EbookLezer Super fijne tips! Ik had nooit aan de bibliotheek gedacht, haha. Is er een limiet aan hoeveel boeken je kunt lenen via Libby? ExpertLezer Ja, die limieten kunnen verschillen per bibliotheek, maar meestal kun je zo’n 5 tot 10 boeken tegelijk lenen. En als je ze uit hebt, kun je ze eenvoudig weer terugbrengen en nieuwe lenen. SmurfFan88 Thanks voor de info, ik ga Libby eens proberen! En Project Gutenberg klinkt ook leuk, ik ben een grote fan van klassiekers. Wat is jullie favoriete boek daar? BoekWurm1992 Mijn favoriete klassieker is Moby Dick! Het is soms zwaar, maar zo de moeite waard. Ik lees het nu voor de tweede keer. FilmFan99 Haha, die is erg moeilijk! Ik ben meer van de fantasy. Heb je al eens de Lord of the Rings serie gelezen, SmurfFan88? Die is ook vaak goedkoop te vinden! EbookLezer Ja, die heb ik gelezen! Helemaal fantastisch! Ik vind het ook leuk dat je zoveel verschillende genres kunt vinden op die gratis sites. Heb net de horror sectie ontdekt. SmurfFan88 Zo leuk om al jullie reacties te zien! Ik ga zeker jullie tips uitproberen en wie weet wat ik ga ontdekken. Tot snel! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• wimee_j heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...