Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

dvd die ineens stoppen en dan 5 minuten verder gaan

ramon
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  21
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb twee dvd gedownload en 1 daarvan kon ik helemaal niet afspelen en die andere wel dat ging de eerste 5 minuten goed maar dan ging die stoppen en 5 minuten verder 3 keer achter elkaar toen heb ik paar hoofdstukken verder gedrukt en toen deed die het wel toen speelde die alles weer achter elkaar. ik gebruik het programma converxtodvd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 43
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

probeer hem eens te branden om een lagere snelheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb geprobeerd en de eerste half uur deed die het gewoon goed dus het zal daar wel aan hebben gelegen. ty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.532
  • Leeftijd:  54

opgelost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  178
  • Actief:  
  • Leeftijd:  46

Ik heb een gelijkaardig probleem en gebruik ook ConvertXtoDVD.

Als ik de gebrande dvd-film afspeel in mijn dvd-recorder dan loopt het de eerste 16 delen van de 22 goed, maar dan ineens blijft het beeld stilstaan en zie ik de timer op mijn dvdrecorder verder springen met 10 minuten ofzo tot op het einde van de film. Het beeld blijft dan de hele tijd stilstaan in deel 16.

Had hier gelezen dat je hem met een lagere snelheid moest branden en heb dit geprobeerd, maar dit is het resultaat.

Wat zou nog het probleem kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogelijke "foutjes" in de filmbestanden leiden eveneens tot dit probleem.

branden met een lagere snelheid helpt, maar wanneer er fouten in de bestanden zitten dan wordt het lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb dat tot nu toe met alle 3 films ( die ik geprobeerd heb te branden met ConvertXtoDVD).

Dit kan dan toch niet elke keer aan die fouten in de bestanden liggen, want als ik de originele avi-films (niet geconverteerd en gebrand) afspeel op mijn laptop speelt hij het wel goed af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, dat is vreemd.

probeer divx2dvd eens. dit programma is eveneens van VSO en heeft iets minder mogelijkheden.

wanneer het om converteren gaat is het een prima programma en gratis.`

link: http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,22/Itemid,69/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn dvds doen het nu weer goed ik brand nu met een lagere snelheid en ze doen het nu perfect bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ok Michiel bedankt al voor de snelle reactie! :)

Ik ben de film nu aan het omzetten met Divx2dvd.

Zal ik hem dan wel branden met ConvertXtoDVD of moet ik ook voor het branden beter een ander programma gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt toch ook nero 7?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

neen,die ik heb Nero niet.

Ik heb het net geprobeerd met ConvertXtoDVD,maar dat lukte niet niet. Ik had de indruk dat er nog oude filmbestanden op mijn dvd-schijfje stonden. Ondanks dat ik de dvd via mijn dvd-recorder had geformateerd?

Als ik de oude filmbestanden van de dvd open via D:cd-rom station staan er nog volgende mappen op:

Audio TS (lege map)

Video RM hierin zitten 5 bestanden (IFO,DAT en BUP)

Video TS hierin zitten 10 bestanden (VOB,BUP en IFO)

Wanneer ik op één van deze 3 mappen klik krijg ik volgende foutmelding:

"Kan de map Audio TS niet verwijderen. Bestanden op deze dvd hebben het kenmerk Alleen Lezen. U kunt geen bestanden naar deze dvd kopieren of verplaatsen."

Wat betekent dit nu weer?

Ik moet toch op een lege dvd branden veronderstel ik??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

zou het eerst met een lege proberen

maar het zou wel kunnen op meerdere films op 1 dvd

ligt aan de grootte van het bestand dat je wil branden

en of je de al gebrande dvd met de optie finalize hebt gebrand:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd, met een lege dvd proberen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Maar ik heb het hier over DVD RW, dus die zijn toch overschrijfbaar.

Hoe kan ik die oude bestanden dan verwijderen? Zoals ik hierboven heb geschreven lukte dat niet.

De optie finalize heb ik niet specifiek aangeduid voor het branden, dus dat is niet het probleem denk ik.

Want als ik de dvd in mijn dvdrecorder steek, geeft hij de melding "lege film"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

via je brandprogramma.

je kunt ook de dvd plaatsen en dan wachten op een venster waarin je kunt kiezen:

- de dvd openen met...

- de dvd leegmaken

- etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bij ConvertXtoDVD zie ik geen mogelijkheid om de dvd leeg te maken.

Als ik de dvd in mijn laptop plaats krijg ik de keuze tussen:

- afspelen met Windows media player

- afspelen met vlc

- map openen en bestanden weergeven

- geen actie ondernemen

Als ik dan kies voor "map openen en bestanden weergeven " staat er

"Bestanden die nu op de cd staan" en 3 mappen (zoals ik al beschreven heb).

Links staat er een optie "bestanden op deze cd-rw wissen".

Als ik hiervoor kies, opent er een nieuw schermpje met "Wizard cd branden", waarbij ik op "volgende" moet drukken om verder te gaan.

Hierna krijg ik het volgende schermpje:

"De wizard cd branden kan niet worden voltooid". "Er heeft zich een fout voorgedaan bij het wissen van de gegevens op de cd-rw. Probeer de gegevens opnieuw te wissen om er zeker van te zijn dat de cd-rw opnieuw kan worden gebruikt".

Wanneer ik het opnieuw probeer, geeft dit telkens hetzelfde resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch mss handig om nero 7 (trial) te nemen.

deze heeft deze optie wel.

www.nero.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ok, ik heb Nero 7 intussen gedownload.

Zal het morgen eens met dit programma proberen ... Ben benieuwd of het zal lukken  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- start nero startsmart of nerovision

- klik op videobestanden toevoegen

- selecteer de video TS map of de onderliggende bestanden

- nero gaat nu encoderen, duurt even...

- doorloop het menu

- klik op burn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ok, het leeg maken van mijn discs is gelukt met Nero Burning Rom, optie Recorder, Erase Rewritable Disc.  :)

Ik heb met de handleiding

http://www.duken.nl/content/view/405/5/

mijn film gebrand op mijn disc.

Wanneer ik hem afspeelde op mijn dvd-recorder blijft de film telkens hangen op 30 minuten en verspringt ineens naar 1u32min.

Dus nog steeds hetzelfde probleem.  :(

Waar zou het probleem liggen: bij het converteren met DivxtoDVD of bij het branden met Nero?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb ook even de disc met mijn laptop en Nero afgespeeld.

Ook hier stop de film met spelen op exact hetzelfde tijdstip en verschijnt er volgende melding van Nero Showtime:

"Unable to read part of a file on the dvd.Playback may be affected".

De enige mogelijkheid is "OK" klikken, waarna het programma volledig afsluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat je kunt doen is het volgende:

- open vlcplayer

- klik op open bestand

- selecteer je video TS bestanden

- speel af

wanneer dit zonder problemen gaat zit de fout in ieder geval niet in het converteren met divx2dvd en kijken we verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb het net geprobeerd:

Dus met vlcplayer, open bestand, in de map van divx2dvd, de map video ts, en volgende bestanden geselecteerd:

vts_01_1,

vts_01_2,

vts_01_3

Hij begint de film af te spelen, maar direct van 1u25.

Er stonden nog wel een paar andere mappen in die map video ts:

- 2x de map video_ts

- 2 x de map vts_01_0

maar ik denk niet dat ik deze moest selecteren he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle bestanden moet je selecteren (cntrl + A) zodat alles blauw wordt.

vlc plakt ze vervolgens zelf aan elkaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• MarkNL: Hey allemaal! Ik wil graag de Grand Prix van Nederland in Zandvoort kijken, maar ik ben op vakantie in het buitenland. Heeft iemand een idee hoe ik dit gratis kan doen? Vooral als je geen toegang hebt tot de officiële streams? Alvast bedankt! F1Fan88: Hoi Mark! Ik snap je struggle! Het is eigenlijk vrij simpel om de race te kijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) laat je je internetverbinding via een andere locatie lopen, zodat het lijkt alsof je daar bent. Dit helpt je toegang te krijgen tot streams die anders niet beschikbaar zijn in jouw regio. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access) omdat het super stabiel en snel is. Het werkt heel goed met Nederlandse en buitenlandse streams, en je kunt het makkelijk installeren op je laptop, smartphone, en zelfs op een smart TV! Om de Grand Prix te bekijken, kun je PIA gebruiken om je IP-adres naar Nederland te veranderen. Dan kun je gewoon de Nederlandse zenders of streamingdiensten zoals F1TV of Viaplay gebruiken. Eenwin-win dus! Als je meer vragen hebt, laat het weten! Veel kijkplezier! RacingJules: Goede tip, F1Fan88! Gebruik PIA zelf ook, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! Bobbert: Werkt PIA ook op smart TV? Of beperk je je daar tot je laptop? F1Fan88: Ja, het werkt ook op smart TV! Je kunt het op je router installeren, zodat al je apparaten via de VPN verbonden zijn. Of je kunt het direct op je smart TV zetten als je dat kan. VitesseFan: Maar waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen uitvallen tijdens de race. Ook is de privacy meestal een beetje twijfelachtig. PIA is betaalbaar en je krijgt echt waar voor je geld! LotteF1: Ik heb PIA laatst ook geprobeerd voor de race en ik was verrast door hoe goed het werkte! Super gemakkelijke installatie. RaceGuru: Let wel op dat je een stabiele internetverbinding hebt, anders gaat het streamen niet helemaal lekker. Speedy: Benieuwd, zijn er nog andere voordelen aan PIA behalve de snelheid? F1Fan88: Zeker! PIA heeft ook een kill switch, zodat je gegevens veilig zijn als de verbinding wegvalt. Plus, heel veel servers wereldwijd, zodat je echt snel verbinding kunt maken. MarkNL: Super dank voor de tips, iedereen! Ik ga PIA proberen. Hopelijk kan ik genieten van de race! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is het verschil tussen OLED en andere TV’s? Kan iemand het uitleggen? Gebruiker: TVFan123 Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar nieuwe TV’s. Ik zie steeds de term OLED voorbij komen, maar ik snap er eigenlijk niet zo veel van. Wat is het verschil tussen OLED en bijvoorbeeld LED of QLED? Kan iemand het uitleggen in simpele taal? Alvast bedankt! Reactie van: TechGuru Hey TVFan123! Goede vraag, ik help je graag! OLED staat voor "Organic Light Emitting Diode". Het grootste verschil met andere TV-technologieën zoals LED en QLED is hoe ze het beeld produceren. OLED: Elke pixel kan zelf licht uitstralen. Dit betekent dat zwart echt zwart is, omdat de pixels uit kunnen, wat zorgt voor een beter contrast. Door de hoge kleurkwaliteit en brede kijkhoeken zien beelden er vaak levendig uit, ongeacht vanuit welke hoek je kijkt. LED/QLED: Bij LED-TV’s is er een achtergrondverlichting nodig om het beeld te tonen. Dit kan soms leiden tot ‘grijs’ zwart, omdat niet alle pixels helemaal uit kunnen. QLED is eigenlijk een soort verbeterde LED, waarbij een speciale laag wordt toegevoegd voor betere kleuren. Een voorbeeld: stel je voor dat je in een donkere kamer bent. Met een OLED-TV zie je sterren op een zwarte achtergrond heel helder, terwijl een LED-TV misschien niet het zelfde effect heeft, want het zwart is niet écht zwart. In het algemeen: OLED goed voor contrast en kleuren; LED en QLED zijn vaak helderder en goedkoper, maar subtiel minder in zwartwaarden. Hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Reactie van: GadgetGirl Wauw, dat is duidelijk! Had geen idee dat het zo technisch was. Maar ik ben meer een fan van LED vanwege de prijs. OLED is zeker mooi, maar budget is ook belangrijk, haha. Reactie van: OldSchoolGamer Ik vind OLED echt geweldig voor films. De kleuren knallen gewoon van het scherm! Maar ik heb gehoord dat OLED ook lastiger kan zijn als je vaak gamet. Klopt dat? Reactie van: TechGuru Ja OldSchoolGamer, dat kan kloppen. OLED’s kunnen last hebben van ‘burn-in’ als je lange tijd dezelfde beelden hebt, zoals een game-interface. Maar moderne OLED’s hebben ook veel verbeteringen hiervoor. Dus als je afwisselend kijkt en speelt, moet het wel meevallen! Reactie van: MovieBuff27 TechGuru, bedankt voor de uitleg! Ik ga denk ik voor OLED omdat ik veel films kijk. De uitstraling is echt prachtig. Wat is een goede merk trouwens? Iemand tips? Reactie van: VideoJoe Ik heb goede ervaringen met LG OLED’s, die zijn echt top! Samsung QLED is ook een goede keuze, vooral als je meer naar helderheid zoekt. Maar voor film kijken, ga voor LG of Sony denk ik. Reactie van: GadgetGirl Die LG’s zijn inderdaad goed. Maar ik hoor ook vaak dat ze prijzig zijn. Haven jullie tips voor budgetvriendelijke OLED? Reactie van: MovieBuff27 Budgetvriendelijke OLED? Dat gaat lastig worden. Ik zag laatst een aanbieding voorbij komen, maar het blijft prijzig. Misschien refurbished? Reactie van: TVFan123 Wow, bedankt voor alle antwoorden! Ik twijfelde eigenlijk tussen OLED en QLED, maar nu neig ik steeds meer naar OLED. Dat contrast klinkt te mooi om te negeren. Reactie van: OldSchoolGamer Ja, ik zou ook voor OLED gaan als je veel films kijkt. Als je met gamen kan omgaan met die ‘burn-in’ dan is het een super keuze! Reactie van: TechGuru Fijn dat iedereen elkaar helpt! En inderdaad, als je meer informatie nodig hebt over bepaalde modellen, laat het gewoon weten! Gebruiker: TVFan123 Thanks allemaal! Ik ga eens verder rondkijken. Dit forum is echt handig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Waarom is mijn ISO-bestand niet zichtbaar en wat kan ik er aan doen? DennisRar: Hey allemaal, ik heb een vraag. Ik heb een ISO-bestand dat ik gedownload heb, maar ik kan het nergens vinden op mijn computer. Het lijkt alsof het gewoon niet bestaat. Weet iemand waarom dat zo is en wat ik kan doen om het te vinden? Alvast bedankt! TechGuru88: Hey DennisRar! Geen zorgen, dit kan gebeuren. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Zoeken op je computer: Soms staat een bestand op een andere plek dan je denkt. Probeer de zoekfunctie van je besturingssysteem (zoals Verkenner op Windows) en typ de naam van het ISO-bestand in. Zorg ervoor dat je de juiste naam gebruikt. Verbergde bestanden: Het kan zijn dat je instellingen zo staan dat bepaalde bestanden verborgen zijn. In Windows kun je verborgen items tonen door naar "Beeld" te gaan en dan "Verborgen elementen" aan te vinken. Kijk daar eens of je je ISO kunt vinden. Controleer je downloadmap: Vaak worden gedownloade bestanden automatisch in de ‘Downloads’ map opgeslagen. Kijk daar even rond. Soms zijn ze niet dezelfde naam als je dacht. Controleer je antivirus: Soms kan een antivirusprogramma een bestand blokkeren of in quarantaine zetten. Kijk in de beveiligingsinstellingen van je antivirus om te zien of je ISO daar staat. Herstart je computer: Dit klinkt misschien simpel, maar soms kan een herstart helpen om dingen te fixen die niet goed geladen zijn. Als het nog steeds niet lukt, laat het ons weten, en dan kunnen we dieper ingaan op andere oplossingen! AnjaDL: Dank je wel voor de tips, TechGuru88! Ik had hetzelfde probleem ooit met een game ISO en het bleek gewoon in de ‘Downloads’ map te staan, maar ik had het niet opgemerkt. StefB: Ik heb nooit problemen gehad met ISO-bestanden, maar als je ermee gaat branden, wat moet je dan doen? Heb je speciale software nodig? TechGuru88: Ja, goed punt, StefB! Om een ISO-bestand te branden, heb je software nodig zoals ImgBurn of zelfs de ingebouwde brandfunctie van Windows. Gewoon het ISO-bestand selecteren en dan kiezen voor "branden". Jeroen123: Ik heb ook wel eens dat het bestand corrupt is. Dan zie je het ook niet. Misschien zou je kunnen controleren of je het bestand helemaal goed hebt gedownload? DennisRar: Ah, dat kan ook nog! Bedankt voor de tips, Jeroen123. Ik ga het gewoon nog een keer downloaden en kijken of dat helpt. SophieVK: Wat een gedoe met al die bestanden! Ik vind het soms zo verwarrend. Maar goed dat jullie helpen. Is er ook een manier om het bestand direct naar een USB-stick te zetten? TechGuru88: Ja, dat kan zeker! Zodra je het ISO-bestand hebt, kun je het met dezelfde brandsoftware rechtstreeks op een USB-stick zetten. Zorg ervoor dat je USB-stick geformatteerd is als FAT32 voor het beste resultaat. MarkieMark: Ik heb ooit een ISO-bestand gecopieerd naar mijn USB en toen werkte hij niet. Ik denk dat ik het verkeerd had overgezet. Zorg ervoor dat je de juiste stappen volgt! DennisRar: Thanks allemaal! Ik’super blij met al jullie hulp. Ik ga het even proberen en laat weten of het lukt! LiesjeW: Haha, ik hoop dat je het redt, Dennis. Het is echt frustrerend als dingen niet werken. Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Robertb heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...